Жаңа теміржол тарифі Қазақстанның магистральдық желісін дамытуды қамтамасыз етеді

Жаңалықтар
07.11.2025, 12:20

2025 жылғы шілдеде қолданыстағы тарифтік кезеңнің қолданылу мерзімінің аяқталуына байланысты «ҚТЖ» ҰК»АҚ Табиғи монополияларды реттеу комитетіне магистральдық теміржол желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне жаңа тарифті бекітуге өтінім жіберді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Жаңа тарифті енгізу 2026 жылғы 1 қаңтардан бастап жоспарланып отыр. 2025 жылғы 28 қазанда Комитет бизнес, салалық қауымдастықтар және өзге де мүдделі тараптар өкілдерінің қатысуымен қоғамдық тыңдаулар өткізді. Тыңдаулар барысында компания тарифтік сметаның жобасын және тариф деңгейінің мәлімделген өзгеруінің негіздемесін ұсынды.

Тарифтің өзгеруінің негізгі себебі «Мойынты-Қызылжар», «Бақты-Аягөз», «Алтынкөл-Жетіген», «Бейнеу-Маңғыстау» учаскелерін салу мен жаңғыртуды, жалпы ұзындығы 2 000 км астам желілерде автоматты және жартылай автоматты бұғаттау жүйелерін орнатуды қамтитын теміржол инфрақұрылымын дамытудың инвестициялық бағдарламасын іске асыру, сондай-ақ 11 мың км жолдың жөнделуін қамту мақсатында жол шаруашылығына күрделі жөндеу жүргізу қажеттілігі болып табылады.

Іс-шаралар ел басшылығының тапсырмасы бойынша орындалуда және магистральдық желіні дамытуға және оның тозуын төмендетуге бағытталған. Оларды іске асыру Қазақстан Республикасының 2029 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын, көлік-логистикалық әлеуетті дамытудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасын және теміржол көлігін дамытудың 2029 жылға дейінгі тұжырымдамасын қоса алғанда, мемлекеттік даму бағдарламаларында көзделген. 

Тарифтердің қолданыстағы деңгейі магистральдық желіні күтіп ұстауға және жаңартуға жұмсалатын нақты шығындардың жабылуын қамтамасыз етпейді және ұзақ мерзімді инфрақұрылымдық даму жобаларын іске асырудың кіріс көзін қалыптастырмайды.«ҚТЖ» ҰК» АҚ нарықты алдағы өзгерістер туралы уақтылы хабардар ете отырып, ашық тарифтік саясат қағидаттарын ұстанады. 

Мұндай талқылаулар «Атамекен» ҰКП алаңында іскерлік қоғамдастық өкілдерінің қатысуымен бірнеше рет өткізілді.Компания инвестициялық шығындарды қайтаруды және магистральдық теміржол желісінің жұмыс істеуінің тұрақтылығын қамтамасыз ететін өтінімді қарау қорытындылары бойынша салмақты шешім қабылдауды күтеді.

Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ Бакуде өткен ТМД елдері Теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің отырысына қатысты