Тоғыз жолдың торабындағы Алматы темір жолында қауіпсіздік мәселесі өзекті

Жаңалықтар
26.10.2021, 11:46
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Бес бірдей теміржол түйіспесі бар Алматы өңірі – елдегі логистикалық тізбектің маңызды құрамдас бөліктерінің бірі. Олар – Жамбыл, Шығыс Қазақстан, Қарағанды облыстары және Қытай теміржолымен шекаралас Достық және Алтынкөл станциялары. Сондықтан, компания қызметіндегі ең маңызды көрсеткіш – пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету бұл өңірде аса маңызды. Мейрамбек Серікбаев басқаратын ревизорлық аппаратта 7 адам еңбек етеді. Алматы өңірінің логистикалық бағыттарындағы географиялық ерекшеліктерін ескере отырып, Саяқ – Ақтоғай – Достық учаскесіне қозғалыс қауіпсіздігі жөніндегі өңірлік ревизордың орынбасары Тұрысбек Бөкенов қоныс аударыпты.

«Алматы темір жолы – өте күрделі торап, қазіргі уақытта бөлімше станциялар мен учаскелердің өткізу және қайта өңдеу қабілеттілігіне байланысты белгілі бір қиындықтарға тап болып отыр. Қытай тарапының шектеулі жүктерді қабылдауына байланысты Достық пен Алтынкөл мемлекетаралық түйіспелерінде күрделі жағдай қалыптасқан. Бұл өз кезегінде учаскелік және аралық станцияларда пойыздардың тұрып қалуына әкелуде. Сәйкесінше, жұмыс паркі ұлғайып, өткізу қабілеті төмендеген және Қытайға бағытталған тастанды құрамдар саны артқан. Бұл аталған факторлардың бәрі пойыздар қозғалысын ұйымдастыруға, маневрлік жұмыстар өндірісіне, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауға тікелей әсерін тигізуде», – дейді Мейрамбек Серікбаев.

Өңірлік бас ревизор қозғалыс қауіпсіздігін бұзуға әкелген жайттардың себептері мен сипаттарын сараптай отырып, оның түп-тамыры «адам факторына» барып тірелетінін айтады. Қауіптілік дәрежесін жете бағаламау, жөн-жосықсыз тәуекел, ұқыпсыздық, қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін толық елемеу, нұсқаулықтар мен лауазымдық міндеттердің талаптарын өрескел бұзу сияқты әртүрлі кемшіліктер – шын мәнінде, қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына әкеп соқтыратын алғышарттар жиынтығы.

«Әрине, мұндай бұзушылықтар- дың қайталануына жол бермеу үшін әрекет ету шараларын қолдана отырып, олардың пайда болу себептерін анықтау қажет. Алайда, қозғалыс қауіпсіздігін бұзудың алғышарттары жойылмайынша, бұл олқылықтардың қайталана беретіні сөзсіз. Мұны өңірлік салалық ревизорлар анықтаған ескертулер статистикасы айқын көрсетіп берді. Сондықтан алдымен жергілікті жерлерде қауіпсіздік мәдениетінің деңгейін арттыру қажет. Ол үшін не істеу керек? Әлбетте, персоналмен жұмыс жүргізу керек, яғни қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша оқыту, біліктілігін арттыру және ынталандыру қажет. Біздің тарапымыздан, яғни ревизор аппаратымен инфрақұрылым объектілері мен жылжымалы құрамның жай-күйіне, қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуына әкелетін алғышарттарға мониторинг жүргізу жалғасатын болады. Бұл жұмыстың жетістігін тек тікелей орындаушы немесе техника ғана емес, жалпы қызметті ұйымдастыру жүйесі анықтайтын болады», – дейді Мейрамбек Серікбаев.
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі