Ұлы Отан соғысы жылдарындағы теміржолшылардың ерлігі

Темір жол тарихы
08.04.2025, 15:54
Қазақстан теміржолшысы

Ұлы Отан соғысы басталған сәттен бастап елдің бар тіршілігі майдан мен тылдың мүддесіне бағындырылды. Осы кезеңде теміржол саласы стратегиялық маңызға ие болды. Майданға қару-жарақ, оқ-дәрі, азық-түлік, әскери күш пен техника жеткізу, жараланғандарды эвакуациялау секілді маңызды міндеттер түгелдей теміржол арқылы орындалды. Бұл жауапкершілікті мойнына алған теміржолшылар өз еңбектерімен шын мәнінде ерен ерлік көрсетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Теміржолшылар тәулігіне 20-24 сағат бойы тынымсыз еңбек етті. Жаңа жолдар салу, жарамсыз көпірлер мен рельстерді қалпына келтіру, вагондарды жөндеу, жүк тиеу және түсіру жұмыстары соғыс жағдайында да үзілген жоқ. Бұл жұмыстардың барлығы қатаң тәртіппен, дәлдікпен және жедел түрде атқарылды. Соғыс жылдары Қазақстандағы теміржол бөлімшелерінде де түнгі жарықсыз, кейде ашық аспан астында еңбек еткен жұмысшылар болды.  

Көптеген теміржолшылар соғыс кезінде майдан шебіне жақын аймақтарда жұмыс істеді. Мысалы, әскери эшелондарды тоқтаусыз өткізу үшін рельстерге жарылғыш заттар орнатылған жерлерді жедел түрде залалсыздандырған. Мұндай қауіп-қатерге толы жағдайларда да олар тайсалмай, батылдық пен табандылық көрсетті.

Қазақстан теміржолшыларының да қосқан үлесі зор. Соғыс жылдарында Алматы, Қарағанды, Ақтөбе, Сарыағаш және басқа да теміржол тораптары арқылы мыңдаған эшелондар майданға жөнелтілді. Әсіресе, еңбекке жарамды ер азаматтар соғысқа аттанып кеткен кезде, олардың орнын әйелдер мен жасөспірімдер басты. Олар да ауыр техникамен жұмыс істеуді меңгеріп, ерлермен тең дәрежеде еңбек етті.

Теміржол көлігі жүйесінің үздіксіз жұмыс істеуі – жеңіс үшін аса маңызды болды. Бұл салада қызмет атқарған азаматтар көбінесе көзге көрінбейтін, бірақ шешуші рөл атқарған майдангерлер еді. Олардың тынымсыз еңбегі мен табандылығы арқасында Кеңес әскері үздіксіз жабдықталып отырды.

Соғыс жылдарындағы теміржолшылардың ерлігі – нағыз отансүйгіштіктің, жанқиярлықтың жарқын үлгісі. Олардың есімдері тарихта алтын әріптермен жазылуға лайық. Бүгінде бейбіт өмір кешіп отырған ұрпақ бұл еңбекті әрқашан бағалап, есте сақтауы тиіс.

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті