Алтынкөл жол дистанциясының көпір шебері

ҚТЖ келбеті
31.07.2019, 12:32
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Алтынкөл жол дистанциясының көпір шебері Қайрат Айымбаевқа «кәсіби маман» деген атақ таңылғалы қашан. Өйткені көп жыл бойы темір жолға мінсіз қызмет етіп келе жатқан теміржолшының өз ісінің нағыз шебері екенін дәлелдейтін мысалдар көп.

Жалпы, теміржолда өз мамандығына құлай берілген, тіпті ғашық адамдар аз емес, және олардың дені еңбек династияларын құрайды. Қайрат Маратұлы – атақты Пірмановтар әулетінің өкілі, 1958 жылдан 1976 жылға дейін Жамбыл жол бөлімшесін басқарған Байзақ Пірмановты кім білмейді. Қайрат осы бір жомарт жүректі, Брежневке «Я не Бальзак, а Байзак, и я казах» деп жауап беретін теміржолшының ұрпағы екенін мақтан тұтады.

Сегізінші сыныптан кейін Жамбыл теміржол училищесіне түсіп, тепловоз машинисінің көмекшісі мамандығын алып бастаған еңбек жолы депода емес, жол дистанциясында жолшы болудан басталды. Осы салаға бауыр басқаны сонша, кейін депоға баруға зауқы соқпады, қайта жол шаруашылығы, жасанды құрылыстар тақырыбын дендеп оқып білімін молайтты. Өндірістен қол үзбей Алматы темір жол көлігі институтын бітіріп, диплом алды. 1993 жылы Жамбыл жол дистанциясына жол бригадирі, содан кейін жол шебері болып ауысты. Еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы жөніндегі инженер болды.

Тоқсаныншы жылдардың соңында оның Түркістан өңіріндегі еңбек жолы басталды. Түркістан жол дистанциясына ауысып, жол шаруашылығының барлық қызметтік сатысынан өтті: жол колоннасының бригадирі, көпір шебері, түйіспесіз жол бригадирі, технолог ин женер, т.т. лауазымдарын атқарып, мол тәжірибе жинады. 2004 жылы Қайрат Анар жол дистанциясына технолог-инженер болып ауысып, ұзамай Сарышаған жол дистанциясына бас инженер болып тағайындалды. Бұл оның қай жағынан да кемелінен келіп толысқан, нағыз маман болып қалыптасқан шағы еді. Өзін басшы ретінде де, кәсіби маман ретінде де көрсете білді. Бұл жерде ол көптеген проблемаларға тап болды, кадрлардың тұрақсыздығы, сауатсыздықпен күресті, басшыдан бастап қарапайым жолшыға дейін білім жетілдіруді, стандартты емес жағдайда әрекет етуді талап етті.

Оның беделі, батыл шешімдері, ұйымдастырушылық қабілеті ұжымды алға сүйреп, қойылған міндеттерді орындауға жол ашты. Өндірістік оқыту шебері болып істеген тәжірибесі де көмектесті. 2014 жылдың наурыз айынан бастап Қайрат Маратұлы Алтынкөл жол дистанциясында көпір шебері болып жұмысын бастады. Оның учаскесі өте күрделі еді, оның құзыретіне Қорғас көпірін бақылау және қызмет көрсету кіреді, сондықтан мұнда тәжірибелі маман бекер таңдалмаса керек. Ол өзіне сеніп тапсырылған құрылыстардың жайкүйін бүгінде бес саусағындай біледі және белгіленген жылдамдықтағы пойыздардың қауіпсіз және үздіксіз қозғалысы үшін оларды күтіп ұстауға барлық білімі мен тәжірибесін жұмсауда.

Қайрат Маратұлы – істің адамы. Оның әрбір жұмыс күні кестеге сай. Әрбір күні кешке келесі күннің жоспарын белгілеп, оны орындауға тырысады. Дистанцияның техникалық бөлімімен бірлесіп, сумен, қармен күресті ұйымдастыру жоспарын жасайды. Өткен жылдардың тәжірибесі негізінде Қайрат Маратұлы биыл жолдар мен жасанды құрылыстарды су тасқыны мен табиғи апаттардан қорғау схемасын жасап, аса қауіпті орындарды анықтап, тізбесін жасады. Өйткені, Қорғас өзені өзінің мінезін танытып, су тасқыны кезінде көпір шеберінен ерекше күш-қайрат талап еткен.

– Қорғас өзені арқылы өтетін көпір – тәулік бойы бақылау жүргізілетін нысан болғандықтан оған назар да ерекше. Біздің жұмысымыз өте күрделі және жауапты, жалғыз білім аздық етеді, ең бастысы түйсік дамыған болуы керек, жастарды осыған тәрбиелеймін, – дейді Қайрат Маратұлы.

Көпір шебері бүгін де жоспарлы шолуға шығып, телім бойын аралап, жасанды құрылыстарды тексеріп шықты. Жаздың келте маусымы әне-міне аяқталып, жауын-шашынды күз, одан әрі қыраулы қыс келетінін қандай теміржолшы ұмытсын... 

Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ Бакуде өткен ТМД елдері Теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің отырысына қатысты