Тәуелсіздік құрдастары

ҚТЖ келбеті
17.12.2020, 16:46
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Нұр-Сұлтан-Нұрлы жол» станциясының орталықтандырылған қосын кезекшісі Айдос Боранбай Жамбыл өңіріндегі темір жолы жоқ Ақсүйек деген шағын ауылда туған. 

4 жасында ата-анасымен Шығанақ   станциясындағы туыстарына қонаққа барғаны есінде. Сол ауылда ол бірінші рет ерсілі-қарсылы жүріп жатқан алып пойыздарды көрген еді... 

Сол кезде әлі бала болса да, оның қиялында осы пойыздарды жүргізсем деген арман пайда болады. Сол арманымен мектептен кейін Алматыдағы М.Тынышпаев атындағы ҚазККА-на «Тасымалды ұйымдастыру» мамандығы бойынша оқуға түседі. Бітіргесін жолдамамен Қапшағай станциясына пойыз құрастырушы болып жұмысқа орналасады. Бұл жерде ол еңбек жолын бастап қана қоймай, үлкен тәжірибе жинақтайды. Содан кейін үлкен станцияларда жұмыс істеуді мақсат етіп, Астана станциясына жұмысын ауыстырады. 

Бір жылдан кейін 2017 жылы жаңа вокзал ашылып, пойыз құрастырушы болып жұмысқа қабылданады. Өз жұмысына деген жауапкершілігін көрсете білген оны басшылық жолаушылар паркінің кезекшісі қызметіне көтереді. 

– Менің балалық арманым орындалды. Мен бүгінде пойыздар қозғалысын басқарумен айналысамын. Бірақ менің жетістіктерім тек мұнымен тоқтап қалмайды. Бұдан да үлкен мақсаттар қойып, соған жетуге ұмтылатын боламын, – дейді Айдос. 

Тәуелсіздік құрдасы өзін ҚТЖ сынды үлкен компанияның бір бөлшегі ретінде сезінеді және соны мақтаныш етеді. Орталықтандырылған қосын кезекшісінің қызметтік міндетіне пойыздарды қабылдау және жөнелтуді жоспарлау, яғни оларды қай жолда қабылдап, қай жолдан жіберу керектігін анықтау жатады. 

Кейде жолаушылар пойыздары кестедегі уақыттан кеш немесе ерте келуі мүмкін.

Мұндай пойыздар бұл станция үшін қолайсыз. Себебі станция тұйық болғандықтан олар басқа өз уақытымен келетін пойыздардың станцияға келуіне кедергі келтіруі мүмкін. Сөйтіп бұл қозғалыста «домино» тәсілі ойнап кетеді. Міне, сондай кездерде Айдос сияқты кезекшілер пойыздардың бәріне қолайлы, олардың бәрін уақытында қабылдап, дер кезінде жөнелтетіндей етіп шешім қабылдауы керек болады. Бұдан басқа ол пойыз құжаттамаларын, аралас қызметтер арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету жұмыстарымен айналысады. Қазір оның қызметі бойынша вокзалда 4 қызметкер еңбек етеді. Олар әрқайсысы бір ауысымда 12 сағат жұмыс істейді. 

Биыл Айдос әке атанып, ұлды болды.

«Мен тәуелсіздік алған жылы дүниеге келген болсам, ұлым оның 29-шы жылында туды. Біз мемлекетімізбен бірге аяқтан тұрып, бала кезімізде оның ең қиын кезеңдерін білмей өткіздік. Ал біздің ұрпақтарымыз еліміздің гүлденіп, дамып жатқан тұсында жарық дүние есігін ашып жатыр. Олар – бүгіннен де мықты Қазақстанда өмір сүретініне сенемін», – дейді кейіпкеріміз.

Жүк тасымалы
18.06.2025
Қазақстан бидайы контейнерлік пойызбен Вьетнамға экспортталды
Инфрақұрылым
18.06.2025
Теміржол өткелі құрылысына бақылау қатаң
Жолаушылар тасымалы
18.06.2025
Алакөлге осы жазда 240 мың жолаушыны тасымалдау жоспарлануда
Әлемде
18.06.2025
Үндістан вагондарды жуу үшін дрондарды пайдалануда
Жаңалықтар
17.06.2025
Қазақстан Қытайға «Құрық» портында жүк терминалын бірігіп салуды ұсынды
Жаңалықтар
17.06.2025
Вокзалда бомба бар деп жалған хабар берген азамат сотталды
Аймақтар
17.06.2025
Алтынкөлді дамыту жоспары
Жаңалықтар
17.06.2025
Бектенов көлік инфрақұрылымын жаңғырту барысын пысықтады
Аймақтар
17.06.2025
Қызылсай станциясының мүмкіндігі кеңеймек
Жаңалықтар / Мұрағат
17.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №46 17 маусым 2025 жыл
Әлемде
16.06.2025
Еуропада түнгі жеке купелі пойыздар іске қосылады
Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр