Жол шаруашылығы: біткен істің міні жоқ

Инфрақұрылым
19.08.2019, 09:50
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін арттыруды кәсіби міндеті санайтын теміржолшыларға биылғы аптап ыстық жаз жеңіл тиген жоқ. Бірақ 35 градус ыстық қызылордалық жолшылар мен белгі берушілерге станциялық жолдағы 39-шы бағыттамалы бұрманы техникалық талапқа сай ету жұмысына кедергі келтірген жоқ.

Сары жилет киген теміржолшылар аптап ыстықты елемей қызу жұмысқа кіріскен. Біреулер бастарына күнқағар киіп қорғанған болса, біреулері шыжғырған ыстықты елер емес. Олар – Қызылорда жол дистанциясының жолшылары, жол бригадирі Жомарт Дәненов бастаған топ, 5-разрядты жол жөндеуші Дәулет Садықов, 6-разрядты жол жөндеуші Рақымжан Әлімбаев пен Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай. Олар станцияның оңтүстік шығыс бөлігіндегі бағыттамалық бұрманың ауытқуларын қалпына келтіру жұмыстарын жасауда.

– Бүгін дистанция басшыларының тапсырмасымен 39-бағыттамалы бұрманың ауытқуын орнына келтіріп жатырмыз, бұрма сергасындағы металл тетікті алып шаблонды 24 мм-ге келтірдік. Бұл «встречный переводтағы шаблонды қайта жапсыру», яғни негізгі техникалық талап бойынша қажетті 1520 мм-лік өлшемнен ауытқуды тексеріп, қайта қалпына келтіру жұмысы, қазіргі таңда бұрманың 1529 мм болып ауытқуын өзгертіп, 1520 мм-ге келтіріп, қайта қатайтып бекітіп жатырмыз. Жұмысты жолшылар мен байланысбелгі берушілер бірге атқарудамыз, жауапкершілік бәрімізге ортақ, – деді жол бригадирі Жомарт Дәненов. 

Жол жөндеушілермен бірге бағыттамалық бұрманың өлшемдерін алып, бірге жұмыс жасап жүрген Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай да өзіне бекітілген жұмыстарды атқаруда.

– Менің жұмысым бағыттамалық бұрманы жөндеген жолшылармен бірге гарнитурдың болтын босатып, отжим тексеру, ол дегеніміз бағыттамалық бұрманың рамалық рельске жанасып кірігуін, яғни қуысқұлақ арқылы тексеріп, бағыттамалық бұрма ұшын 2 ммлік өлшемде жауып, бағыттамалық бұрманың техникалық талапқа сай болуына бақылау жасау, – деді электромеханик Әбдіғали Орынтай.

Қос дистанцияның теміржолшылары бірігіп бір бағыттамалық бұрманың ақауын жөнге келтіріп болып, құралсаймандарын жинастыра бастады. «Біткен істің міні жоқ, бітірген ердің кемі жоқ» деген осы. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі