Байланыс құрылғылары бабында

Инфрақұрылым
07.11.2020, 09:38
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының теміржолшылары пойыздардың қауіпсіз қозғалысын сақтап, кәсіби міндеттеріне сай еңбектеніп келеді. Құрметті теміржолшы Әкімжан Қосанов басқаратын ұжым пойыздық және маневрлік жұмыс кезінде қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін жағдайлардың орын алуына жол бермеген.

Дистанция бойынша ағымдағы жыл басынан бері байланыс құрылғыларын жұмыстан тыс қалуы сирегенмен, 5 рет сигналдың тұйықталуы, ал негізгі байланыс құрылғыларының 1 рет жабылып қалуы тіркелген екен. Жүріп келе жатқан пойыз құрамына бөгде заттардың жабысып салбырап келе жатуын бақылайтын құрылғылардың жұмысы да тұрақты жүргізіліп, УКСПС, КГУ құрылғылары көмегімен 2 жағдай тіркелген. Олардың бірінде КГУ желісінің үзілу салдарынан сигнал беріліп, қызыл жануына байланысты пойыз вагоны тексеруге алынып, кемшілік анықталған екен. 

– Біздің ұжым өздеріне белгіленіп берілген күнделікті ағымдық жұмыстарды кәсіби деңгейде атқаратын нағыз теміржолшылар болып саналады. Олардың байланыс құрылғыларына ағымдық күтім, техникалық баптау жұмыстарын нәтижелі орындауынан, басшылықтың жұмысты тиімді ұйымдастыруы әсерінен осы уақытқа дейін құрылғылардың жұмыстан тыс қалуы тіркелген жоқ деп айта аламын. Жұмыс техникалық құрылғылармен байланысты болғандықтан кейде аздаған қиындық-кедергі ұшырасқанмен оларды дер кезінде орнына келтіруге күш салып, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына жұмыс жасаудамыз. Осылайша биылғы жылды жақсы нәтижемен аяқтаймыз деп межелеп отырмыз. Сонымен қатар дистанциядағы кешенді жұмыстар жоспарына сәйкес кейбір ескірген байланыс құрылғыларын кезегімен жаңарту жұмыстарын жүргізудеміз, – дейді дистанцияның техникалық бөлімінің басшысы Нұрлан Жүсіпбаев ұжымның атқарған жұмыстары жайлы мәлімет ұсынып. 

Дистанциялықтар қыркүйек айында 16647 пойызды КТСМ құрылғысымен бақылаудан өткізіп, олардың ішінен 2 пойызды тоқтатып, тексеруден өткізіпті. 

Пойыздың тоқтатылуы себебі вагон буксының қызуы салдарынан «дабыл 1» сигналының іске қосылуынан болған. Сонымен қатар бұл айда құрылғылардың «жалған көрсетуі» мен байланыс құрылғыларының жұмыстан тыс қалуы тіркелмеген екен. Ал жыл басынан бері бақыланған 144442 пойыздың ішінен 19 пойыз тоқтатылып, тексеруден өткізілген. Тоқтатылған пойыздар 8 рет вагон буксының қызуынан, 10 мәрте тежелу себебінен тоқталса, 2 вагон құрамнан ажыратылып сараптама жасалып тоқтатылуы жүз пайыз дәлелденген екен. 

Дистанция теміржолшылары пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыру мақсатында алдымен құрылғылардың техпроцесс бойынша жұмыс жасауын назарда ұстайды. 

Сонымен қатар олар қыркүйекқазан айларында учаскелердегі кетеуі кеткен құрылғыларды жаңалап, ауыстыру жұмыстарын да жасауда. 

Мәселен, Бақтысай, Екпінді, Бәйгеқұм, Төменарық, Шорнақ, Бөрітескен, Бесарық, Жайылма, Жаңақорған және Бөріойнақ бекеттерінде МТ-2 релесін ДИМ-1 RWD-мен алмастыру, ТалапБесарық учаскесінде нөмірі 2, 7, 4, 5 бағдаршамдарды жарықдиодты модульдермен жаңалау, Сауран, Шорнақ станцияларында нөмірі 11, 5, 9 және 1, 3, 5, 10 секілді тағы да сегіз дана бағыттамалық бұрманың электрожетегін ауыстыру жұмыстарын сәтті орындаған. Және де Жалағаш станциясында ЧДП шлейфінің жол-желілік қорабын, Қызылорда, Белкөл, Қараөзек бекеттерінде 24 бағыттамалық бұрмаға қойылған СП-6 гарнитуралық типіндегі электрожетекті Р80 типті электрожетекпен жаңалау жұмыстары атқарылған екен. 

Сонымен қатар дистанциялықтар Ақмая бекетіндегі шығыс бағдаршамдары Ч2, Н2 монтажын РШ сызбасына сәйкестендіріп, Екпінді мен Ақмая бекетінде 24 дана ТШ-2000 типіндегі реленің трансмиттерін ТШ65В типіне ауыстырған. Анакөл, Қызылтам, Қараиірім бекеттеріндегі ЗКТ типті КПТШ релелерін ТМ18 блогымен жаңартып жаңалаған, телімдердегі жерасты СЦБС2 мен Р2 муфтыларының кабельдік желілерін жаңартқан. Жалпы тәулік бойы телім 

бойында жұмыс жасайтын байланысшылар уақытпен санаспай еңбек етіп, жылжымалы құрамның қауіпсіздігін қамтамсыз етуде.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі