Алтынкөл жол дистанциясының көпір шебері

ҚТЖ келбеті
31.07.2019, 12:32
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Алтынкөл жол дистанциясының көпір шебері Қайрат Айымбаевқа «кәсіби маман» деген атақ таңылғалы қашан. Өйткені көп жыл бойы темір жолға мінсіз қызмет етіп келе жатқан теміржолшының өз ісінің нағыз шебері екенін дәлелдейтін мысалдар көп.

Жалпы, теміржолда өз мамандығына құлай берілген, тіпті ғашық адамдар аз емес, және олардың дені еңбек династияларын құрайды. Қайрат Маратұлы – атақты Пірмановтар әулетінің өкілі, 1958 жылдан 1976 жылға дейін Жамбыл жол бөлімшесін басқарған Байзақ Пірмановты кім білмейді. Қайрат осы бір жомарт жүректі, Брежневке «Я не Бальзак, а Байзак, и я казах» деп жауап беретін теміржолшының ұрпағы екенін мақтан тұтады.

Сегізінші сыныптан кейін Жамбыл теміржол училищесіне түсіп, тепловоз машинисінің көмекшісі мамандығын алып бастаған еңбек жолы депода емес, жол дистанциясында жолшы болудан басталды. Осы салаға бауыр басқаны сонша, кейін депоға баруға зауқы соқпады, қайта жол шаруашылығы, жасанды құрылыстар тақырыбын дендеп оқып білімін молайтты. Өндірістен қол үзбей Алматы темір жол көлігі институтын бітіріп, диплом алды. 1993 жылы Жамбыл жол дистанциясына жол бригадирі, содан кейін жол шебері болып ауысты. Еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы жөніндегі инженер болды.

Тоқсаныншы жылдардың соңында оның Түркістан өңіріндегі еңбек жолы басталды. Түркістан жол дистанциясына ауысып, жол шаруашылығының барлық қызметтік сатысынан өтті: жол колоннасының бригадирі, көпір шебері, түйіспесіз жол бригадирі, технолог ин женер, т.т. лауазымдарын атқарып, мол тәжірибе жинады. 2004 жылы Қайрат Анар жол дистанциясына технолог-инженер болып ауысып, ұзамай Сарышаған жол дистанциясына бас инженер болып тағайындалды. Бұл оның қай жағынан да кемелінен келіп толысқан, нағыз маман болып қалыптасқан шағы еді. Өзін басшы ретінде де, кәсіби маман ретінде де көрсете білді. Бұл жерде ол көптеген проблемаларға тап болды, кадрлардың тұрақсыздығы, сауатсыздықпен күресті, басшыдан бастап қарапайым жолшыға дейін білім жетілдіруді, стандартты емес жағдайда әрекет етуді талап етті.

Оның беделі, батыл шешімдері, ұйымдастырушылық қабілеті ұжымды алға сүйреп, қойылған міндеттерді орындауға жол ашты. Өндірістік оқыту шебері болып істеген тәжірибесі де көмектесті. 2014 жылдың наурыз айынан бастап Қайрат Маратұлы Алтынкөл жол дистанциясында көпір шебері болып жұмысын бастады. Оның учаскесі өте күрделі еді, оның құзыретіне Қорғас көпірін бақылау және қызмет көрсету кіреді, сондықтан мұнда тәжірибелі маман бекер таңдалмаса керек. Ол өзіне сеніп тапсырылған құрылыстардың жайкүйін бүгінде бес саусағындай біледі және белгіленген жылдамдықтағы пойыздардың қауіпсіз және үздіксіз қозғалысы үшін оларды күтіп ұстауға барлық білімі мен тәжірибесін жұмсауда.

Қайрат Маратұлы – істің адамы. Оның әрбір жұмыс күні кестеге сай. Әрбір күні кешке келесі күннің жоспарын белгілеп, оны орындауға тырысады. Дистанцияның техникалық бөлімімен бірлесіп, сумен, қармен күресті ұйымдастыру жоспарын жасайды. Өткен жылдардың тәжірибесі негізінде Қайрат Маратұлы биыл жолдар мен жасанды құрылыстарды су тасқыны мен табиғи апаттардан қорғау схемасын жасап, аса қауіпті орындарды анықтап, тізбесін жасады. Өйткені, Қорғас өзені өзінің мінезін танытып, су тасқыны кезінде көпір шеберінен ерекше күш-қайрат талап еткен.

– Қорғас өзені арқылы өтетін көпір – тәулік бойы бақылау жүргізілетін нысан болғандықтан оған назар да ерекше. Біздің жұмысымыз өте күрделі және жауапты, жалғыз білім аздық етеді, ең бастысы түйсік дамыған болуы керек, жастарды осыған тәрбиелеймін, – дейді Қайрат Маратұлы.

Көпір шебері бүгін де жоспарлы шолуға шығып, телім бойын аралап, жасанды құрылыстарды тексеріп шықты. Жаздың келте маусымы әне-міне аяқталып, жауын-шашынды күз, одан әрі қыраулы қыс келетінін қандай теміржолшы ұмытсын... 

Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан
ҚТЖ келбеті
24.06.2025
Апаттың алдын алған машинист «Ерлігі үшін» медалімен марапатталды
Спорт
24.06.2025
Семейде теміржол ардагерлерін еске алу турнирі өтті
Жүк тасымалы
24.06.2025
Қытайға теміржол көлігімен астық жүктерін тасымалдау 46% өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Астанада теміржол саласына кадр даярлау мен жұмыспен қамту жолдары қаралды
Аймақтар
24.06.2025
Қазалыда кешенді комиссиялық байқау ұйымдастырылды
Жаңалықтар
24.06.2025
Кәсіби мамандарға құрмет
Жаңалықтар / Мұрағат
24.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №48 24 маусым 2025 жыл
Аймақтар
23.06.2025
Қозғалыс қауіпсіздігі мен тасымал мәселесі басты назарда