Нұр-Сұлтан-1 станциясында жол өтпесі керек

Инфрақұрылым
12.08.2022, 09:01
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Нұр-Сұлтан-1 станциясының басшылығы елорда әкімдігінен қаланың шет жағындағы автомобиль жолы мен темір жол түйісетін тұстан жол өтпесін салуды сұрайды. Бұл – қаланың Өндіріс тұрғын алабы ауданы (бұрынғы атауы Лесозавод). Сонымен қатар сол жерде автомобиль көпірін, автомобиль көлігінің жолайрығын салу қажеттілігі де айтылған.

Станция басшылығының ұсынысы қанағаттандырылса, аталған тұста автомобиль және қоғамдық көлік ағынын ұлғайтуға мүмкіндік туады, теміржолмен әрі-бері өтетін жергілікті тұрғындардың қауіпсіздігі қамтамасыз етіліп, өткелде жол-көлік оқиғалары азаяды.

Ал қазіргі жағдайда Атбасар және Көкшетау станциялары бағытында маневрлік жұмыстар жүргізгенде және жүк пен жолаушы пойыздарының қозғалысы барысында жұмыс көлемінің ауқымдылығына байланысты станцияның жұп паркінде, яғни локомотив депосынан Өндіріс тұрғын алабына дейінгі аралықта құрамдар жолда ұзақ уақыт тұрып қалады. Осыған байланысты жергілікті тұрғындардың денсаулығы мен өміріне қауіп төніп, олар жолдан өту үшін вагондар астына түсіп жатады.

Бүгінде мұнда екі жаяу жүргінші көпірі бар, бірі вокзал аумағында, екіншісі Аспара көшесінің басында орналасқан. Станцияда жолды кесіп өту ережелерін сақтау керектігі туралы ұдайы хабарланып тұрады. Машинистер қайғылы жағдайлардың алдын алу үшін шұғыл тежегіштерді қолданады.

Теміржолшылар өтінішіне елордалық Көлік және жол-көлік инфрақұрылымын дамыту басқармасы шағын айналма жолдың төртінші учаскесі құрылысының жобалық-сметалық құжаттамасы әзірленуде деп жауап берді. Бұл жобаны іске асыру Өндіріс тұрғын алабы ауданында теміржол өткеліндегі кептелістер мәселесін шешуге мүмкіндік береді. Алайда құрылысты тек 2023 жылдан кейін жүргізу жоспарланған, ал қаржыландыру жер учаскесі толық босатылған жағдайда ғана бөлінеді.

Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді