Нұр-Сұлтаннан Қарағандыға жүріп бара жатқан пойыз адам басып кетті

Жаңалықтар
03.11.2020, 09:24
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Нұр-Сұлтан станциясында өткен 10 ай ішінде жолға бөгде адамның шығуы бойынша 1 жағдай болды. Биылғы 13 тамыз күні сағат 01.17-де №2830 пойыз Қарағандыға жүріп бара жатқанда адам басу оқиғасы тіркелді. 

Ішімдік ішкен адам рельс бойында жатқан, пойыз машинисі оқыс тежеу беріп, жолдағы адам басынан жарақат алып, ауруханаға жеткізіледі. Азаматтардың темір жол бойына шығып кетуінің алдын алуға бағытталған профилактикалық жұмыстар карантин кезінде де жүргізілуде. Жыл басынан бері локомотив депосы, желілік тәртіп сақшылары, әскерилендірілген күзетпен бірге 213 адамды қамтыған 14 рейд жүргізілді. 

Темір жолға жақын №49, 21, 25, 26 мектептері мен колледждер бойынша 394 адамды қамтыған әңгімелесулер болды. «Темір жол – қауіпті аймақ» тақырыбында бейнероликтер жасалып, таратылды. 

Маневр жұмыстары өндірісі мен келген-кеткен пойыздар туралы станцияда адамдарды дер кезінде құлақтандыру тәртібін қамтамасыз ету, станция аумағында, жолаушылар платформалары мен перрондарында қауіпсіздікті қатаң сақтау ережелері жазылған плакаттар мен аншлагтарды жаңарту жұмыстары тұрақты жүргізіледі. 

– Айына 1 рет өткізілетін «Станция бастығы күні» кезінде ПЧ, ШЧ, ЭЧ, ЖП басшыларымен бірге ұйымдастырылған жұмыстардың қорытындысы шығарылады. Елорданың Сарыарқа ауданы бойынша жиындарға қатысып, теміржолға қатысты өткір мәселелерді талқылауға атсалысамыз, – дейді станция бастығы Е.Рахымжанов. 

Станцияда бөгде адамдар мен пойыз қозғалысы қауіпсіздігіне қатер төндіретін бірнеше қауіпті телім бар. 

Қала темір жол арқылы екіге бөлініп жатыр. Мәселен, станцияның тақ паркі арқылы К.Кемеңгерұлы көшесі жағынан вокзалға қарай, станцияның сұрыптау паркі арқылы Ақжол көшесі жақтан вокзалға қарай, сондай-ақ дөңесалды парк арқылы Өндіріс тұрғын алабы жақтан Республика даңғылына қарай және 804-805-шақырымдардағы өткелдер арқылы өтетін адамдар ағыны көп. 

Сондықтан жолға бөгде адамдардың өту мәселесі әлі сол күйі өткір қалып отыр. Станция басшылары бұл жағдайды реттеу үшін станция аумағын периметрі бойынша қоршау, станцияның анағұрлым қауіпті деген аймақтарында күзетті арттыру қажеттігін айтады.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі