Маңғыстауда жыл басынан бері 36 бас малды пойыз қаққан

Аймақтар
29.11.2021, 09:35
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол бойында мал бағудың арнайы тәртібі бар. Солай болса да ол тек қағаз жүзінде қалып, шындығында ережені елейтін адам аз. Ал теміржолшылар жыл он екі ай бойы жолға шыққан төрт түлікпен алысып әлек. Сондықтан теміржолшылар малы бар тұрғындар мен шаруа қожалықтары иелеріне малды жол табанынан 300 метр қашықтықта арқандап жаюға және теміржолдан 2000 метр қашықтықта бақылауда бағуға ғана рұқсат етілетінін тағы да ескертеді. Ескерту белгісі немесе арнаулы өтпесі жоқ жерден мал айдап өтуге мүлде болмайтынын айтады.

– Кейде көп малды теміржолдың бір жағынан екінші жағына өткізуге тура келеді. Ондайда мал иесі міндетті түрде жергілікті дистанция- ның жол шеберлеріне алдын ала хабарлауға тиіс. Өкінішке орай, осы қарапайым қағида сақтала бермейді. Маңғыстау жол дистанциясы бойынша өткен 10 айда жолға шыққан мал үшін 260 оқыс тежеу тіркеліп, 36 жағдайда мал шығыны болды. Әсіресе ірі қараның пойызбен соқтығысуы қозғалысқа қауіп төндіреді, – деген Маңғыстау жол дистанциясының жетекші инженері Ержан Артықбаевтың сөзіне сүйенсек жыл басынан қараша айына дейін әкімдік, ЖПБ, НЖС-14 қызметкерлерімен бірлескен рейд нәтижесінде 1169 адам темір жол төңірегіне мал жаю ережесінен құлағдар болған.

Десе де, нәтиже мынау. Мал басылған жағдайда оның иесін табудың өзі қиындық туғызатын көрінеді. Өйткені көпшілік малға ен, сырға, т.б белгілер сала бермейді екен. Сондай себептерден осы он ай ішінде пойызға басылған 36 малдың тек 22-нің иесі табылып, жауапкершілікке тартылған. Қалғаны әлі белгісіз күйде қалып отыр.

– Теміржол арқылы мал айдау немесе жаю ережесін бұзған, қозғалысқа қауіп төндірген мал иелеріне 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салынатынын тағы да ескертеміз, – дейді Ержан Артықбаев.
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл