Биыл 582 шақырым темір жолды күрделі жөндеуден өткізу жоспарланған

Инфрақұрылым
21.09.2021, 11:43
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының басымдық беріп отырған бағыттарының бірі – теміржол инфрақұрылымын дамыту. Биыл жоспар бойынша Қазақстан темір жолы бойынша 582 км жолды күрделі жөндеуден өткізу межеленген, деп хабарлайды Rail-news.kz. Қазіргі таңда жоспардың 70% астамы орындалған. Күздің жаймашуақ мезгілін пайдаланып жолшылар алдағы айда да жұмыс көрігін қыздырып, жоспарлы межеге жетеді деген сенім бар. Күрделі жөндеу қара күзге дейін жалғасатынын ескерсек, материал жеткілікті болса, қалған отыз пайызды орындауға ештеңе кедергі емес. Жолға жөндеудің күрделі түрін жасауға тәжірибелі кәсіпорындар «Теміржол жөндеу» мен «Integra Construction KZ» ЖШС-лары және Ұлттық компанияның филиалы Ағадыр ПЧМ жұмылдырылып отыр. Жұмыстар үстіміздегі жылдың сәуір айында оңтүстік өңірде басталған еді. Жолдарға күрделі жөндеу арнайы әзірленген жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкес екі тәсілмен жүргізілуде. Оның бірі SMD-80 техникасының көмегімен балласты тазалай және үстінен толықтыра отырып, шпалдарды ауыстыру, сонымен қатар RM-80, ХДВ, ЭЛБ, ВПО-3000, Duomatic, DGS, PBR машиналарының кешенін қолдана отырып, рельстерді түйіспесіз рельс иіндеріне ауыстыру болса, екінші тәсіл, жаңағы ауыр машиналар кешені мен УК25/9-18 кранын пайдалана отырып, рельстерді, шпалдар мен балластарды тұтастай алмастыру болып отыр. Жүрістің бір қалыпты болуын қамтамасыз ету үшін ПРСМ рельс дәнекерлеу машинасын қолдана отырып, учаске блогына дейінгі түйіспесіз рельс иіндеріне дәнекерлеу жұмыстары жүргізілуде.

«Жұмыстар штаттық режимде, кідіріссіз өтуде. Коронавирустық инфекцияның таралуына қарсы қабылданған шаралар аясында барлық қауіпсіздік ережелері сақталып отыр. Бүгінде жөндеу жұмыстары жоспарға сай атқарылуда», – деп ақпаратпен бөлісті Жол және құрылыстар департаментінің өкілі Ильвир Нагаев.

Осы ретте, ел теміржолдарын жаңғырту жолаушылар және жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігін арттырумен қатар қозғалыс жылдамдығын ұлғайтуға бағытталып отырғанын атар едік.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды