Қызылордалық жолшылар бағыттамалы бұрмаларды ауыстыруға кіріскен

Инфрақұрылым
17.01.2022, 15:16
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жол табанын сауықтыруда өткен жылы жоспарға сай жұмысты толық аяқтаған қызылордалық жолшылар үшін кезек бағыттамалы бұрмаларға келді. Жаңа жылға санаулы күн қалғанда Қызылорда станциясының солтүстік алқымындағы ағаш шпалды №4 бағыттамалық бұрманы ауыстыру жүзеге асты. Алдағы күндері, қаңтардың соңына қарай Сұлутөбе станциясында бұрма ауыстыру кезек күтіп тұр.

Қызылорда жол дистанциясының бастығы Марат Оңалов пен бас инженер Ақылбек Әбілдаев, техникалық бөлімнің жетекші инженері Ахметқали Елеусинов станция жолындағы негізгі бағыттамалы бұрманы ауыстыруға арнайы алынған толаскезде жұмысты тиімді ұйымдастырды. Жұмысқа дистанцияның жеке құрамынан 30 шақты жолшы мен МПТ-12 мен АС техникалары, Берік Әбжаппаров басқаратын Қызылорда қалпына келтіру пойызының ЕДК-300/2 көтергіш краны жұмылдырылды.

Қозғалыс қызметін басқарып отырған диспетчерлердің толаскезге рұқсат берген уақытынан бастап әр жолшының жасайтын жұмысы күнібұрын белгілі болғандықтан іске жұмыла кірісті. Бекітпе бұрандалары босатылған бұрманың рельстері көтергіш кранмен көтеріп алынып, орны тегістеліп тапталып, жер төсемі әзір болғанда жаңа Р-65 маркалы отандық рельстерге sslk бекітпесімен бекітілген бағыттамалық бұрма төселді.

Жалпы жол жөндеу, жолға күтім жұмысының түгелі өлшем мен технологиялық талапқа сай қатаң бақылауды қажет етеді. Бағыттамалы бұрманың ерекшелігі де өлшемге тіреледі. Себебі бұрмаға қарсы бағытта келе жатқан тепловоздың қажетті жолға бұрылу үшін пайдалану ережесіне сай бұрма үшкірінің рельске жанасатын ұшы мен рельс қаңқасының арасындағы аралық 2 мен 4 мм өлшемде болуы шарт. Осы өлшемнің сақталуы бұрманы ауыстыру кезінде де, өзге уақытта да қатаң талап етілетіндіктен, бір өлшемді бірнеше рет тексеріп бақылау қажет етіледі. Соған орай жолшылар да осы өлшемдерге аса мән беріп, технологияның қатаң сақталуын назарда ұстады. Сонымен қатар, Қызылорда магистральдық желі бөлімшесі директорының орынбасары Ербол Оңғарбаев толаскез жұмысын бақылауда ұстап, жолшылардың берілген уақытты ұтымды пайдалануын қадағалады. 

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі