Сауат Мыңбаев ҚТЖ-ның қаржылық-экономикалық ахуалы туралы айтты

Жаңалықтар
13.03.2020, 10:15
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еліміздегі жүк тасымалы көлемінің басым бөлігі ҚТЖ үлесінде. Өткен жылдың қорытындысы бойынша 284 млн тоннаға жуық жүк тасымалдаған. Теміржолдың жалпы жүк айналымындағы үлесі 41% құрап отыр.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Сауат Мыңбаев бұқаралық ақпарат құралдарына арналған брифингте осындай мәліметтерді келтірді және компанияның қаржылық-экономикалық ахуалы туралы біраз жайттың бетін ашты. 

 ҚАРЖЫЛЫҚ САУЫҚТЫРУ ҚАДАМДАРЫ

Компания басшысының мәліметінше, жалпы өткен жылды ҚТЖ табысты қорытындылап, 2019 жылдағы операциялық пайда 173 млрд теңгені құраған. Бірақ, бұған қарамастан 75 млрд теңге мөлшерінде шығынмен аяқтап отырғанын да жасырмады.

«Бұл 2018 жылдың қорытындысына қарағанда 12 млрд теңгеге жақсы көрсеткіш, десек те, қаржылық нәтиже жағымсыз» деген басқарма төрағасы негізгі факторларға тоқталды.

Атап айтсақ, бірінші ол 68 млрд теңге сомасындағы еурооблигацияларды кері сатып алу екен. Бұл шара ұзақ мерзімді перспективада компанияның қаржылық тұрақтылығы үшін қажет.

Екіншісі, компанияның қаржылық қызметі мен есептілігін реттеуге бағытталған, бұрын іске қосылған инвестициялық жобалар бойынша 54,6 млрд теңге сомасында резерв құру екен.

Үшіншісі, 2019 жылы көрсетілген өткен жылдардың 34,3 млрд теңге сомасындағы шығындары. Осыған орай, «ҚТЖ» ҰК» АҚ қалыптасып отырған жағдайдан оңтайлы шығу және іске асырудың стратегиясын әзірлеген. Ол бірінші кезекте ҚТЖ-ның операциялық тиімділігін арттыруға негізделген.

Былтыр осы бойынша біраз шаралар іске асқан. Айталық, сала қызметкерлерінің санын арттыруға мораторий енгізіліп, жалға берілген барлық жүк вагондары кері қайтарылып, ҚТЖ-ның еншілес ұйымы Қазтеміртранстың операциялық басқаруына берілген.

Сонымен қатар, Компания басшысы шығыны көп профильді емес активтерден «құтылу» да қаржылық тұрғыда оң нәтиже бергенін жеткізді, мысалы, қазіргі кезде «Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА-ны Алматы облысының коммуналдық меншігіне беру кезеңі аяқталуға жақын екен.

Ал 2020 жылы 4 активті шығару жоспарланған. Су көлігіне тиесілі кемелер Казмортрансфлотқа берілген. Жалпы 2029 жылға дейін ҚТЖ компаниясы құрамынан шығарылуы тиіс 28 активтің өткен жылы 12-сі шығарылған екен. Спикердің айтуынша, мұның бәрі компанияны қаржылық сауықтыруға бастап, күш-қуатын негізгі профильді қызметіне жұмсауға мүмкіндік берген.   

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр