Жүрек қалауымен таңдаған мамандық

ҚТЖ келбеті
29.09.2019, 14:05
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» акционерлік қоғамында Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп отырған Серік Әбеновтің теміржол саласында ат ауыстырмай еңбек етіп жатқанына қырық жылдай болыпты.

«Целиноград қаласының тумасымын. 1979 жылы теміржол техникумын «Тепловоз шаруашылығы» мамандығы бойынша бітіре сала әскерге алынып, онда да теміржол саласын оқығаным септігін тигізіп, мені машинистерді дайындайтын мектепке алты айлық курсқа жіберді. Оны бітіріп, бір жарым жыл машинист болып жұмыс істеп, стратегиялық маңызға ие ракеталарды тасымалдағанымды мақтан тұтамын» деп еске алады кейіпкеріміз.

Азаматтық борышын өтеп келген соң Серік Қоқашұлы Целиноград локомотив пайдалану депосына машинист көмекшісі болып жұмысқа орналасады. Кейін инженер-технолог қызметінде тәжірибе жинақтайды. Сосын Целиноград тасымалдау бөлімшесінде аға локомотив диспетчері, Тың темір жолының шұғыл жұмыстар жөніндегі басшысының орынбасары сияқты жауапты қызмет сатыларынан өтеді. 1998 жылы «Қазақстан темір жолы» РМК құрылғанда, Статистика басқармасына бас ревизор болып орналасады. Ал 2004 жылы Ұлттық компания құрамында «Локомотив» АҚ ашылғанда білікті маманды кәсіпорын басшылығы шұғыл-тарату жұмыстары бөлімін басқаруға шақырады. Ол жердегі жұмыс өте жауапты: барлық пойыздарды локомотив тартымымен уақытылы қамтамасыз ету болатын. 2016 жылы «Локомотив» АҚ таратылып, локомотив шаруашылығы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ басқарылымына берілген кезден бері кейіпкеріміз Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп келеді.

«Қазір еліміздегі локомотив паркіндегі тепловоздардың басым бөлігі заманауи, отандық өндірістен шыққан. Әрі олардың жөндеуаралық мерзімі ұзақ. Олар 120 күннен кейін ғана жөндеуге кіреді. Бұл локомотивтердің қуаттылығы жоғары болғанына қарамастан жанар-жағармайды аз жейді. Жаңа тепловоздарды пайдалана бастағаннан бері отын шығыны төмендеді. Есесіне, жүк салмағын көтердік, қызмет көрсету иіні ұзарды. Яғни, жаңа тепловоздарда машинистерге қолайлы жағдай жасалған, қыста пеші, жазда желдеткіші жақсы жұмыс істеп тұр. Тамақ жылытатын қысқатолқынды пеші, тіпті шағын тоңазытқыштары да бар. Мұндай жағдай машинистерге жағымды әсер етіп, олардың шаршамай жұмыс істеуіне мүмкіндік беріп отыр. Бұрын 150 км жол жүретін машинистер қазір заманауи локомотивтердің арқасында 300-350 км жолды еш қиналмай жүріп келе береді. Соның арқасында жүкті жеткізу мерзімі де жеделдетілді. Десе де, күніне бірнеше мыңдаған тонна жүкті, жүздеген жолаушыны тасымалдайтын машинистердің жұмысы аса жауапты әрі күрделі екенін Компания басшылығы ескеріп, оларды 57 жастан бастап салалық жәрдемақыға шығарып отыр. Әрине, денсаулығына шағымы жоқ машинистердің 63 жасқа дейін жұмыс істеуі де қарастырылған. Енді бұл әркімнің денсаулығына байланысты өз қалауы», – деп сөз түйіндейді Серік ағамыз. Жұмыс көрсеткіштерін жақсартуға үлес қосып, сапалы да сауатты жұмысымен дараланған Серік Әбенов «Адал еңбегі үшін» медалімен марапатталған. Ал биылғы көлік қызметкерлері күніне орай «Құрметті теміржолшы» белгісін төсіне тақты.   

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр