Жолшылар әулетінің үшінші буыны

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:20
Суретті түсірген автор
Сабира Байзахова

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Шымкент темір жолының Темір станциясында қырық жылдан бері темір жолдың «отымен кіріп, күлімен шығып» келе жатқан темірдей төзімді теміржолшы тұрады. Ол – Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы Рамат Бердібек Жұпарбекұлы.

Осы Темір станциясында 1965 жылы теміржолшының отбасында дүниеге келген кейіпкеріміздің болашақ кәсібі тумай жатып маңдайына жазылған секілді көрінеді. Өйткені теміржолшының баласы теміржолшы болуы – жазылмаған заңдылық сияқты. Теміржол институтын «инженер-жолшы» мамандығына оқып жоғары білім алған соң еңбек жолын қатардағы жолшы болып бастап сатылай көтерілген. 1993 жылы әкесі Жұпарбек зейнетке шығып, орнына жол шебері болып тағайындалды. Сосын аға жол шебері болды. Түркістан жол дистанциясы бастығының орынбасары болып 9 жыл жұмыс істеді. 2011 жылы Түркістан жол дистанциясы мен Арыс жол дистанциясы қосылып ірілендірілген соң қайта құрылған Арыс жол дистанциясына «аға жол шебері» болып тағайындалды. Бүгінде Арыс пен Түркістанның ортасындағы Темір станциясында Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы қызметін абыроймен атқарып келеді.  

Бердібек Жұпарбекұлынан «аға теміржолшы кім?» деп сұрадық. 

«Теміржолшы – мойнына орасан зор жауапкершілік алған әмбебеп маман. Сырт көзге жолшы да, машинист те, вагон қараушы, диспетчер – бәрі теміржолшы, сондықтан жалпылама ол әмбебеп кәсіп иесі. Бірақ олардың бәрі қосылып бір миссияны атқарады, ол – жүк және жолаушы тасымалдау жұмысы. Бізді кәсібіміздің шыңына шығып мақтау да, даттау да осы жұмысымыздың нәтижесіне байланысты», – деп сыр шертті «Адал еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері, темірлік теміржолшы.  

Рамат Бердібек – теміржолшылар әулетінің үшінші буыны, атасы Рамат та өмір бойы жолшы болған, әкесі Жұпарбек те 1958 жылдан бастап жол жөндеуші, бригадир, жол шебері, аға жол шебері болған, «Құрметті теміржолшы» атанған, екеуі де ауыл-елге абыройлы азаматтар болыпты. Ал өз жолын үлкен ұлы Сырым жалғастырып, Арыс белгі беру және байланыс дистанциясында механик болып еңбек етуде.  

Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді
Жүк тасымалы / Апта саны
13.05.2025
ҚТЖ желісінде жүк тасымалы 4,5%-ға артты
Сұхбат
13.05.2025
Қанат ӘЛМАҒАМБЕТОВ: «Шиеленісті жағдайды уақытылы шешуге мүдделіміз»
Аймақтар
13.05.2025
Ғибратты ғұмыр
Аймақтар
13.05.2025
Жүз жасаған кейуана
Станция тынысы
13.05.2025
Болашақ станциясы өсім жолында: жаңа дәреже – жаңа міндеттер
Аймақтар
13.05.2025
Теміржолшылар Жеңіс күні бірлік пен рухты паш етті
Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан бидайы алғаш рет БАӘ нарығына шықты
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Спорт
12.05.2025
Бес вагон сүйреп рекорд орнатты
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды