Жол шаруашылығында жаңа технология қолданылып жатыр

Инфрақұрылым
13.08.2024, 09:45
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Хромтау-Алтынсарин темір жолының Ақтөбе бөлімшесі аумағында күрделі жөндеу жүріп жатыр. Жол төсемін қорғауға геотоқыма материал қолданылуда. Мамандар жаңа технология жол сапасын жақсартып, жолшылар жұмысын айтарлықтай жеңілдетеді деп болжам жасап отыр.

Никельтау, Әйтеке би, Хромтау учаскесіндегі жөндеу жұмыстары шілде айында басталды. Күрделі жөндеу кезінде рельсті шпалымен көтеріп, жол төсемінің үстіне геотоқыма материал жабылады. Мамандардың айтуынша, бұл шпал астындағы қиыршық тастың құммен араласып, суды сіңіріп, қалпын өзгертуден сақтайды. Жоспар бойынша бұл телімдегі күрделі жөндеу жұмыстары желтоқсан айында аяқталуы тиіс. Дегенмен, жұмыс қарқыны жоғары, сондықтан теміржолшылар жөндеу жұмыстарын қазан айында аяқтауды жоспарлап отыр. Қазіргі уақытта 15 шақырымда жұмыстар аяқталған.  

– Хромтау-Алтынсарин темір жолында жол төсемін қалыпқа келтіру үшін 2020 жылдан бастап күрделі жөндеу жұмыстары жүріп жатыр. 2020 жылы жолдың 25 шақырымы қалыпқа келді. 2023 жылы 35 шақырым жөнделді. Биылғы жоспар 41 шақырым. Үйтас-Құдықсай, Құдықсай-Жоса, Жоса-Аққұдық аралығындағы жол төсеніші реттеледі. Рельс пен шпал толық алынып, жер төсенішінің беті қырылады, – деп ақпар берді Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің жетекші инженері Медет Оразбаев.  

Никельтау жол дистанциясы жиырма жыл бұрын пайдалануға берілген Хромтау-Алтынсарин магистраліне қызмет көрсетеді. Жол төсемінде кемшін тұстар жоқ емес. Жаңбырлы кезде топырақ отырып, қалыпқа келтіру жұмыстары жиі жасалады. Техникамен жол төсеніштері қазылып, теміржол астындағы құм тегістеліп отырды. Техниканың мүмкіндігі 35-40 см жерді ғана қаза алады, ал жер төсенішінің биіктігі 7-8 метрге дейін кетеді. Ал темір жол астына үйілген топырақтың ең төменгі қабаты балшық боп езіліп, пойыз өткеннен кейін отырып қалады. Техника арқылы жолды қайта көтеріп, қайта тегістеуді қажет етеді. Бұл жолшылар жұмысын айтарлықтай қиындатады.  

– Ал мынау жаңадан қолданылып жатқан геотоқыма материал бойынан су өткізбейді, нәтижесінде су астына сіңбей, жанға ағып кетеді. Құрамы қатты болғандықтан қиыршық тасты да жібермейді. Материал қиыршық тастың астына түседі. Материал сапалы, мүмкіндігі мол, жол төсемін реттеу үшін енді рельсті қайта-қайта көтермейміз. Салынған жолды қалпында ұстап тұратын болады деген сенімдеміз. Материал Солтүстік Қазақстан облысынан келіп жатыр, – деді жол бөлімінің жетекші маманы.

 

Станция тынысы
19.09.2024
Бурыл станциясының қазіргі тынысы
Жүк тасымалы
19.09.2024
ҚТЖ өкілдері қазақ-өзбек астық конференциясына қатысты
Спорт
19.09.2024
Ақтөбелік теміржолшылар арасында бильярдтан іріктеу турнирі өтті
Әлеумет
19.09.2024
Медпойыз Абай елін аралады
Спорт
19.09.2024
Күзет қырандары тағы жеңімпаз атанды
Аймақтар
19.09.2024
Түбек теміржолының 60 жылдық мерейтойына фитнес зал тарту етілді (Фото)
Жолаушылар тасымалы
19.09.2024
Осы жазда әйелдер вагонын 70 мыңнан астам жолаушы пайдаланған
Жүк тасымалы
19.09.2024
Ақмола ЖТ бөлімшесінде жедел астық топтары тәулік бойы жұмыс істеуде
Жаңалықтар
18.09.2024
ЖОО студенттері ҚТЖ-да тағылымдамадан өтеді
Жаңалықтар
18.09.2024
Орта Азия елдерінің басшылары мен ГФР канцлері Транскаспий дәлізін дамытуға келісті
Әлемде
18.09.2024
Қытайда теміржол желісінің ұзындығы 160 мың шақырымға жетті
Жүк тасымалы
18.09.2024
ҚТЖ желісімен биыл 5,2 млн тоннадан астам астық тасымалдады
Жаңалықтар
17.09.2024
Еліміздің транзиттік әлеуетін арттыру керек - ғалымдар
Жаңалықтар
17.09.2024
Әлемдік рекордты жаңартқандар
Спорт
17.09.2024
«Қазпрофтранс-2024»: Құрық порты – жеңімпаз атанды
Аймақтар
17.09.2024
«Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасы «Түрксіб-Семей» мұражайында болды
Инфрақұрылым
17.09.2024
Жамбыл бөлімшесі бес жылда 193 шақырым жолды күрделі жөндеуден өткізді
ҚТЖ келбеті
17.09.2024
Майталман жолшы рельсті қандай әдіспен ауыстырып жатқандарын айтып берді
Жаңалықтар
17.09.2024
Желілік деңгейде олимпиада өтті
Жаңалықтар
17.09.2024
"Қазтеміртранс" АҚ паркі жаңа жартылай вагондармен толықты