Табыстың үш факторы

Инфрақұрылым
15.02.2019, 11:49

Жұмыс сипаты бойынша кластан тыс Алматы-2 станциясы жүк станциясы болып табылады. Оңтүстік астана Алматыдай алып мегаполистің жүк қақпасы өте ауқымды және жұмысы көлемді, барлық буындары өзара байланысып жатқан тұтас бір ағза сияқты.   

Алматы-2 станциясының ұжымы пайдалану жұмыстарының жақсаруы үшін еңбектенуде, вагондарды түсіру мен тиеу, құрастыру, жөнелту, жалпы алғанда жүк операцияларының жылдамдығын арттыруға күш салуда. Вагондардың тұрып қалуы мен апатты жағдайды болдырмауға көп күш жұмсауда.

– Біздің жұмыста үш негізгі фактор болу керек. Бұл – әрбір қызметкердің өз функционалдық міндеттерін мінсіз орындауы, апатсыз және нәтижелі жұмысты қамтамасыз ету, сонымен қатар ұжымдағы тұрақты моральдық-психологиялық ахуал, міне, осы үш фактор табыстылық кепілі,– деп санайды станция бастығы Талғат Құлжабаев.

Алматы-2 – Алматы-1 станцияларының аралығы – бір жолды, 50 Гц айнымалы токтың электр тартқышымен электрлендірілген, тонналы рельс шынжырлары бар сигналсыз автобұғаттаумен жабдықталған. Пойыздардың қозғалысы автоматты локомотив сигнализациясының (АЛС) көрсеткіштері бойынша жүзеге асырылады. Станцияның негізгі жүк жөнелтушілері қатарында «Рахат», «Бахус», «Эфес» АҚ, «Alina Group», «Carlsberg» ЖШС сынды алпауыт компаниялар бар.

 Станцияда негізгі көрсеткіштер өсуінің оң динамикасы байқалады, мысалы, өткен жылы жүк тиеу 101 пайызға орындалды, бұл – жоспардағы тәулігіне орта есеппен 38 вагон/1420 тоннаның орнына 38,4 вагон/1491,4 тонна тиелді деген сөз.

Жоспарлы тапсырмаға статистикалық жүктеме 104,6 пайызға орындалды. Вагондардың жұмыс паркі 12 айда 103 вагон жоспарымен нақты 95 вагонды құрады, 108,4% орындалды. Жергілікті вагондардың тоқтап тұруы жоспардағы 38,27 сағат бойынша 19,4 сағатты құрады, 197,3% орындалды.

Алматы-2 тек жүк станциясы емес, «Жолаушылар тасымалы» АҚ – «Оңтүстік» аймақтық филиалының жолаушылар вагондарын жасақтайтын негізгі пункт болып табылады. Бұл жерде тежегіш табандықтарын ауыстыру жұмыстары атқарылады, автотіркегіш бойынша созу, дөңгелек жұптарын ауыстыру, құрамдарды жабдықтау, сонымен қатар құрамдардың іші-сыртын жуу мен ТО-1,ТО-2,ТО-3 жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Бүгінде Алматы-2 станциясынан 25 жұп жолаушылар пойызы қатынайды, оның ішінде 17 «Тальго» пойызы, «Тұлпар-Тальго» вагондарынан құрастырылған, оларды өңдеу үшін 3 маневрлік локомотив қолданылады.

Алматы-2 станциясын үшінші жыл басқару және пайдалану жұмысында мол тәжірибесі бар тәжірибелі теміржолшы Талғат Құлжабаев басқарады. Талғат Сопыбекұлы Жамбыл жол бөлімшесін басқарған, бірнеше жыл «ҚТЖ» ҰК» АҚ Орталық Азия бойынша өкілінің орынбасары болған шебер басқарушылық пен жақсы ұйымдастырушылық қабілеті қалыптасқан жан. Сондықтан Алматы-2 сынды үлкен станцияны басқару қиынға түспеген көрінеді.

– Өндіріс мәдениетіне көп күш жұмсаймыз. Жаңа технологияларды игеру, үлкен ақпараттық алаң біздің бөлімшенің жұмысына тән. Әрине, көп нәрсе қызметкерлердің кәсібилігіне байланысты, сондықтан кадрларды техникалық даярлауға баса назар аударылады. Қызметкерлер лауазымдық нұсқаулықтарды, қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін, техникалық пайдалану ережесін бес саусақтай білуі міндеттеледі. Пойыздардың үздіксіз және қауіпсіз қозғалысын және станциядағы маневрлік жұмысты қамтамасыз ету үшін барлық құрылғылар, сондай-ақ қызметтік-техникалық ғимараттар жүйелі түрде тексеріледі. Жұмыс тұрақты режимде, әр қызметкер өз функциясын қатаң нұсқаулықтар мен ережелерге сәйкес орындауы талап етіледі, – дейді Талғат Сопыбекұлы.

Станцияда тек кәсіби мамандар шоғырланған. Мысалы, станция бастығының жедел жұмыстар жөніндегі орынбасары Манат Бекешев – қозғалыс шаруашылығының барлық сатысынан өткен маман. Станция бастығының логистика жөніндегі орынбасары Клара Қарамендинова да көп жылдық тәжірибесі бар жан, ал маневрлік диспетчер Ержан Оразалиев пен пойыз құрастырушылар Абылай Ермекбаев, Қанат Ахметов және Әділ Самаев осы станцияда «туып-өскен» байырғы теміржолшылар деуге болады.

Елена ҚОЛДАСБАЕВА, Алматы

Суретті сүсірген Александр ЖАБЧУК


Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан мен БАӘ логистика және азық түлік қауіпсіздігі саласындағы стратегиялық әріптестікті тереңдетуде
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды
Жаңалықтар
10.05.2025
Павлодарлық теміржолшылар ардагерді Жеңіс күнімен құттықтады
Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш