Табыстың үш факторы

Инфрақұрылым
15.02.2019, 11:49

Жұмыс сипаты бойынша кластан тыс Алматы-2 станциясы жүк станциясы болып табылады. Оңтүстік астана Алматыдай алып мегаполистің жүк қақпасы өте ауқымды және жұмысы көлемді, барлық буындары өзара байланысып жатқан тұтас бір ағза сияқты.   

Алматы-2 станциясының ұжымы пайдалану жұмыстарының жақсаруы үшін еңбектенуде, вагондарды түсіру мен тиеу, құрастыру, жөнелту, жалпы алғанда жүк операцияларының жылдамдығын арттыруға күш салуда. Вагондардың тұрып қалуы мен апатты жағдайды болдырмауға көп күш жұмсауда.

– Біздің жұмыста үш негізгі фактор болу керек. Бұл – әрбір қызметкердің өз функционалдық міндеттерін мінсіз орындауы, апатсыз және нәтижелі жұмысты қамтамасыз ету, сонымен қатар ұжымдағы тұрақты моральдық-психологиялық ахуал, міне, осы үш фактор табыстылық кепілі,– деп санайды станция бастығы Талғат Құлжабаев.

Алматы-2 – Алматы-1 станцияларының аралығы – бір жолды, 50 Гц айнымалы токтың электр тартқышымен электрлендірілген, тонналы рельс шынжырлары бар сигналсыз автобұғаттаумен жабдықталған. Пойыздардың қозғалысы автоматты локомотив сигнализациясының (АЛС) көрсеткіштері бойынша жүзеге асырылады. Станцияның негізгі жүк жөнелтушілері қатарында «Рахат», «Бахус», «Эфес» АҚ, «Alina Group», «Carlsberg» ЖШС сынды алпауыт компаниялар бар.

 Станцияда негізгі көрсеткіштер өсуінің оң динамикасы байқалады, мысалы, өткен жылы жүк тиеу 101 пайызға орындалды, бұл – жоспардағы тәулігіне орта есеппен 38 вагон/1420 тоннаның орнына 38,4 вагон/1491,4 тонна тиелді деген сөз.

Жоспарлы тапсырмаға статистикалық жүктеме 104,6 пайызға орындалды. Вагондардың жұмыс паркі 12 айда 103 вагон жоспарымен нақты 95 вагонды құрады, 108,4% орындалды. Жергілікті вагондардың тоқтап тұруы жоспардағы 38,27 сағат бойынша 19,4 сағатты құрады, 197,3% орындалды.

Алматы-2 тек жүк станциясы емес, «Жолаушылар тасымалы» АҚ – «Оңтүстік» аймақтық филиалының жолаушылар вагондарын жасақтайтын негізгі пункт болып табылады. Бұл жерде тежегіш табандықтарын ауыстыру жұмыстары атқарылады, автотіркегіш бойынша созу, дөңгелек жұптарын ауыстыру, құрамдарды жабдықтау, сонымен қатар құрамдардың іші-сыртын жуу мен ТО-1,ТО-2,ТО-3 жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Бүгінде Алматы-2 станциясынан 25 жұп жолаушылар пойызы қатынайды, оның ішінде 17 «Тальго» пойызы, «Тұлпар-Тальго» вагондарынан құрастырылған, оларды өңдеу үшін 3 маневрлік локомотив қолданылады.

Алматы-2 станциясын үшінші жыл басқару және пайдалану жұмысында мол тәжірибесі бар тәжірибелі теміржолшы Талғат Құлжабаев басқарады. Талғат Сопыбекұлы Жамбыл жол бөлімшесін басқарған, бірнеше жыл «ҚТЖ» ҰК» АҚ Орталық Азия бойынша өкілінің орынбасары болған шебер басқарушылық пен жақсы ұйымдастырушылық қабілеті қалыптасқан жан. Сондықтан Алматы-2 сынды үлкен станцияны басқару қиынға түспеген көрінеді.

– Өндіріс мәдениетіне көп күш жұмсаймыз. Жаңа технологияларды игеру, үлкен ақпараттық алаң біздің бөлімшенің жұмысына тән. Әрине, көп нәрсе қызметкерлердің кәсібилігіне байланысты, сондықтан кадрларды техникалық даярлауға баса назар аударылады. Қызметкерлер лауазымдық нұсқаулықтарды, қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін, техникалық пайдалану ережесін бес саусақтай білуі міндеттеледі. Пойыздардың үздіксіз және қауіпсіз қозғалысын және станциядағы маневрлік жұмысты қамтамасыз ету үшін барлық құрылғылар, сондай-ақ қызметтік-техникалық ғимараттар жүйелі түрде тексеріледі. Жұмыс тұрақты режимде, әр қызметкер өз функциясын қатаң нұсқаулықтар мен ережелерге сәйкес орындауы талап етіледі, – дейді Талғат Сопыбекұлы.

Станцияда тек кәсіби мамандар шоғырланған. Мысалы, станция бастығының жедел жұмыстар жөніндегі орынбасары Манат Бекешев – қозғалыс шаруашылығының барлық сатысынан өткен маман. Станция бастығының логистика жөніндегі орынбасары Клара Қарамендинова да көп жылдық тәжірибесі бар жан, ал маневрлік диспетчер Ержан Оразалиев пен пойыз құрастырушылар Абылай Ермекбаев, Қанат Ахметов және Әділ Самаев осы станцияда «туып-өскен» байырғы теміржолшылар деуге болады.

Елена ҚОЛДАСБАЕВА, Алматы

Суретті сүсірген Александр ЖАБЧУК


Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді