ҚТЖ заңгерлері Локомотив құрастыру зауытын аралап көрді

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалдары мен еншілес ұйымдарының бір топ заңгерлері Локомотив құрастыру зауытына барып, машина жасау өндірісімен танысты, деп хабарлайды Rail-news.kz.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ құқықтық қамтамасыз ету департаменті директорының орынбасары Ілияс Ерназаровтың айтуынша, тапсырыс қабылдайтын компаниялармен арадағы келісімшарттарға құқықтық сараптама жасайтын заңгерлер үшін бұл кездесудің маңызы зор.

– Қоғамда өз еліміздің кәсіпорындары не шығарады, неге отандық тауар өндірушілер жұмысы алға баспайды деген сыңайдағы түрлі пікір бар. Біз бүгін зауыт жұмысымен танысып қана қоймай, қазақстандық локомотивтерге шетелден сұраныстың жоғары екеніне көз жеткіздік, оның үстіне осы зауытпен келісімшарттарға құқықтық сараптама жасаған кезде туындайтын көптеген сұрақтарға жауап алдық, зауыт цехтарын аралап, тепловоз жасау процесін өз көзімізбен көрдік. Бұл бізге қызықты экскурсия ғана емес, жұмысымызға қажет мол тәжірибе болды, – дейді І.Ерназаров.
«ЛКЗ» АҚ сату бөлімінің бастығы Рауан Дөнсебаевтың айтуынша, биыл ашылғанына 13 жыл толған зауытта осы аралықта барлығы 419 локомотив жасап шығарылған. Оның екеуі – маневрлік, 41 – жолаушы локомотиві, қалғаны – жүк тепловоздары.

– Негізгі тапсырыс берушіміз – «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС. Біздің бірінші мақсатымыз да ең алдымен ҚТЖ-ны локомотивпен қамтамасыз ету. Зауыттың жылдық қуаттылығы – 100 тепловоз. Сонша тепловоз шығару үшін мыңнан астам жұмысшы керек, бізде қазір 700-ге жуық адам еңбек етуде. Тапсырысқа орай былтыр 25 жүк, 18 жолаушылар тепловозын жасап шығардық, – дейді Р.Дөнсебаев.

Зауыт 2010 жылдан бері Тәжікстан, Қырғызстан, Әзербайжан, Молдова, Украина және Түркіменстан елдеріне 36 тепловозды экспортқа шығарған. Қазіргі таңда Моңғолия, Эстония елінен тепловозға сұраныс түсуде. Қазақстандық тепловоздардың артықшылығы – оның сервистік қызметінде екен, яғни сервистік қызмет көрсету мерзімі 120 күннен 184 күнге дейін созылады, бұл тепловоздарға бір рет техникалық қызмет көрсетілгеннен кейін 3 ай тоқтамай жұмыс істей береді, шығын аз кетеді. Дизель отыны да басқаларға қарағанда 15 пайыз аз жұмсалады. Негізгі бөлшектері – дизель моторы, компьютерлік аппаратурасы және тартымдық электр қозғалтқышы АҚШ пен Еуропадан сатып алынады, қалғаны қазақстандық зауыттардан алынады және өндіріс орнының өзінде жасалады.

Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр