Жол шаруашылығы: біткен істің міні жоқ

Инфрақұрылым
19.08.2019, 09:50
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін арттыруды кәсіби міндеті санайтын теміржолшыларға биылғы аптап ыстық жаз жеңіл тиген жоқ. Бірақ 35 градус ыстық қызылордалық жолшылар мен белгі берушілерге станциялық жолдағы 39-шы бағыттамалы бұрманы техникалық талапқа сай ету жұмысына кедергі келтірген жоқ.

Сары жилет киген теміржолшылар аптап ыстықты елемей қызу жұмысқа кіріскен. Біреулер бастарына күнқағар киіп қорғанған болса, біреулері шыжғырған ыстықты елер емес. Олар – Қызылорда жол дистанциясының жолшылары, жол бригадирі Жомарт Дәненов бастаған топ, 5-разрядты жол жөндеуші Дәулет Садықов, 6-разрядты жол жөндеуші Рақымжан Әлімбаев пен Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай. Олар станцияның оңтүстік шығыс бөлігіндегі бағыттамалық бұрманың ауытқуларын қалпына келтіру жұмыстарын жасауда.

– Бүгін дистанция басшыларының тапсырмасымен 39-бағыттамалы бұрманың ауытқуын орнына келтіріп жатырмыз, бұрма сергасындағы металл тетікті алып шаблонды 24 мм-ге келтірдік. Бұл «встречный переводтағы шаблонды қайта жапсыру», яғни негізгі техникалық талап бойынша қажетті 1520 мм-лік өлшемнен ауытқуды тексеріп, қайта қалпына келтіру жұмысы, қазіргі таңда бұрманың 1529 мм болып ауытқуын өзгертіп, 1520 мм-ге келтіріп, қайта қатайтып бекітіп жатырмыз. Жұмысты жолшылар мен байланысбелгі берушілер бірге атқарудамыз, жауапкершілік бәрімізге ортақ, – деді жол бригадирі Жомарт Дәненов. 

Жол жөндеушілермен бірге бағыттамалық бұрманың өлшемдерін алып, бірге жұмыс жасап жүрген Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай да өзіне бекітілген жұмыстарды атқаруда.

– Менің жұмысым бағыттамалық бұрманы жөндеген жолшылармен бірге гарнитурдың болтын босатып, отжим тексеру, ол дегеніміз бағыттамалық бұрманың рамалық рельске жанасып кірігуін, яғни қуысқұлақ арқылы тексеріп, бағыттамалық бұрма ұшын 2 ммлік өлшемде жауып, бағыттамалық бұрманың техникалық талапқа сай болуына бақылау жасау, – деді электромеханик Әбдіғали Орынтай.

Қос дистанцияның теміржолшылары бірігіп бір бағыттамалық бұрманың ақауын жөнге келтіріп болып, құралсаймандарын жинастыра бастады. «Біткен істің міні жоқ, бітірген ердің кемі жоқ» деген осы. 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат