Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Осы жылдың 11 айында Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесі бойынша жүктерді тиеу жоспары 9,5%, ал түсіру 9,2%-ға өсті. Тәулігіне орта есеппен бөлімшеде 368 вагон түсірілді, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Тиеудің негізгі үлесін құрылыс жүктері (жалпы тиеудің 46,0%), темір кені (22,8%) және түсті кен (16,6%) құрайды. Сондай-ақ, мұнай (4,7%), қара металдар (4,1%) және астық (1%) тиеу құрылымына айтарлықтай үлес қосуда. Жүктердің 1% - дан азы химиялық заттардан (0,8%), қара металл сынықтарынан (0,4%) және басқалардан (3,6%) тұрады.
Республикалық маңызы бар автожолдар үшін пайдаланылатын қиыршық тасты тиімді тасымалдау үшін Мұғалжар, Біршоғыр және Кемпірсай станциялары бойынша 860 ҚТТ жартылай вагондарын пайдалана отырып, 20 маршруттық пойыз ұйымдастырылды.
Логистиканы жақсарту және жылжымалы құрамды қайта өңдеу кезінде сұрыптау жүйелерінің жұмысын жеңілдету үшін бөлімшеде жүктерді бағыттау жүргізіледі. Жалпы тиеудің 70% маршруттық жөнелтілімдермен тасымалданады, бұл вагондарды жүру жолында сұрыптау қажеттілігін болдырмайды. Әсіресе жоғары маршруттау көрсеткіштері темір кенін (89,6%), құрылыс жүктерін (80%), түсті кенді (71,5%) және қара металдарды (56,5%) тасымалдау кезінде байқалады. Бұл тәжірибе учаскелік станциялардағы қарапайым транзитті айтарлықтай төмендетуге, сондай-ақ вагондардың, соның ішінде бос вагондардың айналымын жеделдетуге мүмкіндік берді.
Маршруттық пойыздардың қозғалысын жақсарту және темір жолдарының өткізу қабілетін арттыру үшін 2025 жылы Никельтау станциясында айналма жолдарды салу көзделген. Бұл Хромтау станциясы бағытынан Никельтау станциясына кірмей Жазық станциясына тасымалдауды жеделдетеді, бұл жұмыс тиімділігін едәуір арттырады.
Бұдан басқа, 2025-2026 жылдары Қандыағаш – Никельтау – Әйтекеби және Никельтау – Әлімбет учаскелерінде автоматты бұғаттау жүйесін енгізу жөніндегі жобаны іске асыру жоспарланған. Жаңғырту темір жолдардың өткізу қабілетін 8-ден 20 жұп пойызға дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді, бұл айтарлықтай экономикалық тиімділікке әкеледі. Бұл сонымен қатар жүк вагондарының айналымын жылдамдатып, транзиттік пойыздардың тоқтау уақытын қысқартады және жолаушылар пойыздарының жылдамдығын арттырады.