«Қазақстан темір жолы» жыл қорытындысын шығарды

Жаңалықтар
30.12.2024, 11:05

2024 жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ қызметтің негізгі көрсеткіштері бойынша тұрақты даму ұстанымын сақтап қалды. Компания жүктерді және жолаушыларды тұрақты тасымалдап, әлеуметтік міндеттемелерді сақтады, ауқымды жобаларды іске асырды, жаңа логистикалық шешімдер тапты, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Жүк айналымында оң динамика сақталды, ол 272 млрд тонна-километрді құрады. Контейнерлік транзит сенімді қарқынмен өсуде, ол 1,4 млн ЖФЭ-ге жетті. Биыл ҚХР-мен тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды. Қазақстан-Қытай түйіспелері арқылы тасымалдау көлемі шамамен 31,8 млн. тоннаға жетті, бұл 2023 жылдан 12% артық. Оның ішінде, Қазақстаннан экспорт 8,8% артып, 13,7 млн тоннаны құрады.  

ҚТЖ қызметінің негізгі бағыттарының бірі инфрақұрылымды жаңғырту болды. 1400 км-ден астам жол жөндеудің әр түрлерімен жаңартылды. 1 мың шақырымнан астам жаңа темір жол құрылысы (Достық – Мойынты, Дарбаза – Мақтаарал, Алматы станциясының айналма жолы) жалғасты. Достық – Мойынты учаскесіндегі екінші жолды және Алматыны айналып өтетін теміржол желісін келесі жылы аяқтау жоспарлануда.  

Инфрақұрылымдық жобалар іске қосылғаннан кейін транзиттің екі есеге – жылына 55 млн тоннаға дейін ұлғаюы болжануда. Қазақстандық дәліздерге жүк ағындарын тарту үшін компания терминалдық желіні кеңейтеді. Қазірдің өзінде бар 5 терминал (Ляньюньган порты, Сиань қаласындағы Құрғақ порт, Достық станциясындағы терминал, Khorgos Gateway Құрғақ порты, Құрық портындағы паром кешені) алдағы екі жылда тағы 9-мен толықтырады. Ағымдағы жылы Алматы қаласында, Әзірбайжанның Алят теңіз портында, Венгрия астанасы – Будапештте, Мәскеу маңындағы Селятино кентінде терминалдар құрылысы басталды. Қытайлық серіктес – Ляньюньган портымен бірлесіп, Ақтау портында контейнерлік хаб салу басталды.

Айта кету керек, 2024 жылы іске қосылған Сиань қаласының құрғақ портындағы қазақстандық-қытайлық терминал Транскаспий бағдары бойынша Қытайдан транзитті 30 есеге арттыруға мүмкіндік берді.  

Сингапурлық PSA-мен ынтымақтастықта әзірленген жіксіз цифрлық дәліз маршруттағы Қазақстанның рөлін күшейтуде. Жүк тасымалы саласындағы клиенттік сервисті толық цифрландыруды «Бірыңғай цифрлық терезе» қамтамасыз етсе, ҚТЖ бұнда компанияның еншілес кәсіпорындарының барлық коммерциялық функцияларын біріктірді. Жүйе уақытты үнемдейді және тасымалдау процесін мүмкіндігінше ашық етеді.  

ҚТЖ-ның операциялық және қаржылық тұрақтылығын Fitch, S&P халықаралық рейтингтік агенттіктері тағы да растады.  

 

Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды
Сұхбат
31.10.2025
Қазақстанда жасалған...
Жаңалықтар
31.10.2025
Теміржолшылар «Ұлттық диктант» жобасына қатысуда
Жаңалықтар
31.10.2025
Өндіріс көлемін арттыруда
Инфрақұрылым
31.10.2025
Инфрақұрылым және тариф саясаты
Қауіпсіздік
31.10.2025
Ақтөбе телімінде он айда 3 оқыс оқиға тіркелді