Жолаушы көзімен сапарға шыққан журналист

Аймақтар
29.07.2019, 11:15
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жаз маусымы басталғаннан жолаушылар ағыны артып, теміржол вокзалдары ығы-жығы халыққа толады. Жолаушының бірі демалысқа, бірі ағайынына қыдырып, дос-жарандарына сапар шексе, енді бірі қызмет бабымен іс-сапарға шығып дегендей, теміржол көлігінің қызметіне жүгінеді.

Бұл жолы, салалық газеттің тілшісі ретінде емес, жолаушы ретінде сапарға шыққан біз айналаға да сол жолаушы көзімен қарап, зер салуға тырыстық.

...«Жолаушылар тасымалы» компаниясы жасақтаған ҚызылордаСемей бағытындағы нөмірі 21/22 жолаушылар пойызы жүйткіп келеді. Пойыз құрамындағы германиялық вагондар тым жаңа болмаса да әзірге жолаушылар сұранысына жарап тұр. Дегенмен жолаушы ретінде пойыз құрамындағы вагондардың қазіргі жағдайы бұдан да жақсарып, тек купе емес, барлық санаттағы вагонда ауареттегіш, тоқ көзі секілді қажеттіліктер жасалса деген тілегімізді жасырмаймыз.

– Мен Семей қаласына дейін осы пойызбен жетіп алсам әрі қарай Павлодар облысына жол жүремін. Бұл пойыз мен үшін өте тиімді, сондықтан оның жүріп тұрғанына қуанамын. Мен бұл пойызбен жиі сапарға шығамын, тіпті мұндағы жолсеріктерді түртүсін танып қалдым десем, артық емес. Пойыз жолсеріктеріне де ризамын, қашанда көмек беруге тырысады, вагондағы балаға да, қарттарға да жайлы жағдай жасауға тырысатынын талай көрдім. Әрине қазір барлық нәрсе жаңарып жатқандықтан біз өзіміз қызметін пайдаланатын пойыз вагондарының да жаңа, ішінің жанға жайлы болуын қалаймыз, – дейді жолаушы Марат Азаматов.

Біз жолға шыққан шілде айының ортасы, нағыз күн «күйіп» тұрған өткен аптадағы аптап ыстық болатын. Жолсеріктер вагон ішін әлсін-әлсін тазартып, хлорлы сумен шайып, терезелердің күндігін түсіріп дегендей, барынша жолаушыларға жағдай жасауға тырысып бағуда. 14 вагоннан құралған жолаушылар вагонын басқарып келе жатқан пойыз бастығы Әбдікамал Мақатов осы салада 30 жылға жуық жұмыс жасаған кешегі жолсерік екен.

– Қазір жолсеріктерге қойылатын талап күшейді. Бұған дейін әр вагонға екі жолсерік болса, қазір ол 3/2 жүйесіне өзгертілді. Яғни, жолсеріктер кестемен сегіз сағаттан кезекшілік жасайды. Осы жүйеге сай бүгінгі 13 вагондық жолаушылар құрамында 20 жолсерік пен 4 тазалыққа жауапты жұмысшы қызмет жасап келеді. Бүгінгідей аптап ыстықта жолаушының бабын жасау да оңай емес, кейде ауабаптағыш істемей қалады немесе басқа бір тетік істен шығады. Ал жолаушы халық бәріне жол серікті кінәлайды, біздің де осы құрамның бір жолаушысы ретінде бірге келе жатқанымызды, жайлылық өзімізге де керек екенін, сондықтан барынша қолайлы жағдай туғызуға өзіміз де мүдделі екенімізді ескермейді, – дейді пойыз басшысы Әбдікамал Жүнісұлы.

Өкінішке орай, қазіргі кезде адамдар арасындағы мейірімнің тапшылығы, өзара түсіністіктің кемдігі ме, жолаушының дені қит етсе, дауыс көтеріп, ұрыс-керіс іздеп, талап етуге дайын тұрады екен, кейде жолаушылар өзара кикілжіңге барып, вагон ішін мазасыз халге түсіретін де кез болады екен, ондайда арашаға түсетін тағы сол жолсерік . Жолсапарды жолаушы көзімен өтізіп келе жатқан біз де жолшыбай талай жайтқа куә болдық.

Біздің вагонның жолсерігі Асылбек Дінисламұлының күні бойы тыным салған сәті болмады десек болады. Оның бір себебі, біз мінген вагонда бала-шаға көп екен, кәдімгі кішігірім балабақша сынды топ балақайды баққан жолсерік дәлізді қуалап ойнаған соларды тыныштандырам деп-ақ шаршады. Кешке жақын бір жолаушының қан қысымы көтеріліп, көрші вагоннан дәрігер шақыртты. Қырық градус ыстықта да тыныштық таппай іштеріне қырық градус құйып алған бір купені тыныштандыру да оңайға түспеді. «Кемедегінің жаны бір» демекші, осының бәріне куә болып отырған біз, жолаушылар, жолсеріктің жұмысының қаншалықты ауыр екенін жанымызбен сезіндік.

Иә, айта кететіні, плацкарт вагондарда ауа баптағыш жоқ болғандықтан, қапырық ыстыққа шыдай алмаған кейбір жоалушылар купеге келіп «жан шақырып» кеткенін де көрдік, телефондарын қуаттау үшін де келіп жатқандар болды.

Бір тәулік артта қалып, діттеген жерімізге келіп жеткен вагондағы жолаушы халық аз ғана уақыт ішінде бір-бірімізді баяғыдан танитын ескі таныстардай болып қалып едік. Қонақжай шаңырақтың иесіндей болған жолсеріктерге алғыс айтып қоштастық. 

Жаңалықтар
05.09.2025
ҚТЖ ескі вагондарды жаңартуды жалғастыруда
Аймақтар
05.09.2025
Қамыстыбас станциясында жаңа күзетілетін теміржол өткелі ашылды (Фото)
Аймақтар
05.09.2025
Жалағаштықтардың жауапкершілігі жоғары
Инфрақұрылым
05.09.2025
Қызылорда облысында бес вокзал жаңа кейіпке енеді
Инфрақұрылым
05.09.2025
Ердәуіт станциясына алғашқы бағыттағыш бұрма орнатылды
Жаңалықтар
05.09.2025
Quiz ойыны руханиятқа арналды
Цифрландыру
05.09.2025
ҚТЖ-да қағазсыз құжат айналымына қадам: QR-код тәжірибеге енгізілуде
Аймақтар
05.09.2025
Мемлекеттік марапат табысталды
Аймақтар
05.09.2025
Қалпына келтіру пойызы – теміржол жұмыстарының сенімді серігі
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Еңбек елеусіз қалмайды
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Бесік жырын жырлаған нелля әже
Қауіпсіздік
05.09.2025
Абайлаңыз, балалар!
Жаңалықтар / Мұрағат
05.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №71-72 05 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.09.2025
Локомотивтерге бейнетіркегіштер орнатылуда
Әлеумет
04.09.2025
Зейінің ашылсын, балақай!
Жолаушылар тасымалы
04.09.2025
Жолаушылар пойыздарында багажды тасымалдау ережелері
Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде