Сауат Мыңбаев ҚТЖ-ның қаржылық-экономикалық ахуалы туралы айтты

Жаңалықтар
13.03.2020, 10:15
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздегі жүк тасымалы көлемінің басым бөлігі ҚТЖ үлесінде. Өткен жылдың қорытындысы бойынша 284 млн тоннаға жуық жүк тасымалдаған. Теміржолдың жалпы жүк айналымындағы үлесі 41% құрап отыр.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Сауат Мыңбаев бұқаралық ақпарат құралдарына арналған брифингте осындай мәліметтерді келтірді және компанияның қаржылық-экономикалық ахуалы туралы біраз жайттың бетін ашты. 

 ҚАРЖЫЛЫҚ САУЫҚТЫРУ ҚАДАМДАРЫ

Компания басшысының мәліметінше, жалпы өткен жылды ҚТЖ табысты қорытындылап, 2019 жылдағы операциялық пайда 173 млрд теңгені құраған. Бірақ, бұған қарамастан 75 млрд теңге мөлшерінде шығынмен аяқтап отырғанын да жасырмады.

«Бұл 2018 жылдың қорытындысына қарағанда 12 млрд теңгеге жақсы көрсеткіш, десек те, қаржылық нәтиже жағымсыз» деген басқарма төрағасы негізгі факторларға тоқталды.

Атап айтсақ, бірінші ол 68 млрд теңге сомасындағы еурооблигацияларды кері сатып алу екен. Бұл шара ұзақ мерзімді перспективада компанияның қаржылық тұрақтылығы үшін қажет.

Екіншісі, компанияның қаржылық қызметі мен есептілігін реттеуге бағытталған, бұрын іске қосылған инвестициялық жобалар бойынша 54,6 млрд теңге сомасында резерв құру екен.

Үшіншісі, 2019 жылы көрсетілген өткен жылдардың 34,3 млрд теңге сомасындағы шығындары. Осыған орай, «ҚТЖ» ҰК» АҚ қалыптасып отырған жағдайдан оңтайлы шығу және іске асырудың стратегиясын әзірлеген. Ол бірінші кезекте ҚТЖ-ның операциялық тиімділігін арттыруға негізделген.

Былтыр осы бойынша біраз шаралар іске асқан. Айталық, сала қызметкерлерінің санын арттыруға мораторий енгізіліп, жалға берілген барлық жүк вагондары кері қайтарылып, ҚТЖ-ның еншілес ұйымы Қазтеміртранстың операциялық басқаруына берілген.

Сонымен қатар, Компания басшысы шығыны көп профильді емес активтерден «құтылу» да қаржылық тұрғыда оң нәтиже бергенін жеткізді, мысалы, қазіргі кезде «Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА-ны Алматы облысының коммуналдық меншігіне беру кезеңі аяқталуға жақын екен.

Ал 2020 жылы 4 активті шығару жоспарланған. Су көлігіне тиесілі кемелер Казмортрансфлотқа берілген. Жалпы 2029 жылға дейін ҚТЖ компаниясы құрамынан шығарылуы тиіс 28 активтің өткен жылы 12-сі шығарылған екен. Спикердің айтуынша, мұның бәрі компанияны қаржылық сауықтыруға бастап, күш-қуатын негізгі профильді қызметіне жұмсауға мүмкіндік берген.   

ҚТЖ келбеті
06.06.2025
Шоқпардан шыққан теміржолшы
Қауіпсіздік
06.06.2025
«Назар аудар, өткел!»: Маңғыстауда жол қауіпсіздігіне арналған айлық өтті
Станция тынысы
06.06.2025
Жаңаесілдің жұмысы жандануда
Аймақтар
06.06.2025
Жамбыл теміржолшылары цифрлық жүйелер бойынша білімін жетілдірді
Жаңалықтар / Мұрағат
06.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №43 06 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
05.06.2025
ҚТЖ өткен жылыту маусымында 70 млн тоннадан астам көмір тасымалдады
Жаңалықтар
05.06.2025
Қазақстан Транскаспий көлік бағытының дамуына қосатын үлесін арттырып келеді
Жаңалықтар
05.06.2025
Теміржол тарихына саяхат: студенттерге арналған ерекше экскурсия
Аймақтар
05.06.2025
Жол жаңарады – қауіпсіздік нығаяды
Әлеумет
05.06.2025
«Тең қоғам» темір жолда да өзекті
Әлемде
05.06.2025
Түркия өздері өндірген электр локомотивтерін іске қосты
Жаңалықтар
04.06.2025
Теміржолшылар мемлекеттік тілді қаншалықты біледі?
Жүк тасымалы
04.06.2025
Nurminen Logistics Қазақстанға автокөлік бөлшектерін Транскаспий бағытымен тұрақты түрде жеткізуді бастады
Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды