Достық – Мойынты желісінің құрылысы қарқынды жүріп жатыр

Инфрақұрылым
22.04.2024, 12:23
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздің көлік-транзиттік әлеуетін арттыруға бағытталған «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасына енгізілген Достық – Мойынты телімінде салынып жатқан екінші жол құрылысы қарқынды жүріп жатыр. Келешекте Қытай мен Еуропа арасындағы транзиттік тасымал көлемін, учаскенің өткізу қабілетін 5 есеге дейін ұлғайтып, тасымалдау жылдамдығын тәулігіне 1 500 шақырымға дейін арттырады деп күтілуде.  

Қазір бұл телімде қандай шаруалар атқарылып жатқанын құрылыстың басы-қасында жүрген Ірі жобаларды іске асыру дирекциясының өкілі Асылбек Айтқазинов баяндап берді. Оның айтуынша, Мойынты станциясынан 19-разъезге дейінгі жалпы ұзындығы 836 шақырымды құрайтын барлық учаскелерде жол төсемінің құрылысы бойынша жұмыстар басталған. Бүгінгі таңда 12 аралықта жерді топырақпен толтыру жұмыстары толықтай аяқталса, тағы 19 аралықта осы шаруалар атқарылуда екен. Құрылыс кезеңінде 6 миллион текше метрден астам қарапайым және құрғатқыш топырақ төселіпті. Жол салу жұмыстарына 24 құрылыс компаниясы мен 440-тан астам техника жұмылдырылған.

Рельс-шпал торкөздерін құрастыру бағытында да жұмыс қарқын алған. Жарық, Үштөбе, Орта-Дересін, Ақтоғай, Ащыөзек, Жақсыбұлақ станцияларында орналасқан 6 өндірістік базада іске асырылуда екен. Бүгінгі таңда 613 шақырымнан асатын рельс-шпал торкөздері құрастырылған. Жолдың үстіңгі құрылымын төсеу 20 аралықта жүргізілуде. Бүгінде 380 шақырымнан астам жол төселіп, 16 жекелеген пунктте 40 бағыттағыш бұрма салынған. Сонымен қатар Мойынты – Балқаш-1, Балқаш-2 – Орта-Дересін және Саяқ – Разъзд-19 учаскелерінде төселген 200 мың текше метр шамасындағы қиыршық тас балласталған. Ал 61 көпір мен 202 су өткізгіш құбырда құрылыс-монтаждау жұмыстары жүргізілуде екен. Оның ішінде 21 көпір мен 151 су өткізгіш құбырдың құрылысы аяқталуға жақын. Осы ретте жасанды құрылыстарды салуға 27 мердігер мекеме жұмылдырылған.

– Сондай-ақ теміржол желісінің бүкіл ұзындығы бойынша энергетикалық нысандарды қайта құрылымдау және қайтадан орнату жұмыстары жүргізілуде. Бүгінгі таңда 7942 желілік тірек орнатылып, 201 шақырым электр сымдары тартылған.  Энергетика шаруашылығына қатысты нысандардағы жұмыстарды «Проект ЭнС» ЖШС, «АСПМК-519» ЖШС, «Арнай Құрылыс» ЖШС қосалқы мердігерлер атқаруда.  Ал 25 аралықта және 15 жекелеген пунктте СОБ және байланыс жабдықтарын алып және қайта құру жұмыстары жүргізілген. Барлығы 251 СОБ және байланыс жабдықтарын қайта орнату жұмыстары аяқталды. Бұл бағыттағы шаруаларды «СК Aрсенал KЗ» ЖШС, «Теміржол жөндеу» ЖШС және «Digital Future» ЖШС сияқты мамандандырылған мердігер ұйымдар атқаруда, – дейді  дирекция өкілі.    

 

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?