Қандыағаш станциясы: төрт бағытқа қызмет көрсетеді

Фоторепортаждар
09.09.2019, 16:56
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Қандыағаш – Ақтөбе өңіріндегі ең үлкен тораптық станция. Өндірістік-қаржылық қызметте жоғары нәтижеге қол жеткізгені және пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз еткені үшін станция 2009 жалдан бастап үш жыл қатарынан «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Салалық жарыстың жеңімпазы» атанған.

Кластан тыс станция құрамында 5 парк жұмыс жасайды, 232 бағыттамалық бұрма бір орталықтан басқарылады. Станция төрт бағытқа пойыз жөнелтеді және қабылдап алады: Ақтөбе, Никельтау, Жем, Шұбарқұдық. 300-ге жуық теміржолшы еңбек ететін станцияға тоғыз жолдың торабы деген теңеу дәл келеді. Станция жұмысы жыл сайын артпаса, азайып жатқан жоқ. Тәулігіне 22-24 жұп пойыз өтеді.

Жүк түсіру мен тиеу және техни калық операциялардың көлемі мен жұмыстың күрделілігіне қарай Қандыағаш торабы кластан тыс станцияға жатады. Қауіпсіздікті сақтап, белгіленген жоспарға сай пойыздарды құрастыру, тасымалдау, жүктерді тиеу, түсіру жұмыстары тәулік бойы атқарыла беретін станция ұлттық компания бойынша алдыңғы қатарда. Теміржолшылар станцияға тоқтайтын пойыздарға техникалық қызмет көрсетумен қатар коммерциялық тексеру және анықталған ақауларды жою жұмыстарын да атқарады. Станция арқылы мұнай-газ өнімдері, көмір, металл сынықтары, құрылыс материалдары, руда, астық өнімдері тасымалданады. Жергілікті жүк те аз емес. Бір ғана Қандыағаш силикат зауытынан айына жүзден аса вагон кірпіш тиеледі.

– Біздің негізгі функционалды бағытымыз – жүк пойыздарын өңдеу. Жеті айда жоспар бойынша 563 298 вагон жөнелтілу қажет болса, біз 568 253 вагонды жөнелтіп, оны асыра орындауға қол жеткіздік. Сонымен қатар станцияда биіктігі 4 метр болатын автоматтандырылған сұрыптау дөңесі бар. Жұмысты операторлар бақылап отырады. Тарам ұзын болғандықтан тежеуіштің үш кезеңінен өткен вагон жылдамдығы баяулатылады. Вагон екпінін оңайлықпен баса алмайсыз. Сондықтан бұл жерде қауіпсіздікпен қоса шеберлік қажет. Жеті айда станция арқылы 550 431 вагон автоматтандырылған паркте өңделді, – деп мәлімет берді Қандыағаш станциясының бас инженері Медет Аяғанов.

Дөңес паркі оңтүстік бағытта 8 тарамнан – Жем, батыста – Мақат станциялары арқылы Атырау, Ақтау, Ақтөбе, ал Илецк арқылы Ресейден және Тобыл-Орск бағытынан да пойыздар қабылдап, Қандыағашта құрастырылып, жан-жаққа жөнелтіліп отырады. Соңғы жылдары станция арқылы астық тиеген пойыздар да көп жүреді. Станциялықтар ашық пойыздарды бөлек құрастырып, вагон-цистерналарды бөлек жинап, сұрыптау жасайды.

– Станцияның жеті айдағы жүк тиеу жоспары 299 вагон болса, біз-де 1487 вагонға жүк тиелді. Ал жүк түсіруде жоспар 2337 вагон болса, 2526 вагон жүк түсірілген. Осы уақыт ішінде 12 094 пойыз қабылданып, 12 639 пойыз жөнелтілді, – дейді бас инженер.

Ұлттық компанияның экономикалық дамуына үлкен үлес қосып отырған кластан тыс станцияда қазір 256 теміржолшы еңбек етеді. Бір айта кетерлігі, олардың 60 пайызын нәзікжандылар құрайды екен. Олардың дені кеңсе жұмыстары, аппарат кезекшісі, парк кезекшісі, оператор, пойыз қабылдаушы, тауар кассасы, белгі беруші, т.т. қызметтерін атқаратын тәжірибелі теміржолшылар. Қырық мыңнан аса халқы бар Қандыағаш қаласы тұрғындарының дені темір жолдың әр саласында еңбек етеді. 

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі