Қырық жыл – станция кезекшісі

ҚТЖ келбеті
15.08.2023, 09:05
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Құлсары станциясында қырық жыл тапжылмай еңбек еткен станция кезекшісі Махмет Қайырлиев зейнет демалысына шықты. Әріптестері тәжірибелі теміржолшыны зор құрметпен шығарып салды.

Станция басшылығы мен кәсіподақ ұйымы ардагерді құттықтап, қазақы дәстүрмен иығына шапан жапты, ендігі жерде бейнеттің зейнетін көруіне тілектестіктерін білдірді.  

Махмет Бижанұлы осы Құлсары қаласында дүниеге келген. 1976 жылы Гурьев темір жол техникумының «Қозғалысты басқару және ұйымдастыру» факультетіне түсіп, 1980 жылы бітіріп шығады. Құлсары станциясында пойыз құрастырушы болып еңбек жолын бастайды. Бірнеше жылдан соң тәжірибе жинап станция кезекшісі болып ауысады. Міне, содан бері табаны күректей қырық жыл өтіпті...  

Станция мұнай және газ тасымалдаушы маңызды арна саналады, кен орнының дамуымен өлкедегі көлік-коммуникация кешені де дами түсті. Темір жол арқылы тасымалданатын мұнай, мұнай өнімдері және химиялық жүктер көбейді. Сол себепті мұнай өндірісінің қарқынды дамуы станцияның да әрі қарай өсуі қажеттігі талабын қойды. Соған орай 6 жолдан тұратын қосымша «Б» паркі, 8 жолдан тұратын сұрыптау паркі салынып пайдалануға берілсе, «А» паркінің жолдары 1250 метрге ұзартылды. Теңіз шикі мұнайын жылына 18 млн тонна көлемінде тасымалдауға байланысты 2007-2008 жылдары №8 разъезд бойынша мұнай өнімдері жүгі мен бос цистерналарды қабылдап-жіберу пункті ашылды.  

– Әрине, тасымалдың бұлай қарқынды өсуі ең алдымен станция кезекшісіне зор жауапкершілік жүктейді. 1989 жылы станция жаңа ғимаратқа көшкенде ең алғаш станция кезекшілігін атқару тәжірибелі маман ретінде Махмет ағамызға жүктелді. 40 жыл бойы осы станцияның ыстығына күйіп, суығына тоңған жан ретінде көп еңбек сіңірді. Бүгінгі таңда отбасында ұл-қыз тәрбиелеп, ұрпақ қызығын көріп отыр. Енді немерелерінің тәтті қылығын қызықтап, бақытты ғұмыр кешсін – дейді Құлсары станциясының бастығы міндетін атқарушы Айнабек Бисалиев.  

 

Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?