Астанада бір слесарлар бригадасы оншақты тепловозға қызмет көрсетеді

ҚТЖ келбеті
08.06.2022, 10:06
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Локомотив пайдалану деполарында ТҚК-2 сервисін көрсететін слесарьларды тепловоздардың «жан дүниесін» танитын мамандар десе болады. Олар ақауды анықтаумен қатар ұсақ-түйектерін өздері жөндей береді. Сондай қызметтің басы-қасында жүрген тәжірибелі теміржолшылардың бірі – Астана локомотив пайдалану депосының ТҚК-2 ауысым шебері Марат Нұрмағанбетов.

Петропавлда туғанмен елордада теміржол колледжінде білім алып, қазіргі қосында алғаш еңбек жолын слесарь болып бастаған Марат Нұрмағанбетовтің салада жұмыс істеп келе жатқанына биыл 14 жыл. Қарамағындағы 15 шақты слесарьдің жұмысын қадағалап, күніне цехқа «қаралуға» келетін локомотивтердің, соның ішінде негізінен электровоздардың ақауын анықтауда ол ауысыммен жұмыс жүргізеді. Бүгінгі деңгейге жеткенге дейін слесарь ретінде тепловоздардың құрылысын үйреніп, саланы терең меңгерген ол 2015 жылы бригадир болып тағайындалды.

– Біздің жұмыстың ретіне келсек, алып техниканың тежегіш қалпын ауыстырамыз, құм құямыз, майын жаңартамыз, сосын аппарат жағынан, контакт бойынша құрылғыларды тазалап, автоматтардың да ақауы болмауын қадағалаймыз, тартым қозғалтқышын, тағы да басқа бөліктерді қараймыз, күрделі ақау шықса, ТҚК-3,4 сияқты басқа күрделі жөндеу цехтарына акт толтырып, жібереміз. Цехқа күніне шамамен кезекті рейске шыққалы тұрған 10 шақты тепловоз кіреді. Барлық жұмыстың нәтижесі бойынша ауысым соңында депо бастығына есеп береміз. Жұмысымды аса қиын деп айта алмаймын, ал жауапкершілік өте жоғары. Сәйкесінше, жұмыс беруші тарапынан да бізге барлық еңбек жағдайы жасалған, зиянды жұмыс болғандықтан, сүт беріледі, киімдеріміз түгел, жуынып-шайынатын, тамақтанатын орындарымыз керек-жарақпен жабдықталған, – дейді ол.

Теміржолшылар отбасынан шыққан кейіпкеріміз әке-шешесінің жолын қуып, теміржолшы болғанына еш өкінбейді. Өйткені, өз кәсібін жақсы көреді және шебер меңгерген. Оның еңбегі елеусіз қалмай, талай рет құрмет грамоталарымен және алғыс хаттармен марапатталған.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр