Қазақстан ірі логистикалық хабқа айналады

Жүк тасымалы
24.10.2023, 09:06
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еуразия кіндігінде орналасқан Қазақстан Солтүстік пен Оңтүстікті, Батыс пен Шығысты байланыстыра отырып, Қытаймен шекаралас әрі аумағы үлкен құрлықішілік мемлекет ретінде халықаралық маңызға ие көліктік-логистикалық хабқа айналуға барынша күш салып отыр және оған алғышарт та жоқ емес.

«...Бүгінде Қытайдан Еуропаға жасалатын жерүсті транзиттік тасымалдың 85 пайызға жуығы Қазақстан аумағы арқылы өтеді. Көлік-транзит саласының дамуына баса мән бере отырып, соңғы 15 жылда біз осы мақсаттарға 35 миллиард доллардан астам қаражат бөлдік. Ляньюньгандағы қазақ-қытай логистикалық орталығы, «Қорғас» құрғақ порты, Батыс Еуропа – Батыс Қытай транзиттік магистралі, Қытайдан Иранға баратын теміржол дәлізі сияқты ірі инфрақұрылымдық жобалар іске қосылды. Біз мұнымен тоқтап қалмаймыз», – деген болатын Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев жақында Бейжің қаласында өткен «Бір белдеу, бір жол» халықаралық ынтымақтастығының ІІІ форумында сөйлеген сөзінде.  

Шын мәнінде, Қазақстанның Орталық Азиядағы және Каспий аумағындағы ірі көлік-логистикалық хаб болуға мүмкіндігі жоғары, әлеуеті зор. Қазір Мемлекет басшысы алға қойып отырған бұл тапсырманы жүзеге асыру үшін еліміздің түкпір-түкпірінде, Қытай, Қырғызстан, Өзбекстан, Ресей Федерациясы шекараларында және Каспий теңізінде көлік-логистикалық және сауда тораптары құрылуда. Ал Транскаспий халықаралық көлік бағдары Қытайды, Орталық Азияны және Еуропаны байланыстыратын «Бір белдеу, бір жол» бастамасының құрлықтағы көпіріне айналмақ және жүк тасымалдау мерзімін екі есе қысқартуға, көлік шығындарын едәуір азайтуға ықпал етпек.  

Алдағы үш жыл ішінде салынуы межеленген 1300 шақырым жаңа теміржол құрылысы, Қытаймен шекарада үшінші теміржол өткізу пунктін ашу, «Бақты» және «Қалжат» жаңа құрғақ порттарының құрылысына қатысты Қазақстанның ірі экономикалық жобалары Қытайдың жаһандық бастамасымен ұштасатынын анық көрсетеді.  

Жалпы Қазақстанның көлік-логистикалық әлеуетін дамыту тұжырымдамасында Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары арқылы жеті жылдан соң тасымалданатын транзиттік және өзге де жүктердің көлемі 20 млн тонна шамасын құрайды деп болжануда. Яғни 2030 жылға қарай аталған бағдардың өткізу қабілеті он есе артпақ.

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр