Қызылорда-Белкөл телімінде жарты шақырымдық жалқы рельс қолдың күшімен ауыстырылды

Инфрақұрылым
17.08.2021, 09:38
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда-Белкөл телімінде жолшылар бес сағаттық толаскез алып, жолдың жарты шақырымға жуық түйіспесіз рельсін ешбір техниканың көмегінсіз, өз күштерімен алмастырды. Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Марат Оңалов басқаратын Қызылорда жол дистанциясының жолшылары телімнің 2822 шақырымында басталған жұмысты белгіленген уақытта бітіріп, 487 метрлік түйіспесіз рельсті алмастырып үлгерді. Жұмысқа дистанцияның 2-өндірістік телім басшысының орынбасары Рүстем Досымов, 2-5-6-7-айналым шеберлері Алпамыс Белгібаев, Асылбек Бекниязов, Әнуар Қосымбаев, Мақсат Әбдіраман мен Жомарт Дәненов және жолшылар жабылып, бас-аяғы 40 шықты адам жұмылып, берілген уақытты тиімді пайдалануға күш салды.

– Бүгінгі толаскезде 487 метрлік түйіспесіз рельс ауыстырылатындықтан алдын ала дайындық жүргізілді. Дайындық барысында жолшыларға арнайы пысықтау инструктажы өткізілді. Шиелі, Шорнақ және Қараөзек телімдерінен көмекке жолшылар шақырылды. Жаңадан рельс асты төсеніші салынып, түйіспесіз рельс орын ал- мастырылып қайта бекітілді. Мұндай толаскез кезінде барлық жұмыс қолмен атқарылады, себебі мына жер тар әрі көпірдің үсті, әрі қаланың ортасы, айнала тығыз орналасқан тұрғын үйлер болғандықтан жұмыс ұқыпты қолмен атқарылғаны дұрыс. Алдын ала белгіленген жұмыс көлемін бөліп алған жолшылар бірнеше топқа бөлініп, бірінің соңынан бірі конвейер секілді жұмыс жасап, техниктер оның сапасын бақылап отырды, – деді дистанцияның өндірістік телім басшысының орынбасары Рүстем Досымов.

Қолмен атқарылғандықтан асқан шеберлік пен дәлдікті қажет ететін «зергерлік жұмыстың» басы-қасында Сейдахмет Тасқынбай, Қанағат Зайыров және Айбек Есімов сынды тәжірибелі жол жөндеушілер жүргені, оның сапасына сын келтірмейді деген сенімде телім басшысы. Бұл телімде қос жол болғандықтан пойыздар толаскез жүргізіліп жатқан учаскеден кідіріссіз өткізілді.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі