Шымкентте пойыз кідірісін азайту үшін жолдарға КТСМ аспабының жаңа модулі орнатылмақ

Аймақтар
05.10.2021, 12:11
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

КТСМ аспабы – бұл жылжымалы құрамның жай-күйін бақылаудың техникалық құралдарының кешені. Бақылау құралдарының көмегімен ақаулы вагондар мен локомотивтер анықталады. Жүріп келе жатқан жылжымалы құрамға қатысты КТСМ аспабынан «дабыл» түссе, демек бір кінәраттың болғаны. Мұндай жағдайда құрам станцияда тоқтатылып, тексеруден өткізіледі. Қажет болған жағдайда вагон ағытып алынып, ақау жойылады. Осылайша, теміржолда болуы ықтимал апаттың алдын алады. Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясы бойынша биыл бақылауға алынған пойыздар саны да, тоқтатылғандарының да саны артқан. Яғни жалпы кідіріс уақыты өткен жылмен салыстырғанда екі сағат 53 минутқа артық. Ал Арыс ШЧ бойынша КТСМ аспаптарымен бақыланатын пойыздар саны артып, тоқтатылғандар саны бес бірлікке азайған. Пойыздардың жалпы кідіріс уақыты өткен жылмен салыстырғанда бір сағат 43 минутқа азайыпты. Теміржолда пойыздардың көп кідірмей, тоқтаусыз қозғалыста жүруі экономикаға тиімді. Сондықтан, ШЧ-37, ШЧ-38 ұжымы КТСМ құрылғыларының жұмысын жақсартуға бар күш-жігерін салуда. Айталық, биыл Манкент станциясының тақ жолына, ал Шымкент станциясының жұп жолына КТСМ аспабының жаңа модулін орнату қарастырылып отыр. Састөбедегі жұп жолға КТСМ-2 бекеті СОБ электро- механикасымен және кабельді топпен бірге орнатылмақ. Сондай-ақ Қостүйін, Темір станцияларында жұмысшылардың біліктілігін жоғарылату үшін техникалық дәрістер жүргізілді.

«Техникалық дәрісте біз жұмысшылардан барлық станциялар бойынша сақтандырғыштарды, релелерді, стативтердегі блоктардың жарамды жай-күйін, типінің сәйкестігін, олардың бекітілу сенімділігінің жануын бақылау схемаларының әрекетін, номиналдың бекітілген құжаттамаға сәйкестігін кезектен тыс тексеруді жүргізуін талап етеміз. Сонымен қатар, байланыс диспетчерлеріне СОБ және байланыс, радиобайланыс, КТСМ, механикалық құрылғыларының күтіміне күнделікті қатаң бақылау орнатуды айтамыз», – дейді ШЧ мамандары.
Жаңалықтар
25.10.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Республика күнімен құттықтады
Жаңалықтар
24.10.2025
ҚТЖ Республика күнін салтанатты түрде атап өтті
Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды