Бейнеуден Тассайға дейін

Инфрақұрылым
09.08.2022, 11:25
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол тарихындағы маңызды жобалардың бірі – мың шақырымға жуық Жезқазған-Сексеуіл-Шалқар-Бейнеу арасына тартылған теміржол желісі. Алысты жақындатып, еліміздің батысын Қазақстанның Орталық өңірімен жалғаған жоба мемлекетіміздің тасымал тынысын арттырып, экономиканың күретамырына қан жүгіртті.

Бейнеу-Жезқазған теміржол желісінің 261 шақырымы, яғни Бейнеу-Тассай учаскесі Маңғыстау теміржолына тиесілі. Желі бойында бесінші класты 3 станция, 8 разъезд ашылды. Олар – Сам, Тұрыш, Құрсай станциялары, Алтай, Теректі, Ноғайды, Сарша, Жарқұм, Тоқсанбай, Сәнкібай, Сағыр разъездері. Бұл телімнің іске қосылуы өңір халқының тұрмыс-тіршілігіне айрықша әсер етті. Жүздеген жаңа жұмыс орындары құрылып, жол бойындағы халықтың шаруасы жанданды. Жаңа желімен бірге бой көтеріп, бүгінде осы бағытта өтіп жатқан толассыз жүк ағынына қызмет көрсетіп отырған станцияның бірі Самда бүгінде отызға жуық теміржолшы еңбек етуде, көпшілігі – жергілікті тұрғындар. Жан-жақтағы станциядан қатынап жұмыс істейтіндер де бар. Станцияда алты адам, вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінде екі адам, жол шаруашылығында он, белгі беру және байланыс саласында жеті адам жұмыс істейді. Ауылда теміржолшылар үшін салынған екі пәтерлі үй бар, онда жол дистанциясында еңбек ететін жолшылар тұрып жатыр.  

– Сам – жеті жүзге жуық тұрғыны бар шағын елді мекенде орналасқан бесінші класты станция. Теміржолда еңбек ететіндердің көпшілігі – ауыл тұрғындары, осы жылдар ішінде теміржолшы кәсібін оқып үйреніп маманданғандар. Сонымен қатар Бейнеуден қатынап жұмыс жасайтындар да бар. Станциядан күніне 14 пойыз өтеді. Екеуі жолаушылар пойызы, қалғаны жүк пойыздары. Жолаушы пойызынан Алматы-Маңғыстау бағытындағы №77-78 және №111-112 Тальго пойызы жүреді. Соларға қажетті қызметтерді көрсетіп, күтіп алып, шығарып саламыз. Қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылған жағдайы тіркелген емес, – дейді төрт жылдан бері Сам станциясын басқарып отырған Батырбек Тұржанов.  

Үстірт станциясынан жұмыс ауыстырған теміржолшының шағын бекеттің жұмысын ұйымдастыруда тәжірибесі үлкен. 

Бейнеу-Тассай телімінің қолданысқа берілуі жолаушылар тасымалына да ықпал етіп, Маңғыстау-Алматы бағытындағы жолды анағұрлым қысқартып, тасымалдаушыларды артық шығыннан арылтты. Арқаның астығы мен Қарағандының көмірі, Жезқазғанның мысы, құрылыс материалдары сияқты отандық өнімдерді тасымалдау үдерісіне даңғыл жол ашып, Ақтау арқылы Еуропа, Парсы шығанағы елдеріне шығуға мүмкіндік берген жоба – Қазақстан темір жолының 25 жылдағы тағы бір жетістігі.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды