Вагонмен қамтуда кедергі жоқ

Аймақтар
19.06.2019, 11:37
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Жүк тасымалын вагондармен уақытылы және жеткілікті мөлшерде қамтамасыз ету – тасымал процесіндегі ең маңызды фактордың бірі. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ еншілес ұйымы «Қазтеміртранс» компаниясының Атырау филиалы Атырау және Маңғыстау жол бөлімшелерімен бірлесе жұмыс жасайды.

Магистральдық тораптың 2099,4 шақырым (Атырау бөлімшесі – 915,3 шақырым, Маңғыстау бөлімшесі – 1184,1 шақырым) аралығындағы теміржол қозғалысының үзіліссіз, қауіпсіз қызметін үнемі ұйымдастыру жолында қызмет жасап, ел экономикасының бәсекеге қабілеттілігін одан әрі арттыруға ден қойып отырған филиалдың негізгі қызметі – аймақтағы жүк тасымалын вагондармен жеткілікті түрде қамтамасыз ету. 2019 жылдың бес айында 46200 тонна болатын 818 вагонға тапсырыс берілген, орындалуы – 68%. Оның себебі жүк жөнелтушілер тарапынан тапсырыстың аз болуы, құжаттардың дұрыс болмауы, жүк жөнелтушілердің заказдан бас тарту, жоспардың жоғарылығы, т.т. жабық вагондар – 176, платформалар – 68 және 574 жартылай вагондарға тапсырыс берілген. Негізгі жүк жөнелтушілер: «Иси Гипс Индер», «Индер тұз», «Карат», «Шевронмұнайгаз», «Рауан Налко» ЖШС, т.б.

Филиал басшысы Саламат Төлегеновтің айтуынша, биылғы жылғы бес айда ағымдағы ағытып-жөндеуге барлығы 361 вагон қойылып, 344 вагон шығарылған. Оның ішінде жалгер есебінен 248 вагон қойылса, КТТ есебінен 113 вагон. Көбінесе доңғалақ жұптары, тежегіш, тележка, шанақ бұзылуынан болады. Бес айда 11 вагон кепілдік мерзімдеріне жетпеген болса, 9 вагон 331 228,17 теңге шығын келтірген. 20 вагон станциялардағы инвентарлық парктен шығарылған. Жоспарлы жөндеуге 415 вагон қойылып, содан 325 вагон жіберілген.

Жүк тасымалының маңызды бөлшегі болып табылатын вагондардың техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді де басты назарда ұстап отырған Атырау филиалы вагондардың ағымдағы жөндеу жұмыстарын Атырау, Маңғыстау вагон пайдалану деполары арқылы жүргізеді. Ал, деполық жөндеулер Қазалы, Балхаш, Орал, Шалқар вагон жөндеу деполарында жасалады. Филиалдың құзырында өндірістік-техникалық, вагон паркі, шұғыл жұмыс бөлімдері бірлесіп жұмыс жасайды. Мұнда пайдаланған жүк вагондарын қадағалау мен оны жоспарлы жөндеуге ұдайы көңіл бөлінеді. Мәселен, теміржол бойындағы жүк тасымалының уақытында жүк алушының тікелей өзіне жеткізілуі үшін, оған қоса қауіпсіздік ережелерінің мүлтіксіз сақталуы – басты мақсат. Осы орайда, жөндеуді қажет еткен вагондар цехтарда мамандардың қолынан өтіп, жарамсыз бөлшектері ауыстырылып, жаңартылады. Бұл жұмыс өте қырағылықты талап етеді. Содан да осы қызметте тек қана өз ісінің білікті мамандары қызмет етеді.

Вагондарды жөндеу, олардың қауіпсіздігін сақтауда атқарылып жатқан жұмыстар да аз емес. Осы ретте өндірістік-техникалық бөлімге қарасты Атырау, Маңғыстау теміржол бөлімшелерінің станциялары мен бекеттерінде тұрған, жұмыс жасамайтын парктегі жүк вагондарының есебі алынып, пайдалану мерзімдері аяқталғаннан кейінгі тиісті құжаттарын жасақтау негізінде есептен шығарылады. Мұның өзі теміржол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етуге өз ықпалын тигізуде.

– Жалпы «Қазтеміртранс» АҚ-ның Атырау филиалының еңбек қауіпсіздігі бойынша басты мақсаты – әрбір қызметкерге теміржолдың жоғарғы қауіпті аймақ екенін, теміржол бойында қауіпсіздікті сақтамағанның бақытсыздыққа ұшырататынын ұғындырып отыру. Еңбек қорғау және теміржол қауіпсіздігін сақтауда өткен бес айдағы көрсеткішке ден қойсақ, Атырау филиалында жарақат алудың шараларын уақытында өткізудің нәтижесінде, жарақаттану оқиғалары болған жоқ, – дейді мекеме басшысы. Кәсіпорын жұмысшылары 2018-2020 еңбек шартына сай арнаулы киім және жеке қорғаныс құралдарымен 100% қамтылған. Әр айдың екінші сәрсенбісінде еңбек қорғау және қауіпсіздік күні өткізіледі.

Теміржол көлігінің қауіпсіз қызмет етуі, қызметкерлердің кәсіби даярлығының деңгейіне тікелей байланысты. КТТ Атырау филиалында қызметкерлерді инженерліктехникалық оқыту ісіне маңыз берілуде. Осы ретте техникалық сабақтарды өткізетін арнайы жабдықталған жұмыс бөлмесі, арнайы техникалық оқыту және жаттығу орындары бар. Қазіргі уақытта мұнда заманауи технологиялар, сандық фотоаппарат, бейнекамера, проектор экранымен, телевизор, ноутбук орнатылған. Осындай техникалық құралдар, оқыту жоспарына сәйкес қызметкерлер түрлі семинарларға қатысып, көп мағлұматтар алады. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті