Табыстың үш факторы

Инфрақұрылым
15.02.2019, 11:49

Жұмыс сипаты бойынша кластан тыс Алматы-2 станциясы жүк станциясы болып табылады. Оңтүстік астана Алматыдай алып мегаполистің жүк қақпасы өте ауқымды және жұмысы көлемді, барлық буындары өзара байланысып жатқан тұтас бір ағза сияқты.   

Алматы-2 станциясының ұжымы пайдалану жұмыстарының жақсаруы үшін еңбектенуде, вагондарды түсіру мен тиеу, құрастыру, жөнелту, жалпы алғанда жүк операцияларының жылдамдығын арттыруға күш салуда. Вагондардың тұрып қалуы мен апатты жағдайды болдырмауға көп күш жұмсауда.

– Біздің жұмыста үш негізгі фактор болу керек. Бұл – әрбір қызметкердің өз функционалдық міндеттерін мінсіз орындауы, апатсыз және нәтижелі жұмысты қамтамасыз ету, сонымен қатар ұжымдағы тұрақты моральдық-психологиялық ахуал, міне, осы үш фактор табыстылық кепілі,– деп санайды станция бастығы Талғат Құлжабаев.

Алматы-2 – Алматы-1 станцияларының аралығы – бір жолды, 50 Гц айнымалы токтың электр тартқышымен электрлендірілген, тонналы рельс шынжырлары бар сигналсыз автобұғаттаумен жабдықталған. Пойыздардың қозғалысы автоматты локомотив сигнализациясының (АЛС) көрсеткіштері бойынша жүзеге асырылады. Станцияның негізгі жүк жөнелтушілері қатарында «Рахат», «Бахус», «Эфес» АҚ, «Alina Group», «Carlsberg» ЖШС сынды алпауыт компаниялар бар.

 Станцияда негізгі көрсеткіштер өсуінің оң динамикасы байқалады, мысалы, өткен жылы жүк тиеу 101 пайызға орындалды, бұл – жоспардағы тәулігіне орта есеппен 38 вагон/1420 тоннаның орнына 38,4 вагон/1491,4 тонна тиелді деген сөз.

Жоспарлы тапсырмаға статистикалық жүктеме 104,6 пайызға орындалды. Вагондардың жұмыс паркі 12 айда 103 вагон жоспарымен нақты 95 вагонды құрады, 108,4% орындалды. Жергілікті вагондардың тоқтап тұруы жоспардағы 38,27 сағат бойынша 19,4 сағатты құрады, 197,3% орындалды.

Алматы-2 тек жүк станциясы емес, «Жолаушылар тасымалы» АҚ – «Оңтүстік» аймақтық филиалының жолаушылар вагондарын жасақтайтын негізгі пункт болып табылады. Бұл жерде тежегіш табандықтарын ауыстыру жұмыстары атқарылады, автотіркегіш бойынша созу, дөңгелек жұптарын ауыстыру, құрамдарды жабдықтау, сонымен қатар құрамдардың іші-сыртын жуу мен ТО-1,ТО-2,ТО-3 жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Бүгінде Алматы-2 станциясынан 25 жұп жолаушылар пойызы қатынайды, оның ішінде 17 «Тальго» пойызы, «Тұлпар-Тальго» вагондарынан құрастырылған, оларды өңдеу үшін 3 маневрлік локомотив қолданылады.

Алматы-2 станциясын үшінші жыл басқару және пайдалану жұмысында мол тәжірибесі бар тәжірибелі теміржолшы Талғат Құлжабаев басқарады. Талғат Сопыбекұлы Жамбыл жол бөлімшесін басқарған, бірнеше жыл «ҚТЖ» ҰК» АҚ Орталық Азия бойынша өкілінің орынбасары болған шебер басқарушылық пен жақсы ұйымдастырушылық қабілеті қалыптасқан жан. Сондықтан Алматы-2 сынды үлкен станцияны басқару қиынға түспеген көрінеді.

– Өндіріс мәдениетіне көп күш жұмсаймыз. Жаңа технологияларды игеру, үлкен ақпараттық алаң біздің бөлімшенің жұмысына тән. Әрине, көп нәрсе қызметкерлердің кәсібилігіне байланысты, сондықтан кадрларды техникалық даярлауға баса назар аударылады. Қызметкерлер лауазымдық нұсқаулықтарды, қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін, техникалық пайдалану ережесін бес саусақтай білуі міндеттеледі. Пойыздардың үздіксіз және қауіпсіз қозғалысын және станциядағы маневрлік жұмысты қамтамасыз ету үшін барлық құрылғылар, сондай-ақ қызметтік-техникалық ғимараттар жүйелі түрде тексеріледі. Жұмыс тұрақты режимде, әр қызметкер өз функциясын қатаң нұсқаулықтар мен ережелерге сәйкес орындауы талап етіледі, – дейді Талғат Сопыбекұлы.

Станцияда тек кәсіби мамандар шоғырланған. Мысалы, станция бастығының жедел жұмыстар жөніндегі орынбасары Манат Бекешев – қозғалыс шаруашылығының барлық сатысынан өткен маман. Станция бастығының логистика жөніндегі орынбасары Клара Қарамендинова да көп жылдық тәжірибесі бар жан, ал маневрлік диспетчер Ержан Оразалиев пен пойыз құрастырушылар Абылай Ермекбаев, Қанат Ахметов және Әділ Самаев осы станцияда «туып-өскен» байырғы теміржолшылар деуге болады.

Елена ҚОЛДАСБАЕВА, Алматы

Суретті сүсірген Александр ЖАБЧУК


Әлеумет
08.11.2024
Жастар қамқорлық акциясын бастады
Аймақтар
08.11.2024
Кәсіби шеберлік сайысы өтті
Сұхбат
08.11.2024
Оңтайлы кадр саясаты – табыстылық пен тұрақтылық кепілі
Қауіпсіздік
08.11.2024
Елімізде қанша вокзал бар?
Инфрақұрылым
08.11.2024
Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды
Жаңалықтар / Мұрағат
08.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №95 08 қараша 2024 жыл
Спорт
07.11.2024
Құрама командалар жасақталды
07.11.2024
Таразда экоакция өтті
Жүк тасымалы
07.11.2024
Атырау жүк тасымалы жоспарды асыра орындады
Жүк тасымалы / Апта саны
07.11.2024
Биыл 210 млн тоннадан астам жүк т/ж көлігімен тасымалданды
Жаңалықтар
07.11.2024
ҚТЖ командасы жеңімпаз атанды
Инфрақұрылым
07.11.2024
Қазақстанда жаңа теміржол вокзалдары ашылды
Жүк тасымалы
06.11.2024
Қазақстандық астық өндірушілер жаңа өткізу нарықтарын игеруде
Жаңалықтар
06.11.2024
Тіл клубының кезекті отырысы өтті
Әлемде
06.11.2024
Stadler Польшада тағы бір зауыт ашты
Жолаушылар тасымалы
06.11.2024
Астана, Алматы және Шымкент қалалары арасында қосымша Taльго пойыздары қатынайды
Жаңалықтар
05.11.2024
ҚТЖ мен ALSTOM Қазақстанда электровоздың жаңа түрін өндіру туралы келісті
Жүк тасымалы
05.11.2024
Ауғанстан қазақстандық астықты көп мөлшерде қабылдауға дайын
Инфрақұрылым
05.11.2024
Алматы станциясындағы айналма желінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Жолаушылар тасымалы
05.11.2024
Жарыстан жеңіспен оралған жас домбырашылар пойыз ішінде күй орындады