Нығметжан Есенғариннің 80 жылдығына арналған «Бір тағдырдың болат кезеңдері» атты форум өтті

Жаңалықтар
28.09.2021, 10:05
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Үстіміздегі жылдың 24 қыркүйегінде «Магистраль» сарапшы-форумының Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына және мемлекет қайраткері, республиканың бірінші Көлік министрі, Құрметті теміржолшы Нығметжан Есенғариннің 80 жылдығына арналған «Бір тағдырдың болат кезеңдері» тақырыбында арнайы шығарылымы өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz. Онлайн форматта өткен форум жұмысына «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының өкілдері мен теміржол көлігінің ардагерлері қатысты. «ҚТЖ» ҰК» АҚ атынан компанияның бас инженері Батыр Котырев құттықтау сөз сөйледі. Ол ағымдағы жылы Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығы теміржол саласының ардагері Н.Есенғариннің 80 жылдық мерейтойымен тұспа-тұс келіп отырғанын атап өтіп, форумның табысты өтуіне тілектестігін білдірді. «ҚТЖ» ҰК» АҚ теміржолшылар арда- герлерінің Орталық кеңесінің төрағасы Болатбек Дүйсемалиевтің айтуынша, ол басшылық еткен кезеңде Тың темір жолы бұрынғы Кеңес Одағының 19 жолының ішінде жабдықталуы бойынша бірінші орынға шыққан. «80-жылдардың аяғы мен 90-жылдардың басында КСРО Қатынас жолдары министрінің орынбасары болып отырған шағында Есенғарин «Ақтоғай – Достық» темір жол учаскесін қалпына келтіру туралы бастама көтерді. Қатынас жолдары министрінің орынбасары қызметін тастап, Қазақстанға оралып, Алматы темір жолын басқарғанда ол осы учаскені Алматы темір жолының күшімен қалпына келтіру бойынша жұмысты өзі басқарды», – деп еске алады «KAZLOGISTICS» Қазақстан көлік қызметкерлері Одағы төрағасының орынбасары Юрий Лавриненко. «Теміржол техникасын өндірушілер бірлестігі» коммерциялық емес серіктестіктің бақылау кеңесінің мүшесі Владимир Шнейдмюллер алғаш рет «электрондық құжат айналымы» деген сөз тіркесін Н. Есенғариннің қолданғанын айтады.

– Целиноград – Екібастұз учаскесіндегі көмір маршруттары қажетті құжаттарды бірнеше сағат күтетін. Осы кезде пнев- матикалық поштаны пайдалану мәселесі талқыланды. Сол кезде мен Есенғариннің аузынан «электрондық құжат айналымы» деген сөз тіркесін естідім. Электрондық құжат айналымының енгізілуімен құжаттар станцияға вагондардың өздерінен бұрын келе бастады, бұл пойыздардың тоқтап тұруын едәуір азайтуға мүмкіндік берді, – деді Владимир Шнейдмюллер.

Н.Есенғариннің үзеңгілес жолдастары мен өндірістегі достары болған Юрий Расстрыгин, Мұхамеджан Абдуллаев, Марат Хамзин, тағы басқалар мерейтой иесімен бірге қызмет атқарған жылдардан естелік айтты.

«Біз астық құрамдарын өткізу үшін және олардың жолаушылар және басқа пойыздардан айырылысуы үшін әрбір учаскелік станция арасында ұзартылған 2100 метрлік жолдар салу идеясы туындаған «жол картасын» әзірледік. Бұл эксплуатациялық жұмысты жақсартты және жүк құрамдарының кешігу мәселесін шешті. Біз осындай қозғалыстың негізін қалаушылар болдық. Бүкіл Кеңес Одағында ондай тәжірибе болған жоқ. Сондай-ақ біз еліміздің барлық темір жолдар желісінде Петропавл мен Омбы бағытына Екібастұз көмірі тиелген пойыздарды құжаттық ресімдеусіз өткізуді бірінші болып ұйымдастырдық. Құжатсыз пойыздарды ұйымдастыру кейін Қазақстанның ғана емес, Ресейдің де темір жолдарында кеңінен қолданылды», – деп естелік айтты Мұхамеджан Абдуллаев.

Эксперт-форумға қатысушылар ұйымдастырушыларға көрнекті мемлекет қайраткерінің мерейтойын ел Тәуелсіздігінің 30 жылдығымен байланыстыра отырып, арнайы шығарылым өткізгені үшін алғыс айтты.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі