Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты

Жаңалықтар
25.12.2024, 14:33

Осы жылдың 11 айында Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесі бойынша жүктерді тиеу жоспары 9,5%, ал түсіру 9,2%-ға өсті. Тәулігіне орта есеппен бөлімшеде 368 вагон түсірілді, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Тиеудің негізгі үлесін құрылыс жүктері (жалпы тиеудің 46,0%), темір кені (22,8%) және түсті кен (16,6%) құрайды. Сондай-ақ, мұнай (4,7%), қара металдар (4,1%) және астық (1%) тиеу құрылымына айтарлықтай үлес қосуда. Жүктердің 1% - дан азы химиялық заттардан (0,8%), қара металл сынықтарынан (0,4%) және басқалардан (3,6%) тұрады.

Республикалық маңызы бар автожолдар үшін пайдаланылатын қиыршық тасты тиімді тасымалдау үшін Мұғалжар, Біршоғыр және Кемпірсай станциялары бойынша 860 ҚТТ жартылай вагондарын пайдалана отырып, 20 маршруттық пойыз ұйымдастырылды.  

Логистиканы жақсарту және жылжымалы құрамды қайта өңдеу кезінде сұрыптау жүйелерінің жұмысын жеңілдету үшін бөлімшеде жүктерді бағыттау жүргізіледі. Жалпы тиеудің 70% маршруттық жөнелтілімдермен тасымалданады, бұл вагондарды жүру жолында сұрыптау қажеттілігін болдырмайды. Әсіресе жоғары маршруттау көрсеткіштері темір кенін (89,6%), құрылыс жүктерін (80%), түсті кенді (71,5%) және қара металдарды (56,5%) тасымалдау кезінде байқалады. Бұл тәжірибе учаскелік станциялардағы қарапайым транзитті айтарлықтай төмендетуге, сондай-ақ вагондардың, соның ішінде бос вагондардың айналымын жеделдетуге мүмкіндік берді.  

Маршруттық пойыздардың қозғалысын жақсарту және темір жолдарының өткізу қабілетін арттыру үшін 2025 жылы Никельтау станциясында айналма жолдарды салу көзделген. Бұл Хромтау станциясы бағытынан Никельтау станциясына кірмей Жазық станциясына тасымалдауды жеделдетеді, бұл жұмыс тиімділігін едәуір арттырады.  

Бұдан басқа, 2025-2026 жылдары Қандыағаш – Никельтау – Әйтекеби және Никельтау – Әлімбет учаскелерінде автоматты бұғаттау жүйесін енгізу жөніндегі жобаны іске асыру жоспарланған. Жаңғырту темір жолдардың өткізу қабілетін 8-ден 20 жұп пойызға дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді, бұл айтарлықтай экономикалық тиімділікке әкеледі. Бұл сонымен қатар жүк вагондарының айналымын жылдамдатып, транзиттік пойыздардың тоқтау уақытын қысқартады және жолаушылар пойыздарының жылдамдығын арттырады.  

 

Жаңалықтар
15.08.2025
Гана азаматы темір жол нысанында заңсыз жұмыс істеп келген
Жүк тасымалы
15.08.2025
Қазақстан Еуразияның басты көлік торабына айналуда
ҚТЖ келбеті
15.08.2025
Ұжымға сыйлы, мамандығына адал тұлға
Әлеумет
15.08.2025
«Саламатты Қазақстан» медициналық пойызы солтүстікті аралап жүр
Жаңалықтар / Мұрағат
15.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №65 15 тамыз 2025 жыл
Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл