Құлсары - Мақат телімінде күрделі жөндеу

Инфрақұрылым
12.08.2022, 09:18
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Шілде айының 22-жұлдызынан бастап Құлсары – Мақат телімінің Шоқпартоғай – Құлсары бекеттері аралығында жоспарланған 28,020 шақырым жол күрделі жөндеуден өтуде. Жұмысты ПМС Бірлік мекемесі жүргізіп жатыр.

Атырау магистральдық желі бөлімшесінде биылғы алғашқы жартыжылдық қорытындысы бойынша пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігі толық сақталып, апатты жағдай, басқа да келеңсіз оқиғалар тіркелмеген. 

Бөлімше басшысының өндірістік мәселелер бойынша орынбасары міндетін атқарушы Амангелді Бержановтың айтуынша, аталған мерзімде еңбек қауіпсіздігін сақтау бойынша 898 техникалық сабақ өткізіліпті. Нәтижесінде, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда қиындық-кедергілер болмаған, ол әрине өткен сабақтардың сапасына да байланысты. 

Қауіпсіздікті сақтау мақсатында темір жолдарда кезең-кезеңмен жөндеу жұмыс- тары жүргізіледі. Мысалы, 2021 жылы бөлімше бойынша 55,53 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізілді. Соның ішінде Атырау жол дистанциясында 12,06 км рзд. 10-Исатай (1-ші бас жол) 152-164 км аралығында, 13,67 км рзд. 279-Мұқыр 280-293 км аралығында, 6,92 км Кенбай-Жамансор 347-353 км аралығында және Құлсары жол дистанциясында 22,88 км рзд. 460-рзд. 461 (1А, 1-ші бас жол) Қоркөл 1057-1080 км аралығында жолдарға күрделі жөндеу жасалды. 

Ал 2022 жылы 92,345 шақырым жол күрделі жөндеуден өтуі жоспарланған. Қазіргі уақытта оның жартысынан астамы, 64 км салынып бітті. Атап айтқанда, Атырау жол дистанциясы бойынша 28,020 шақырым жол күрделі жөндеуден өту керек болып жоспарланған. Соған сәйкес, Қиғаш – Д.Нұрпейсова станциялары аралығында және Д.Нұрпейсова бекетінің жоспар бойынша 18,857 шақырым жолы, 265 – Сағыз бекеттері аралығында, Сағыз бекетінің жоспар бойынша 10,012 шақырым жолы салынып бітті. 

Сондай-ақ, Құлсары жол дистанциясы бойынша 63,476 шақырым жол күрделі жөндеуден өту жоспарланып, Құлсары – Бейнеу телімінің 465-Опорная-464 бекеттері аралығындағы 35,446 шақырым жолдың ескі жолы түгел алынып, орнына су жаңа темірбетонды шпалдар барлық технологиялық талаптар сақталып, салынып бітті. Бұрынғы рельстердің ұзындығы 25 метрлік болып бунақталып салынатын болса, қазіргі уақытта түйіспесіз жолдар салынуда. Бұл дегеніміз болтқа, қапсырмаға деген шығынды азайтады. Нәтижесінде, бұл телімде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағ – 120 км/сағатқа, жүк пойызының жылдамдығы 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа дейін көтеруге ықпал етеді. 

Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді