Нұрлы жол вокзалының кассирі күніне 100 шақты адамға қызмет көрсетеді

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Барлық салада адами факторды онлайн қызметтер басқан дәуірде пойызға билетті де негізінен сайттар арқылы сатып алатын болдық. Ал бұл ретте билет кассиріне деген қажеттілік қандай деңгейде? Нұрлы жол вокзалындағы тәжірибелі билет кассирлерінің бірі – Гүлмира Салықова арқылы теміржолдағы осы саланың бір күндік жұмысымен таныстық.

Гүлмира «Нұрлы жол» вокзалындағы билет кассасында 10 жылдан бері еңбек етеді. Мұнда 17 кассир және 2 аға кассир бар. Олар күндізгі ауысымда 5, түнде 2 кассада жұмыс істейді. Бүгін ол күндізгі ауысымға түскендіктен таңертеңгі сағат 8-ден өте вокзалға жетті. Жұмыс киімін киіп, түнгі ауысымдағы әріптесінің есебін тексеріп, қабылдап алды. Тура 9.00-де вокзалдың 4-қабатындағы билет кассаларының біріне жайғасты.

– Кассаға күніне орташа есеппен 70-80 адам келсе, мереке күндері 100 адамнан асады. Олардың жартысы билет алуға, жартысы билетін қайтаруға келеді. Әрине, мұның бәрін онлайн жасауға да болады. Бірақ интернетті дұрыс қолдана білмейтін қарт адамдар немесе билет қайтаруда қиындықтар туындағандар кассаға келеді. Себебі әдетте пойыздың жүруіне бір тәуліктен аз уақыт қалғанда онлайн қызмет арқылы билет қайтарылмайды. Одан бөлек мүгедектер де жеңілдікпен билет алуға келеді, оларға 50 пайыз жеңілдік бар, сонымен қатар жақында шыққан «Жастар» жобасы арқылы 16-25 жас аралығындағы жастар да 25 пайыз жеңілдікпен билет алады. Жалпы көпшілік болғасын түрлі мінездегі адамдар бар, солардың бәрінің тілін тауып, қызмет көрсету үшін біздің жұмыста адамға ерекше шыдамдылық пен төзім және адамдардың жеке бас деректерін толтыруда сауаттылық пен мұқияттылық керек, – дейді билет кассирі.

Арасында жұмыс орнындағы арнайы бөлмеде түскі асын ішіп алған билет кассирі осылай кешкі 21.00-ге дейін 12 сағат тапжылмай халыққа қызмет көрсетеді. Екі жұмыс күнінен соң екі күн демалысы бар, әрі қарай түнгі ауысымды алмастырады. Жалпы жұмыс ауыр деуге келмес, себебі бұрынғы АСУ Экспресс жүйесінен бөлек қазір әлдеқайда жетілдірілген бағдарламамен жұмыс істейді. Түбіртек билеттерін жолаушы жоғалтып алғанның өзінде оның деректері базаға енгізілгендіктен, билетін қағазға шығармай-ақ вагонға емін-еркін жайғаса береді. Билет сату жүйесінде өзгерістер болғандықтан кассирлер үзілістен соң жұмысқа шыққанда 1 айдай жаңа бағдарламаға сай оқытылады. Екі баласы бар Гүлмира да декреттік демалыстан шыққанда арнайы оқыпты. Кейіпкеріміз – теміржолшылар әулетінен шыққан және тасымалды ұйымдастыру бойынша жоғары білім алған маман.

Сондықтан ол билет кассирінен басқа да жұмыстарда өзін сынап көруге дайын. Билет кассирінің жұмысына куә болып отырып, кассаның алды босай қоймағанын көріп, бұл бағыттағы жұмыс толық электрондық қызметке көшпей, әлі де біразға дейін нақты адамдармен жалғаса беретініне көз жеткіздік.

– Мереке кезінде билет тапшылығы жиі болады. Сол кезде «Күту парағы» көмекке келеді. Бұл қызметті де өз бетінше пайдалана алмайтындар көп. Осы жағынан халыққа көмегіміз қатты тиіп жатады, – дейді Гүлмира. Мұндағы билет кассирлерінің алды – зейнеткерлік жасқа жетіп жатса, кішілері кеше ғана отбасын құрып жатқан жас келіншектер екен. Гүлмираның арманы – жолаушыларға жайлы Тальго сынды жүрдек пойыздар көбейсе дейді. Ал оның билеті ертерек алса тіпті де қымбат емес, арзан, кәдімгі жай пойыздың бағасынан аспайды деп түсіндірді.

Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл
Инфрақұрылым
28.07.2025
Теміржол үстінен көпір салынуда
Жаңалықтар
28.07.2025
Қазақстан мен Ресей теміржол тораптарындағы өткізу қабілетін арттырмақ
Жолаушылар тасымалы
28.07.2025
Теміржол саласында маршруттық желі тұрақты өсім көрсетуде
Жаңалықтар
28.07.2025
Теміржол қаһармандары – ҚТЖ LED-экранында
Әлемде
28.07.2025
Германияда пойыз апатқа ұшырап, үш адам қаза тапты
Жаңалықтар
27.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы теміржол саласының ардагерлерімен кездесті
Жаңалықтар
27.07.2025
Астанада машинистер чемпионатының жүлдегерін салтанатты түрде қарсы алды
ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?