Нұр-Сұлтан-1 станциясында жол өтпесі керек

Инфрақұрылым
12.08.2022, 09:01
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Нұр-Сұлтан-1 станциясының басшылығы елорда әкімдігінен қаланың шет жағындағы автомобиль жолы мен темір жол түйісетін тұстан жол өтпесін салуды сұрайды. Бұл – қаланың Өндіріс тұрғын алабы ауданы (бұрынғы атауы Лесозавод). Сонымен қатар сол жерде автомобиль көпірін, автомобиль көлігінің жолайрығын салу қажеттілігі де айтылған.

Станция басшылығының ұсынысы қанағаттандырылса, аталған тұста автомобиль және қоғамдық көлік ағынын ұлғайтуға мүмкіндік туады, теміржолмен әрі-бері өтетін жергілікті тұрғындардың қауіпсіздігі қамтамасыз етіліп, өткелде жол-көлік оқиғалары азаяды.

Ал қазіргі жағдайда Атбасар және Көкшетау станциялары бағытында маневрлік жұмыстар жүргізгенде және жүк пен жолаушы пойыздарының қозғалысы барысында жұмыс көлемінің ауқымдылығына байланысты станцияның жұп паркінде, яғни локомотив депосынан Өндіріс тұрғын алабына дейінгі аралықта құрамдар жолда ұзақ уақыт тұрып қалады. Осыған байланысты жергілікті тұрғындардың денсаулығы мен өміріне қауіп төніп, олар жолдан өту үшін вагондар астына түсіп жатады.

Бүгінде мұнда екі жаяу жүргінші көпірі бар, бірі вокзал аумағында, екіншісі Аспара көшесінің басында орналасқан. Станцияда жолды кесіп өту ережелерін сақтау керектігі туралы ұдайы хабарланып тұрады. Машинистер қайғылы жағдайлардың алдын алу үшін шұғыл тежегіштерді қолданады.

Теміржолшылар өтінішіне елордалық Көлік және жол-көлік инфрақұрылымын дамыту басқармасы шағын айналма жолдың төртінші учаскесі құрылысының жобалық-сметалық құжаттамасы әзірленуде деп жауап берді. Бұл жобаны іске асыру Өндіріс тұрғын алабы ауданында теміржол өткеліндегі кептелістер мәселесін шешуге мүмкіндік береді. Алайда құрылысты тек 2023 жылдан кейін жүргізу жоспарланған, ал қаржыландыру жер учаскесі толық босатылған жағдайда ғана бөлінеді.

Жаңалықтар
02.10.2025
ҚТЖ мен AD Ports Group ынтымақтастық перспективаларын талқылады
Аймақтар / Бейнелер
02.10.2025
Сексеуіл станциясында өткел ғимараты пайдалануға берілді
Аймақтар
02.10.2025
Ардагер теміржолшыларға құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
02.10.2025
Jibek Joly туристік пойызы келесі сапарға дайындалуда
Аймақтар
02.10.2025
Жем локомотив пайдалану депосына – 120 жыл
Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды