Отандық өнім қолданысқа енгізілді

Инфрақұрылым
28.11.2019, 21:48
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының теміржолшылары өндіріске жаңа технологияны енгізіп, жылжымалы құрамдардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға үлес қосуда.

Дистанция байланысшылары Қызылорда станциясының оңтүстік алқымында қолданыстағы электрожетектерді «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасын ауыстыру үшін «толаскез» алды. Теміржолда таңертең басталған толаскезге бөлімшенің қауіпсіздік бөлімі басшысы Бекжан Өтеулиев, станция бастығының орынбасары Сағымжан Есмаханов, Қызылорда жол дистанциясының бас инженері Ақыл Әбілдаев және дистанциялық электромеханиктер, станциялықтар, жол жөндеуші теміржолшылар қатысты.

«Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы еліміздің болат жолында 2012-13 жылдардан бастап орнатыла бастаған екен. Бұған дейін жамбылдықтардың үлгі нұсқада өткізген толаскезіне біздерден өкілдер барып қатысып көріп, сабақ алып келген. Енді өз телімдерінде алғаш рет қолға алып, қолданыстағы ескі құрылғыларды жаңарту жұмыстарын жасауда. Бүгін осы бекетте және Белкөл станциясында да толаскез белгіленіп, «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасын орнату жүргізіліп жатыр.

Міне, осыған дейін тозығы жетіп, 25 жылдан артық жұмыс жасаған СП-6 электрожетегінің орнына Р80 типті «Альстом» бағыттауыш бұрма-жетегі орнатылды. Мұның артықшылығы, электр қуатын аз пайдалануымен бірге жұмыс күшінің жоғарылығы, бұған тоқсан сайын бір мәрте өлшем алу, күтім жасау жүргізіледі екен. «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасының негізі Италияның Балония қаласында жасалынғанмен, жинақтап құрастырған Алматы қаласындағы KazElektroPrivod (КЕР) мекемесі.

Таратып айтсақ, нөмірі 35 және 37-электрожетектердің орнына «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы алмастырылды. Ауыстырылғаннан кейін Р80 бұрмасына технологиялық талапқа сай тексеріліп, баптау жұмысы жүргізілді. Бағыттамалық бұрманың негізгі рельспен кірігетін үшкір ұшының кем болуы, оның негізгі рельске кіріге жанасып жымы білінбей қабыса жабысуы, саңлау қалмайтындай жымдасуы тексерілді. Бұрма ұшы үшкірінің негізгі табандық төсеммен рельс арасындағы аралық, шпалдың рельске бекітілуі секілді жұмыстар тиянақты жүргізілді. Бұрманың электр желілерінің сызба бойынша жалғануына жауапты телім басшысы Бағдат Жүсіпбеков, механикалық жұмыстарды электромеханиктер Бауыржан Асқаров, Дастан Нұрымбетов және электржелілерінің жалғануын Бауыржан Шынтақов басқарып, атқарылған жұмыстарды қайтақайта тексерістен өткізіп, бақылаудан өткізді.

– «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасының бұған дейінгі электрожетектерден артықшылығы көп. Мәселен, Р80-де рамалық рельстің бұрма ұшы үшкірінің (остряк) 4 мм және онан да көп алшақтықпен жанасу жағдайына диагностика жасау функциясының болуы бір ерекшелік деп айтар едік. Онан бөлек ішкі құрылғыларына техникалық-сервистік күтімді көп талап етпеуі, электр қуатын көп қажетсінбеуі, бұрынғы қолданыстағы жетекке қарағанда қуаты көп болуы да артықшылығы саналады. Және де аталған жаңа құрылғының мұнан бөлек көптеген тиімділігі бар, – деді толаскез жұмысына жауапты дистанция бастығының орынбасары Аянбек Бостанбекұлы.

Отандық үлгідегі жаңа технология бұрынғыларға қарағанда апта сайын жүргізілетін графикалық, ағымдық күтім, тексеру жұмыстарында көп талап етпейді дегенмен, технология болғандықтан адамның әсеріне басымдық берілетініне дау жоқ. «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы бұған дейін қолданыста болған құрылғылармен салыстырғанда 5 есе ауқымды жұмыс жасайтын қабілетке ие деп сипаттама берген мамандар оның пайдалану ұзақтығы 20 жылға есептелетінін айтты.   

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр