Озық технология тиімділігі

Станция тынысы
26.04.2024, 12:09
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс белгі беру және байланыс дистанциясының диспетчерлік орталығын мекеменің «жүрегі» десек болады. Жүздеген шақырымға созылып жатқан темір жолдағы қозғалысты алақандағыдай көрсетіп, бақыланып-басқарылатын орталықтың жұмысы өте жауапты.

Қазіргі кезде 300-ге жуық адам еңбек ететін дистанция өздеріне тиесілі учаске бойынша 583 бағыттағыш бұрманы күтіп-баптап, құрылғылардың қалыпты қызмет көрсетуін қамтамасыз етіп келеді. Сондай-ақ 1 037 бағдаршамдық белгі беру құралының күйін мұқият бақылауда ұстайды.  

Бүгінде өңірдегі пойыз қозғалысын реттеу қызметі микропроцессорлы диспетчерлік орталық жүйесінің (МП АСДЦ) озық технологияларының көмегімен іске асырылады. Бұл орталықтандырылған цифрлық жүйенің тиімділігі сол – егер учаскеде белгі байқалмай немесе бағыттағыш бұрма қажет тұсқа аумай қалған жағдай болса, ол туралы ақпарат диспетчерлік орталықтағы экраннан сол мезетте-ақ көрінеді. 2020 жылдан бері жүздеген шақырымға созылған темір жолдағы белгі беру құралдарының қызметі осылайша қадағаланып келеді. Бір ауысымда 4 диспетчер отырады. Оның бірі пультте отырса, екіншісі сарапшы ретінде әрі ауысым жасауға дайын жағдайда жұмысты жалғастырады әрі шұғыл шешім қабылдап, кез келген олқылықты әп-сәтте түзеуге әрекеттенеді.  

– Егерде бір жерде бағыттағыш бұрма тиісті жаққа аумай немесе сигнал ашылмай қалғаны туралы ақпарат түссе, дереу учаскеге жауапты маманға хабар береміз. Ал жұмыстан тыс уақытта осындай олқылық орын алса, арнайы нұсқаулық өткізу арқылы өзге жұмысшыларды іске жұмылдырамыз, – дейді 30 жылдық тәжірибесі бар байланыс диспетчері Нұрғали Насруллаев.  

– МП АСДЦ – микропроцессорлы диспетчерлік орталық жүйесінің тиімділігін көріп отырмыз. Жалпы, озық технологияның аты – озық технология. Соның арқасында телімдер мен жолдардың бос немесе бос еместігін, пойыздың жүріп келе жатқаны немесе тоқтап тұрғаны секілді мың сан шаруаны алақандағыдай айқын бақылап отыруға мүмкіндік бар, – дейді дистанцияның аға диспетчері Мағжан Оразәліұлы.  

 

Қауіпсіздік
19.05.2025
Жетісу облысында көлік пойызбен соқтығысты
Жаңалықтар
16.05.2025
Астанада Ақтау портында жаңа контейнер хабының құрылысы талқыланды
Спорт
16.05.2025
Жеңіс күні қарсаңында теміржолшылар арасында шағын футболдан турнир өтті
ҚТЖ келбеті
16.05.2025
Қырағы кезекші — қауіпсіздік кепілі. Арыс-Түркістан жолындағы оқиға
Спорт
16.05.2025
Маңғыстауда теміржолшылар арасында ұлттық спорт түрлерінен жарыс өтті
Аймақтар
16.05.2025
Тараз оқу орталығындағы жаңашылдықтар
Әлеумет
16.05.2025
Бақыттың кілті – еңбек пен сыйластықта
Қауіпсіздік
16.05.2025
Құрылғылар жұмысы қадағалануда
Жаңалықтар
16.05.2025
Транзит әлеуетіне арналған конференция өтеді
Жаңалықтар
16.05.2025
Қазақстан – Қытай: алғашқы көлік форумы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
16.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №37 16 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
15.05.2025
Астанада алғаш рет Қазақстан-Қытай көлік форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.05.2025
Қазақстан мен Қытай "Алматы-Сиань" бағыты бойынша жолаушылар пойызын іске қосуды жоспарлап отыр
Жаңалықтар
15.05.2025
ЕО Елшісі Ақтау теңіз портына сапармен келді
Жолаушылар тасымалы
15.05.2025
9,5 мыңнан астам жолаушы пойыз бен вагонды ауыстырып отыру қызметтерін пайдаланған
Аймақтар
15.05.2025
Аралда теміржол өткеліне көпір салынды
Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды