Кілең ер азаматтардан тұратын ұжымды әйел адам басқарады

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана локомотив пайдалану депосында локомотив бригадалары резервінің бастығы Мәрия Бимұханова – кілең ер адамдар қызмет ететін ұжымды басқарып отырған әйел. Мұндай қызметті атқару үшін кәсіби біліктілікпен қоса қайсар мінез бен ерік-жігер керек дер едік.

Локомотив саласында 14 жылдан бері еңбек етіп келе жатқан Мәрия Бимұханова басқаратын бөлімнің негізгі міндетіне – локомотив бригадаларын уақытылы жұмысқа шақыру, олардың әрқайсысының сағаттары бойынша жұмысқа шығу уақытын кестеге салып реттеп, рейстен келгендері мен кеткендерін қадағалап отыру, сонымен қатар бригадалардың демалысы мен еңбек тәртібінің сақталуын бақылау, т.т. кіреді. Бүгінде депода барлығы 665 машинист пен көмекші машинистер еңбек етсе, соның бес жүзге жуығы елорда депосында, қалғаны Атбасардағы айналым депосына тиесілі.

– Тоғыз жолдың торабында орналасқан станциядан жан- жаққа кететін жүк және жолаушылар пойыздарының локомотивтерін тізгіндеуші машинистердің бәрі – ер адамдар екенін білесіздер. Әйелдер тек біздің бөлімде жасақшылар арасында ғана бар. Бөлімде 4 кезекші, 4 жасақшы, 4 оператор жұмыс істейді. Әсіресе, жүк локомотивтерінің бригадаларын жұмысқа шақыруда бәрін қадағалауда ұстаймыз. Шақыртамыз, жұмыс киімін, медициналық тексерілуін, өзімен бірге құжаттарының болуын тексеріп, тіркейміз. Жасақшылар бригадаларды жұмысқа шақырмай қалса, локомотив те жүрмейді деген сөз, сондықтан машинистер мен көмекшілері үнемі телефондары қосулы, бізбен байланыста отыруы керек. Арнайы бағдарлама бойынша демалған уақыттарына қарай кезегі келіп тұрған кез келген бригаданы жұмысқа шақырамыз, – дейді кейіпкеріміз.

Әу баста есепші мамандығын алып, біраз сол салада еңбек еткен Мәрия бертін келе екінші мамандық алып, теміржол саласына ауысыпты.

– Үйде бес қыз, бір ұлмыз. Әкем ер мінезді қылып өсірді, сондықтан ер азаматтардан тұратын ұжыммен жұмыс істеуде мен үшін еш қиындық болған жоқ. Әрі бала кезімнен техникаға құмар болып өстім, көлікті жақсы көретінмін. Сондықтан осында ғана өз орнымды тапқандай сезімде болдым, – дейді ол.

Жаңалықтар
02.07.2024
Қазақстан-Қытай Іскерлік кеңесі аясында бірқатар стратегиялық құжатқа қол қойылды
Жаңалықтар
02.07.2024
Марат Қарабаев елордада ҚХР Көлік министрімен кездесті
Жүк тасымалы
02.07.2024
Қазақстан-Қытай теміржолы дамып келеді
Жаңалықтар
02.07.2024
ҚТЖ мен CRRC келісімі шеңберінде алғашқы маневрлік локомотивтер Алтынкөл станциясына толық жеткізілді
Спорт
02.07.2024
Маңғыстаулық теміржолшы ММА-дан Азия чемпионы атанды
Инфрақұрылым
02.07.2024
Семейде инфрақұрылым жаңаруда
Жаңалықтар
02.07.2024
Әлемде теміржол көлігі анағұрлым экологиялық таза көлік түрі
Жолаушылар тасымалы
02.07.2024
Қазақстанда инва-купелердің саны артып келеді
Әлеумет
02.07.2024
Жемқорлықты жою жолдары талқыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
02.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №55 02 шілде 2024 жыл
Темір жол тарихы
01.07.2024
Жамбыл локомотив пайдалану депосы ғасырлық мерейтойын атап өтеді
Жаңалықтар
01.07.2024
Астана вокзалдары күшейтілген жұмыс режиміне көшті
Аймақтар
01.07.2024
Жолшыларға жайлы ғимарат берілді (Фото)
Станция тынысы
01.07.2024
Түркістанның гүлденуіне теміржолшылар үлкен үлес қосып отыр
Жаңалықтар
01.07.2024
Теміржолшы ғимаратты өрттен сақтап қалды
Спорт
01.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай турнир өтті
Спорт
01.07.2024
Шымкентте шахматтан турнир өтті
Жаңалықтар
01.07.2024
Жол бойындағы шөптер шабылып жатыр
Жаңалықтар
28.06.2024
Өзбекстанда қалыпты ыстыққа байланысты пойыздардың жылдамдығы төмендейді
Жаңалықтар
28.06.2024
ҚТЖ алаяқтық фактілері туралы ескертті