Бейжің метросы қалай жұмыс істейді?

Бейжіңдегі ең жылдам, ыңғайлы және арзан көлік түрі – метро. Пекин метросы 1969 жылы ашылған. Желілердің ұзындығы бойынша Бейжің метросы Шанхайдан кейін әлемде 2-орын алады, деп хабарлайды Rail-news.kz BAQ.KZ агенттігіне сілтеме жасап.

Пекин метрополитені 22 желіден тұрады. Олар – 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, S1, Batong Line, Daxing Line, Yizhuang Line, Changping Line, Fangshan Line, Fangshan Line, Yanfang Line, Western Suburban Line және Airport Line.  

Метро станциялары барлығымыз үйреніп қалған «М» әріпімен емес, «D» әрпі бар көк тақтайшалармен белгіленген. Ол қытайша «地铁 — Di Tie», яғни «Subway» деген мағынаны білдіреді.

Пекин метросының жолаушылары сапар алдында қауіпсіздік тексерісінен өтуі керек. Олар алдымен сөмкелерін арнайы тексеретін лентаға қойып, сканерден өткізеді. Кейін жолаушы арнайы кассадан баратын жеріне дейін билет сатып алады. Ал егер жолаушыда метроға арналған арнайы картасы болса, онда билетін сканерлеп, турникеттен өте алады.

Ең бастысы эпидемиялық ахуалға байланысты маска режимін қатаң сақтау талап етіледі. Жолаушылардың маскасыз жүргендерін көрсе, метро қызметкерлері олардың қасына арнайы барып, маска тағу қажеттігін ескертеді.

Метро станцияларындағы тақтада қозғалыс бағыттары және маршруттардың соңғы станциялары көрсетілген. Сондықтан қозғалыс бағытын дұрыс анықтау және аралық станцияларды табу үшін алдын-ала Бейжің метросының картасын алған жөн.

Аралық станцияны анықтау проблемасы №10 желіде маңызды болады, өйткені оның станцияларында әр бағыт үшін жеке платформа бар.  

Аялдамалар қытай және ағылшын тілдерінде хабарланады, сондай-ақ стансалардың атауы ақпараттық мониторларда да қайталанады.

Сондай-ақ вагонның ішінде есіктердің үстінде стансалардың атаулары бар электронды табло орналасқан. Қызыл түстісі – пойыз жүретін станса. Пойыз станцияға жақындағанда ол жасыл түске өзгереді. Осы таблоға қарап та, өз стансаңызды оңай табуға болады.  

Пекин метросында жол жүру үшін белгіленген төлем қарастырылған. Ең төменгі сома - 3 юань (210 теңге), бұл 6 шақырым үшін. Кейін әр 6 шақырым қашықтыққа 1 юаньнан (70 теңге) қосылып отырады. Тек әуежайға апаратын Airport Express желісі 25 юань (1750 теңге) тұрады.

Метро билеті (Single Journey Ticket) — автоматтарда немесе билет кассаларында сатылатын магниттік карта. Автоматтар монеталарды да, банкноттарды да қабылдайды. Сатып алынған бір реттік билетті сапардың соңына дейін сақтау қажет. Өйткені ол метроға кіру үшін ғана емес, сонымен қатар шығу үшін де қажет. Бір реттік билетті метродан шығарда турникетке салып ғана шығасыз. Бұл бір реттік билет тек сатып алынған күні ғана жарамды болады.  

Метроның стансалары өте таза.

Орталық стансалардада кез келген жолаушыға қолжетімді тегін дәретхана, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі жандарға арналған дәретханалар мен лифтілер бар.

Сондай-ақ әр стансада пойыздың келетін уақыты көрсетілген электронды табло орналасқан.

Қытайлар тәртіпке бағынатын халық. Мысалы, стансада арнайы сары жолақ көрсетілген, барлығы осы сызықты баспай, ережені сақтайды. Себебі сары жолақты пойыз келіп тоқтамағанша, аттап басуға болмайды.  

Пойыз жолы арнайы әйнекпен бөлініп тұр.  

Тағы бір таңғаларлығы, пойыздарда вагондар жеке-жеке вагондарға бөлінбеген. Яғни пойыздың басынан бастап оның соңына дейін оңай өтуге болады.

Тиісті стансаға жеткен соң өзіңізге қажетті шығу жолы арқылы метродан шыға аласыз.  

Еліміздегі Алматы метросы 2011 жылдың 1 желтоқсанында іске қосылған болатын. Қазіргі күні метро алматылықтар мен қала қонақтарының сүйікті жеріне айналып үлгерді.

Алматы метрополитені - еліміз үшін стратегиялық маңызды нысан. Заманауи технологияларды енгізу бойынша жоспарды жүзеге асыру үшін Алматы метрополитенін салу барысында «Herrenknecht AG» неміс компаниясының «Herrenknecht S-320» жоғары өндірісті тоннель қазушы кешені сатып алынған. Нысан Қазақстандағы алғашқы, Орталық Азияда екінші (Ташкент метрополитенінен кейін) және ТМД-дағы 16-шы метрополитен саналады. Метроны соғудағы басты мақсат – көлiк кептелiсiн қысқарту, қаланың экологиялық ахуалын жақсарту, көлiк мәдениетiн қалыптастыруға ықпал ету.

Қазіргі күні Алматы метросында 9 станса жұмыс істейді.

 

Жаңалықтар
25.10.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Республика күнімен құттықтады
Жаңалықтар
24.10.2025
ҚТЖ Республика күнін салтанатты түрде атап өтті
Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды