«Қазақстан темір жолы» жыл қорытындысын шығарды

Жаңалықтар
30.12.2024, 11:05

2024 жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ қызметтің негізгі көрсеткіштері бойынша тұрақты даму ұстанымын сақтап қалды. Компания жүктерді және жолаушыларды тұрақты тасымалдап, әлеуметтік міндеттемелерді сақтады, ауқымды жобаларды іске асырды, жаңа логистикалық шешімдер тапты, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жүк айналымында оң динамика сақталды, ол 272 млрд тонна-километрді құрады. Контейнерлік транзит сенімді қарқынмен өсуде, ол 1,4 млн ЖФЭ-ге жетті. Биыл ҚХР-мен тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды. Қазақстан-Қытай түйіспелері арқылы тасымалдау көлемі шамамен 31,8 млн. тоннаға жетті, бұл 2023 жылдан 12% артық. Оның ішінде, Қазақстаннан экспорт 8,8% артып, 13,7 млн тоннаны құрады.  

ҚТЖ қызметінің негізгі бағыттарының бірі инфрақұрылымды жаңғырту болды. 1400 км-ден астам жол жөндеудің әр түрлерімен жаңартылды. 1 мың шақырымнан астам жаңа темір жол құрылысы (Достық – Мойынты, Дарбаза – Мақтаарал, Алматы станциясының айналма жолы) жалғасты. Достық – Мойынты учаскесіндегі екінші жолды және Алматыны айналып өтетін теміржол желісін келесі жылы аяқтау жоспарлануда.  

Инфрақұрылымдық жобалар іске қосылғаннан кейін транзиттің екі есеге – жылына 55 млн тоннаға дейін ұлғаюы болжануда. Қазақстандық дәліздерге жүк ағындарын тарту үшін компания терминалдық желіні кеңейтеді. Қазірдің өзінде бар 5 терминал (Ляньюньган порты, Сиань қаласындағы Құрғақ порт, Достық станциясындағы терминал, Khorgos Gateway Құрғақ порты, Құрық портындағы паром кешені) алдағы екі жылда тағы 9-мен толықтырады. Ағымдағы жылы Алматы қаласында, Әзірбайжанның Алят теңіз портында, Венгрия астанасы – Будапештте, Мәскеу маңындағы Селятино кентінде терминалдар құрылысы басталды. Қытайлық серіктес – Ляньюньган портымен бірлесіп, Ақтау портында контейнерлік хаб салу басталды.

Айта кету керек, 2024 жылы іске қосылған Сиань қаласының құрғақ портындағы қазақстандық-қытайлық терминал Транскаспий бағдары бойынша Қытайдан транзитті 30 есеге арттыруға мүмкіндік берді.  

Сингапурлық PSA-мен ынтымақтастықта әзірленген жіксіз цифрлық дәліз маршруттағы Қазақстанның рөлін күшейтуде. Жүк тасымалы саласындағы клиенттік сервисті толық цифрландыруды «Бірыңғай цифрлық терезе» қамтамасыз етсе, ҚТЖ бұнда компанияның еншілес кәсіпорындарының барлық коммерциялық функцияларын біріктірді. Жүйе уақытты үнемдейді және тасымалдау процесін мүмкіндігінше ашық етеді.  

ҚТЖ-ның операциялық және қаржылық тұрақтылығын Fitch, S&P халықаралық рейтингтік агенттіктері тағы да растады.  

 

Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді
Жаңалықтар
22.07.2025
ҚТЖ-да Қазақстан мен Грузия логистика мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
22.07.2025
Алдағы маусымнан не күтеміз?
Жаңалықтар
22.07.2025
Алматыда қоймадан шыққан жалынды жоюға өрт сөндіру пойызы қатысты
ҚТЖ келбеті
22.07.2025
Атакәсіпке адалдық: машинист Ерлан Бегимов туралы бір үзік сыр
Әлеумет
22.07.2025
Теміржолшы әулеті «Дарынды отбасы» номинациясын жеңіп алды
Станция тынысы
22.07.2025
Қазалы – мамандар ұстаханасы
Жаңалықтар / Мұрағат
22.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №55 22 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
21.07.2025
Қазақстан мен Грузия арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 159,5 мың тоннадан асты
Жаңалықтар
21.07.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық әріптестікті күшейтуде
Аймақтар
21.07.2025
«Білім экспресі» Абай елінде
Спорт
21.07.2025
Маңғыстауда теміржол барысы анықталды
Жүк тасымалы
21.07.2025
Биыл теміржол арқылы көмір экспорты 14%-ға өсті
Аймақтар
21.07.2025
Түлектерге кәсіби бағдар берілді