Машинист мәртебесі

ҚТЖ келбеті
02.08.2024, 09:57
Суретті түсірген автор
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінің Жамбыл локомотив пайдалану депосында 35 жылдан астам уақыт еңбек етіп, темір тұлпарды тізгіндеп келе жатқан Ерлік Олжабаев биылғы теміржолшылардың кәсіби мерекесіне орай беделді марапатқа ие болып отыр.

Жүз жылдық тарихы бар байырғы депоның машинисі бұл марапатқа әдбен лайық. Табандылық пен тұрақтылық – оның басты қасиеттерінің бірі. Қай істе де төзімділік танытатын ол мұндай мінез теміржолға келген соң қалыптасқанын айтады. 

– Шыдамсыз адамдар теміржол саласында ұзақ уақыт еңбек ете алмайды. Мысалы, мұғалім немесе дәрігер болатын адам болмысынан белгілі ғой. Олардың бойында мамандықтарына қарай қажетті қасиеттер қалыптасады. Сол сияқты машинистер де жаратылысынан төзімді келеді. Алыс жолға шыққан жанға керек мінез, – дейді Ерлік Білдібайұлы. 

Ол 1985 жылы тепловоз машинисінің көмекшісі болып алғашқы сапарға шыққан кезінен бастап теміржолшыға керек қасиетті дұрыс аңғарып, өзін қалыптастыра білген екен. Әріптестері де оның көп сөзге жоқ екенін, істің адамы екенін айтады.

– Қазір жағдайды осыдан 20-30 жыл бұрынғымен салыстыра алмайсыз. Жылдан жылға тасымалдау процесі жақсарып келеді. Бүгінгі тепловоздар мен электровоздар қуаты жоғары, соған орай еңбек өнімділігі де артқан. Жамбыл локомотив пайдалану депосының паркінде заманауи магистральдық және маневрлік тепловоздар, электровоздар бар. Менің 2-класты тепловоз машинисі біліктілігім бар. 20 жыл бұрын теміржол көлігін дамытуға қосқан жеке үлесім үшін «Қазақстан темір жолына –100 жыл» мерейтойлық медальмен марапатталғанмын. Биыл Қазақстан теміржолына – 120, Жамбыл локомотив пайдалану депосының құрылғанына 100 жыл толған мерейлі жылда да мәртебелі марапатқа ие болып отырмын, – дейді Ерлік Олжабаев. 

1990 жылдан бастап тепловоз машинисі болып тізгінді қолға алған соң, өзіне артылған жауапкершілік жүгі екі еселене түскенін айқын түсінген. Сондықтан жүктелген міндетті мінсіз атқаруға тырысып келеді. Мақтау үшін емес, ел-жұрттың алғысын алу үшін еңбек етті. Ал марапат – ол машинистің мәртебесін арттыра түсетін кезекті абырой биігі, ынталандыру болмақ. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр