Рысқұл Әлімқұловтың өмірі: еңбекпен келген бақыт

ҚТЖ келбеті
20.06.2019, 11:05
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Нағыз теміржолшы екі нәрсеге тәуелді. Ол – отбасы және жұмысы. Рысқұл Әлімқұлов үшін басты құндылық осы екеуі, басқаның бәрін елемейді де, мойындамайды да. Міне, өзінің жетпісжылдық мерейтойын отбасы мен жақындарының ортасында қарсы алғалы отыр. Бүкіл саналы ғұмырын теміржолда өткізген жан үшін одан артық не керек? Өйткені, оның отбасынан бастап ортасы, аралас-құралас дос-жаран, туғантуысы – түгел теміржолшылар...

Ташкент теміржол көлігі инженерлері институты түлегінің еңбек жолы Арыста басталып, Шымкентте, одан Алматыда жалғасып, тіпті бірнеше жыл Орта Азия теміржолы басқармасында да еңбек етіп, Өзбекстанның Хавас станциясында ПМС (ЖМС-жол машиналары станциясы) басқарды. Шынтуайтына келсек, туған жері де Өзбекстанның Ташкент облысы Аққорған ауданы. Бұрын қазақтың жері болғанмен, бертін келе көрші елдің иелігіне өтіп кеткен. Бірақ жергілікті халық түгел қазақтар болатын. Рысқұлдың әкесі Әлімқұл Ұлы Отан соғысының ардагері, Сталинград майданының жауынгері болған. Соғыстан кейін ұзақ жыл колхоз төрағасы болды, ал анасы кітапханашы болып жұмыс істеген соң бұл отбасындағы басты құндылықтар – кітап оқу, білімге талпыныс, бір-біріне сенімді қарым-қатынас, өзара көмек және өмірге деген құштарлық болған. Балалық шақтан есінде қалғаны – хош иісті жаңа піскен нан мен палау, көршілердің мейірімді жүздері, сосын жүзім, ақ жүзім, қара жүзім әр үйдің ауласында самсап өсіп тұратын.

1966 жылы Рысқұл Әлімқұлов Ташкент теміржол институына «Құрылыс, жол және жол шаруашылығы» мамандығы бойынша оқуға түсіп, білімге құштар жас еш қиналмай оқуды бітіріп, жоғары білімді инженер дипломын алады. Еңбек жолын жол шаруашылығында ең кәсіби және бұқаралық мамандық – Арыс станциясындағы ЖМС-155 мекемесінде жол монтерінен бастайды. Жол шеберіне дейін өсіп, жол күтімі мен құрылысын бес саусақтай меңгеріп, мол тәжірибе жинайды сол жерде. Бірнеше жылдан соң мекеменің бас инженері болып тағайындалады. Бірақ көп ұзамай оны Өзбекстандағы Хавас станциясындағы ЖМС-243 мекемесінің бастығы лауазымына тағайындап, бұл кәсіпорында бес жыл қызмет атқарып, шет жақта жүруге тура келеді. Дегенмен, Рысқұл Әлімқұлұлы өзін басқарушы ретінде шыңдаған өмір мектебі болған сол кезеңді, сол жылдарды ұмытпақ емес, ризашылықпен, ерекше қимастықпен еске алып отырады.

Рысқұл Әлімқұловтың іскерлік қасиеті мен тамаша ұйымдастырушылық қабілетін көріп, Орта Азия темір жол басқармасына қызметке шақырады. Жол бөлімі бастығының орынбасары болып тағайындалып, бірнеше жыл тағы еңбек етуге тура келеді. Тек 1984 жылы ғана Рысқұл Әлімқұлұлы Қазақстанға қайта оралып, Арыс станциясындағы өзі еңбек жолын бастаған туған ұжымы ЖМС-155 мекемесінің бастығы болады.

Оның қызметінің жаңа сатысы тоқсаныншы жылдары Шымкентте жалғасып, жол және құрылыс бөлімшесі бастығының орынбасары болды. Жаппай қысқарту жүріп, кәсіпорындар жабылып, нарықтық экономика жаңа шарттар мен талаптарды алға тартқан қиын да күрделі кезеңде теміржолдың жұмысы тоқтамаса, Әлімқұлов секілді жоқтан бар жасап, өндірісті өрге сүйреген нағыз теміржолшылардың арқасы екені рас. Осы жылдардағы жанкешті еңбегінің өтеуі болар, темір жол көлігін дамытуға қосқан үлесі үшін «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталды. Қазақстан темір жолы құрылған тоқсаныншы жылдардың соңына қарай Алматы темір жолына ауысып, бөлімше бастығының бірінші орынбасары, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі жөніндегі бас ревизор, Алматы жол бөлімшесі кадр бөлімінің бастығы қызметтерін атқарды.

Сонымен қатар тәжірибелі теміржолшының ұстаз болып шәкірт тәрбиелеуге қабілеті ашылып, педагогикалық дарыны байқалған да осы жылдар болды. Өндірісте жүріп болашақ теміржолшыларға дәріс берді. Әрі қарай М.Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникация академиясында проректор және Қатынас жолдары университеті жанындағы Техникалықэкономикалық колледждің директоры болып жұмыс істеді. Бүгінгі таңда техника ғылымдарының кандидаты, доцент Рысқұл Әлімқұлов Қазақ жол қатынастары университетінде кеңесші, педагогикалық ұжым мен студенттер арасында үлкен құрмет пен беделге ие.

Теміржолшы – жеке өмірде де жолы болған бақытты жан. Жұбайы Рахат екеуі бес бала тәрбиелеп өсірді, оның үшеуі темір жол саласында қызмет етуде, бүгінде Әлімқұловтар әулетінде 12 немерешөбере өсіп келеді. 15 маусымда 70 жасқа толып отырған Рысқұл Әлімқұлов «өмірдегі ең үлкен байлығым, да бақытым да менің отбасым» дейді. Еңбекпен келген бақыт деген осы. 

Жаңалықтар
27.12.2025
ҚТЖ басшылығы Алматы өңіріндегі қауіпсіздік мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
27.12.2025
Қызылжар – Жезқазған учаскесінде автоблоктау енгізілді
Жаңалықтар
27.12.2025
Алматыда мұрағат ашылды
Жаңалықтар
27.12.2025
Астана әкімдігі жастар арасындағы кәсіби бағдар жұмысы үшін ҚТЖ-ны атап өтті
Жүк тасымалы
26.12.2025
Түбектегі тасымал жандана түсті
Аймақтар
26.12.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы Қарағанды өңіріне барды
Аймақтар
26.12.2025
«Үздік маман-2025»: Арыста теміржолшылар арасындағы кәсіби байқау мәресіне жетті
Сұхбат
26.12.2025
Қауіпсіздік күн тәртібінен түскен емес
Инфрақұрылым
26.12.2025
Ақтөбе-2 станциясы жаңғыртуды қажет етеді
Қауіпсіздік
26.12.2025
Әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар
26.12.2025
Зейнеткерлер марапатталды
Жаңалықтар / Мұрағат
26.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №108 26 желтоқсан 2025 жыл
Спорт
25.12.2025
Алаңда ардагерлер бақ сынады
Аймақтар
25.12.2025
Үздіктер анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан желісінің құрылысын қаржыландыру тәртібі анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Жұмысшы мамандықтары жылында 80 мыңнан астам ҚТЖ қызметкері марапатталды
Спорт
25.12.2025
Адал достықтың үлгісін көрсетті
Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары