Мақаттың қызы

Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Жалпы, Атырау өңірінде жергілікті кадрлардың қалыптасуы Мақаттан бастау алады. Тоғыз жолдың торабы саналатын Мақатта темір жол кәсібі бүгінде ұрпақтан ұрпаққа ауысып, сабақтастыққа ұласты.

Яғни, сонау 1960 жылдардың ортасында қалыптасқан теміржолшылардың балалары, немере, шөберелері бүгінгі күні шойынжолда абыройлы еңбек етуде. Біздің кейіпкеріміз Ұлмекен Құрманқұлова 1965 жылы Мақат кентінде дүниеге келіпті. Әкесі Ғарифолла құқық саласында қызмет атқарса, анасы Мағира локомотив депосында, өндірістік-техникалық қызмет көрсету бөлімінде еңбек еткен. Ұлмекен де мектеп бітірген соң еңбек жолын станцияда вагондар нөмірін жазатын санақшы болып бастап, аз-кем тәжірибе алған соң осы салада біржолата бағын сынауға шешім қабылдап, Алматы темір жол көлігі инженерлері институтына оқуға түседі. Оны тасымалды ұйымдастыру және басқару мамандығы бойынша бітіреді. Сосын өз мамандығы бойынша қозғалыс саласына ауысып, 2002 жылы Мақат станциясының кезекшісі, ал 2011 жылдан күні бүгінге дейін станциялық диспетчер болып қызмет атқаруда.  

– Тоғыз жолдың торабында орналасқан Мақат станциясы арқылы жүк және жолаушылар пойызы әрлі-берлі толассыз ағылып жатады. Станциялық диспетчердің міндеті – сұрыптау жүйесін, маневрлік жұмыстарды бақылау, станциядағы техникалық құралдарды тиімді пайдалану, станция жұмысын алдын ала жоспарлау, пойыздарды қабылдау-жөнелту, тарату-жинақтау, бос вагондарды реттеу сынды жұмыстар. Өзім осы Мақатта туып өскен соң, көзімді ашқаннан көріп келе жатқаным – темір жол. Менің өмірім де, өнерім де, бақытым да осы темір жол деп білем, – дейді Мақаттың қызы.  

Өзінен үлкен екі апасы да теміржолшы болды, бірі депода, бірі қызмет көрсету пунктінде еңбек етіп, бүгінде зейнеткерлікке шыққан. Ұлмекеннің жолдасы Мұрат – мұнайшы. Екеуі ұл-қыз тәрбиелеп өсіріп, олардан бүгінде немере-жиен сүйіп отыр. «Жұмыста да, отбасында да бәрі жақсы. Өзім биыл 58-ге шығамын. Зейнеткерлікке дейін үш жыл бар. Соған аман-есен жетейік. Темір жол – менің туған Мақатым үшін негізгі тіршілік көзі. Сондықтан оның түтіні түзу шыққанын қалаймыз. Жетістік те, кемшілік те аз емес, техникалық құралдар ескіріп жатыр, ғимараттар тоза бастады. Бәрін жаңартатын кез келді. Жас буындар жаңаша жұмыс жасаса екен дейміз. Еңбек орнында әсіресе нәзік жандарға жайлы болғанын қалаймыз. Мейрам құтты болсын, өмірге шуақ сыйлайтын қыз-келіншектеріміз бақытты ғұмыр кешсін», – дейді Ұлмекен Ғарифоллақызы.  

 

Аймақтар
02.04.2025
Жұмысшы мамандар ұстаханасы
Әлемде
02.04.2025
Өзбекстанда жаңа жолаушылар вагондары таныстырылды
Қауіпсіздік
02.04.2025
Шымкентте жасөспірімдер пойыз вагонына жармаспақ болды
Жаңалықтар
02.04.2025
ҚТЖ-да Словения компанияларымен кездесу өтті
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды

Басқа да жаңалықтар