Дөңес кезекшісі

ҚТЖ келбеті
22.11.2022, 11:17
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Қандыағаш станциясында тәулігіне 2500 вагон өңделетін ірі сұрыптау дөңесінің жұмысын тәжірибелі мамандар ұйымдастырады. Соның ішінде автоматтандырылған басқару жүйесін ұршықша «иіріп» отырған Сергей Бузиннің жауапкершілігі жоғары.

Сергей Александрович – дөңес кезекшісі. 21 жолдан тұратын сұрыптау дөңесіндегі қозғалысты күнделікті ұйымдастырады. «Тобыл – Астана», «Сарыағаш – Астрахань», «Арыс – Мақат», «Тобыл – Ақтөбе» бағытындағы әр пойыздың жүрісін жатқа біледі десек болады. Жылжымалы құрамның қозғалысын мүлтіксіз ұйымдастырып отырған теміржолшы автоматтандырылған жүйенің артықшылықтары туралы айтып берді.  

«Бұрын мұндай мүмкіндік болмады. «Соқыр» адамдай ештеңені көрместен қозғалысты ұйымдастыратынбыз. Рация, телефон арқылы хабарласып, у-шу боп отыратынбыз. 2015 жылдан бері Ұлттық компания тарапынан көптеген жұмыстар қолға алынды. Толықтай сандық жүйеге көше бастадық. Нәтижесінде қозғалысты автоматтандырылған қондырғылармен ұйымдастыратын жағдайға жеттік. Қазір тек бақылап отырамыз», – дейді станция кезекшісі Сергей Бузин.  

Сұрыптау дөңесінің кезекшісі Сергей еңбек жолын 1991 жылы Қандыағаш станциясында бастаған. Мектепті бітірген бойда теміржол саласына жұмысқа орналасыпты. Станция басындағы қозғалысты реттеушілердің бірі болған ол өзіне жүктелген міндетін жауапкершілікпен атқарып, тәжірибе жинайды. Кейін оператор қызметін атқарады. 1995 жылы станция кезекшісі болады.  

Кейіпкеріміз 12 сағат ішінде 1500 вагонды өңдеп отырған автоматтандырылған дөңес жұмысымен таныстырды. Барлық қозғалыс экраннан көрініп тұр. Тоқтаусыз жұмыс істеп тұрған 21 жолда 31 баяулатқыш бар. Цифрландыру нәтижесінде вагондарды бағыттап отыратын операторлар жұмысы жеңілдеген. Жылжымалы құрамдарды парктен паркке ауыстыру, вагондарды жөндеу жолдарына әкелу, ағыту, тіркеу, ауыстыру, өңдеу жұмыстары қарқынды, 24 сағат бойына тоқтаусыз жүреді.  

«Жылжымалы құрамдар жұмысын ұйымдастыру барысында ең бірінші қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына аса мән бересің. Жұмыс өте жауапты. Бірақ, қызметім өзіме ұнайды», – дейді кейіпкеріміз.  

 

Жаңалықтар
15.05.2025
Астанада алғаш рет Қазақстан-Қытай көлік форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.05.2025
Қазақстан мен Қытай "Алматы-Сиань" бағыты бойынша жолаушылар пойызын іске қосуды жоспарлап отыр
Жаңалықтар
15.05.2025
ЕО Елшісі Ақтау теңіз портына сапармен келді
Жолаушылар тасымалы
15.05.2025
9,5 мыңнан астам жолаушы пойыз бен вагонды ауыстырып отыру қызметтерін пайдаланған
Аймақтар
15.05.2025
Аралда теміржол өткеліне көпір салынды
Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді
Жүк тасымалы / Апта саны
13.05.2025
ҚТЖ желісінде жүк тасымалы 4,5%-ға артты
Сұхбат
13.05.2025
Қанат ӘЛМАҒАМБЕТОВ: «Шиеленісті жағдайды уақытылы шешуге мүдделіміз»
Аймақтар
13.05.2025
Ғибратты ғұмыр
Аймақтар
13.05.2025
Жүз жасаған кейуана
Станция тынысы
13.05.2025
Болашақ станциясы өсім жолында: жаңа дәреже – жаңа міндеттер
Аймақтар
13.05.2025
Теміржолшылар Жеңіс күні бірлік пен рухты паш етті
Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан бидайы алғаш рет БАӘ нарығына шықты
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады