Жаңа тәсілдемеге көшті

Жаңалықтар
09.09.2020, 09:08
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының 50 мың жүк вагонының жалға беріліп келген 30 мыңдай жылжымалы құрамы «Қазтеміртранс» АҚ-ның жеке басқарылымына берілген. Бүгінде Қазтеміртранс аталған жылжымалы құрам паркінің жұмысын өзі үйлестіріп, реттеу құқығына ие болып отыр. 

Жылжымалы құрамның басым бөлігін ашық және жабық вагондар, сондай-ақ, әмбебап платформалар мен басқа да вагондар құрап отыр. Жеке басқарылымға берілгелі вагон паркінің кірісінің орташа есеппен 20% өскені байқалады. Яғни жалға беруден басқарылымға берілгеннен кейінгі таза қосымша тиімділік шамамен 10,4 млрд теңгені құраған. Мамандар вагондар ҚТТ қарамағына өткізілген кезде нарықтағы ахуал күрделі болғанын, себебі, вагондары жаңалау, шешім қабылдауда жеңіл әрі икемділік танытқан жекеменшік операторлардың жағдайы басымдықта болғанын айтады. Сол себепті ҚТТ бірінші кезектегі міндетіне бәсекеге қабілеттілікті таңдап алған болатын. Нәтиже де көп күттірмей, 2019 жылдың жұмыс қорытындысы бойынша Қазтеміртранс Қазақстан нарығында өз үлесін екі есеге ұлғайтты. Вагондардың бос жүрісінің коэффициенті төмендетіліп, үстеме шығындар оңтайландырылды. 

Әрине, бұл нәтижеге ҚТТ мамандары жүйелі тәсілдеме мен клиентке бағдарлану стратегиясын қабылдау арқылы қол жеткізді.

«Клиенттер біздің жұмыс берушілер, сондықтан біз оларға және олардың сұранысын қанағаттандыру бағытында жұмыс істеуіміз керек», – дейді «Қазтеміртранс» АҚ бас директоры Дәурен Бимов. 

Ағымдағы жылдан бастап ҚТТ вагондарға техникалық қызмет көрсету бойынша жаңа тәсілдемені жүзеге асырып отыр. Бұдан былай компания вагондарды жөндеуге емес, вагондарды жөндеусіз пайдаланғаны үшін ақша төлейтін болады. 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат