Айрықша статусы бар станция бастығы

ҚТЖ келбеті
02.08.2024, 09:53
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау-Ақтау порты, Маңғыстау-Болашақ, Маңғыстау-Құрық порты, Маңғыстау-Бейнеу бағыттарына қызмет көрсететін ерекше станцияны басқарып отырған Бағыбай Исатаевқа барша әріптестері қызығады.

Төрт бағытта қызмет көрсететін бұл айрықша статусы бар станция түбектегі жүк тасымалының салмақты жүгін көтеріп отыр. Сондай жауапкершілігі жоғары жұмысты абыроймен атқарып жүрген станция бастығы бір кездері еңбек жолын осында жүк қабылдап-тапсырушы болып бастапты.  

1966 жылы Түркіменстанда көп балалы теміржолшылар отбасында туған ол Алматыдағы теміржол институтын бітіріп, Маңғыстауда пойыз құрастырушының көмекшісі, пойыз құрастырушы, №16, «Р» бекеттері мен Маңғыстау, Ақтау порты станцияларында кезекші, Жетібай станциясының бастығы, Болашақ станциясында бас инженер, Өзен станциясының бастығы сынды қызмет сатыларынан өтіп, тәжірибе жинақтайды. 4-5 жыл Маңғыстау станциясында бас инженер болып, соңғы бірнеше жыл станция бастығы қызметінде.  

– Теміржолға 45 жылын сарп еткен әкем марқұм Мақсұт Исатаев мен туғанда Мары станциясында кезекші екен. Сол жұмысын Маңғыстауға оралғасын №16, «Р» бекеттерінде жалғастырды. Анам Дыбыс Исатаева да сегіз баласын тәрбиелей жүріп ширек ғасыр жолшы болып еңбек етіпті. Қазір жанұямызда ағам Өсер екеуіміз сол кісілердің жолын жалғап жүрміз. Жалпы, бұл мамандық маған көп нәрсе берді және ұқтырды. Ойымдағы аруды да осынан жолықтырдым. Құдай қосқан қосағым Жанаргүл екеуіміздің шаңырақ көтеріп, бір салада қол ұстасып жүргенімізге отыз жылдан асыпты. Бағытымыз бір болғасын бір-бірімізді қолдап, түсіністікпен өмір сүрудеміз. Жұбайым қазір Маңғыстау қосалқы бөлімінде жүк тасымалы және коммерциялық бөлімінің басшысы. Бір ұлымыз бар. Ол өз қалауымен заң саласын таңдаған, – дейді Бағыбай Мақсұтұлы отбасы жайлы сөз еткенде.  

Ол қазір екі жүзден аса адам қызмет ететін станциясындағы жұмысты үйлестіріп отыр. Мұндай үлкен мекемеде шаруаны шашау шығармай ширату оңай емес. Бұл тұрғыда ол өзінің жылдар бойы жинаған білім-тәжірибесіне сүйенеді.  

– Жалпы, теміржолшы болудың жауапкершілігі өте жоғары. Жаның теміржолшы болмаса, көпке бармайсың. Мен мысалы, бастапқыда пойыз құрастырушыға көмекші болдым, кейін бұл жұмыс жалғыз өзіме тапсырылғанда бірінші қиындықпен бетпе-бет келдім. Соны еңсере білсең ғана ұтасың. Ол үшін табандылық пен қайсарлық қажет, онсыз қиын да күрделі саланы меңгеріп кету оңай емес, – дейді Б.Исатаев.  

 

Жүк тасымалы
02.05.2025
Жыл басынан бері темір жол көлігімен 4,7 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
02.05.2025
Электровоз паркі жаңарады
Жүк тасымалы
02.05.2025
Атырау бөлімшесінде жүк тасымалы артты: Бірінші тоқсанның нәтижелері көңіл қуантады
Жаңалықтар
02.05.2025
Екібастұзда теміржол бандаждарын шығаратын электрометаллургия зауытының құрылысы басталды
Әлемде
02.05.2025
Жылан пойыздарды екі сағатқа тоқтатып қойды
Аймақтар
02.05.2025
Абай облысының әкімі темір жол вокзалдарының жобасымен танысты
Жолаушылар тасымалы
30.04.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы кезекті сапарға аттанды
Жүк тасымалы
30.04.2025
Қазақстан астығы теміржол арқылы Мароккоға жөнелтілді
Темір жол тарихы
30.04.2025
Сталинград майданының жауынгері
Әлемде
30.04.2025
Өзбекстан Ташкент – Хиуа бағытына жаңа вагондарды іске қосты
Қауіпсіздік
29.04.2025
Практикалық сабақтардың тиімділігі жоғары
Қауіпсіздік
29.04.2025
Дүниежүзілік еңбек қорғау күні аясында Жіңішке станциясында арнайы тренинг өтті
Инфрақұрылым
29.04.2025
Машина жасау саласы қалай дамуда?
Қауіпсіздік
29.04.2025
Еңбекті қорғау – қауіпсіздік кепілі
Жаңалықтар / Мұрағат
29.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №33 29 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
28.04.2025
ҚТЖ және РЖД 2025-2027 жылдарға арналған стратегиялық ынтымақтастық жоспарын бекітті
Қауіпсіздік
28.04.2025
Еңбекті қорғау: жасанды интеллект рөлі қандай?
Спорт
28.04.2025
Қызылордада теннис турнирі өтті
Аймақтар
28.04.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияға үн қосты
Темір жол тарихы
28.04.2025
«Даңқ» ескерткішіне тағзым