Нұр-Сұлтан-1 станциясында жол өтпесі керек

Инфрақұрылым
12.08.2022, 09:01
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Нұр-Сұлтан-1 станциясының басшылығы елорда әкімдігінен қаланың шет жағындағы автомобиль жолы мен темір жол түйісетін тұстан жол өтпесін салуды сұрайды. Бұл – қаланың Өндіріс тұрғын алабы ауданы (бұрынғы атауы Лесозавод). Сонымен қатар сол жерде автомобиль көпірін, автомобиль көлігінің жолайрығын салу қажеттілігі де айтылған.

Станция басшылығының ұсынысы қанағаттандырылса, аталған тұста автомобиль және қоғамдық көлік ағынын ұлғайтуға мүмкіндік туады, теміржолмен әрі-бері өтетін жергілікті тұрғындардың қауіпсіздігі қамтамасыз етіліп, өткелде жол-көлік оқиғалары азаяды.

Ал қазіргі жағдайда Атбасар және Көкшетау станциялары бағытында маневрлік жұмыстар жүргізгенде және жүк пен жолаушы пойыздарының қозғалысы барысында жұмыс көлемінің ауқымдылығына байланысты станцияның жұп паркінде, яғни локомотив депосынан Өндіріс тұрғын алабына дейінгі аралықта құрамдар жолда ұзақ уақыт тұрып қалады. Осыған байланысты жергілікті тұрғындардың денсаулығы мен өміріне қауіп төніп, олар жолдан өту үшін вагондар астына түсіп жатады.

Бүгінде мұнда екі жаяу жүргінші көпірі бар, бірі вокзал аумағында, екіншісі Аспара көшесінің басында орналасқан. Станцияда жолды кесіп өту ережелерін сақтау керектігі туралы ұдайы хабарланып тұрады. Машинистер қайғылы жағдайлардың алдын алу үшін шұғыл тежегіштерді қолданады.

Теміржолшылар өтінішіне елордалық Көлік және жол-көлік инфрақұрылымын дамыту басқармасы шағын айналма жолдың төртінші учаскесі құрылысының жобалық-сметалық құжаттамасы әзірленуде деп жауап берді. Бұл жобаны іске асыру Өндіріс тұрғын алабы ауданында теміржол өткеліндегі кептелістер мәселесін шешуге мүмкіндік береді. Алайда құрылысты тек 2023 жылдан кейін жүргізу жоспарланған, ал қаржыландыру жер учаскесі толық босатылған жағдайда ғана бөлінеді.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр