Жартыжылдық табысты қорытындыланды

Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының еншілес ұйымы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ ағымдағы жылдың алғашқы жартыжылдығын табысты аяқтап, сандық және сапалық көрсеткіштері жақсарып, межесінен асыра орындалған.

Айталық, локомотивтің өнімділігі өткен жылдың екі тоқсанымен салыстырғанда 1,2%, локомотивтің жүрісі 2,5% артса, жүк тиеген пойыздың телімдік және техникалық жылдамдығы 100% орындалған.

Ал жыл басынан бергі алты айда «ҚТЖ» ҰК» АҚ желісіндегі жүк айналымы 111 млрд тонна-км құрап, өткен жылдың сәйкес кезеңіне қарағанда 3,9% жоғары болған еді.

Бірінші жартыжылдықта тиелген жүк көлемінің 121 млн тоннаны құрағанын бұдан бұрында хабарлағанбыз. Осы ретте, жүк тасымалын ұйымдастырушы ұлттық оператордың елімізде жарияланған төтенше жағдай кезінде де еңбек қорғау және пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелеріне ерекше назар қойып, сақтық шараларын күшейткен еді. Соның нәтижесінде, алты айда қауіпсіздіктің бұзылуы деңгейі өткен жылға қарағанда 31 % төмендеп, ахуал біраз жақсарған.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ мамандары пойыздар тартымына кететін отын-энергетикалық ресурстардың шығындарын азайту күн тәртібіндегі өзекті мәселенің бірі екені белгілі. Осы бағытта атқарылған арнайы шаралар да көп күттірмей жемісін бере бастаған сыңайлы. Мәселен, қаңтар-маусым аралығында жүргізілген жұмыстар нәтижесінде 8780 тонна дизель отынын үнемдеуге қол жеткізілген. Демек, бұл дегеніміз – өткен жылдың есепті мерзіміндегі көрсеткіштен 3,4% жоғары. Ал дизель отынының бекітілген жоспарға сай үлестік шығынына келсек, ол 27,44 кг/өлшемді құраған. Сонымен қатар пойыздар тартымына жұмсалған электр энергиясының 20 307 мың кВт/сағатқа үнемделгенін де айтар едік.

Теміржол көлігінде жүк тасымалын ұйымдастырушы мамандар алдағы алты айға да маңызды міндеттерді іске асыруды жоспарлап отыр. Солардың қатарында тарифтік жүк айналымы көлемін 222,6 млрд тонна-километрден кем орындамау, жүк тиелімі көлемін 250 млн тонна шамасына жеткізу міндеттері тұр. Сондай-ақ, отын-энергетикалық ресурстарды үнемдеу және Қытай – Еуропа – Қытай бағытындағы транзиттік контейнерлік пойыздардың маршруттық жылдамдығын тәулігіне 1150 километр деңгейіне жеткізу басым бағыттың бірі болып отыр. 

Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты