Тәуелсіздік құрдастары

ҚТЖ келбеті
17.12.2020, 16:46
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Нұр-Сұлтан-Нұрлы жол» станциясының орталықтандырылған қосын кезекшісі Айдос Боранбай Жамбыл өңіріндегі темір жолы жоқ Ақсүйек деген шағын ауылда туған. 

4 жасында ата-анасымен Шығанақ   станциясындағы туыстарына қонаққа барғаны есінде. Сол ауылда ол бірінші рет ерсілі-қарсылы жүріп жатқан алып пойыздарды көрген еді... 

Сол кезде әлі бала болса да, оның қиялында осы пойыздарды жүргізсем деген арман пайда болады. Сол арманымен мектептен кейін Алматыдағы М.Тынышпаев атындағы ҚазККА-на «Тасымалды ұйымдастыру» мамандығы бойынша оқуға түседі. Бітіргесін жолдамамен Қапшағай станциясына пойыз құрастырушы болып жұмысқа орналасады. Бұл жерде ол еңбек жолын бастап қана қоймай, үлкен тәжірибе жинақтайды. Содан кейін үлкен станцияларда жұмыс істеуді мақсат етіп, Астана станциясына жұмысын ауыстырады. 

Бір жылдан кейін 2017 жылы жаңа вокзал ашылып, пойыз құрастырушы болып жұмысқа қабылданады. Өз жұмысына деген жауапкершілігін көрсете білген оны басшылық жолаушылар паркінің кезекшісі қызметіне көтереді. 

– Менің балалық арманым орындалды. Мен бүгінде пойыздар қозғалысын басқарумен айналысамын. Бірақ менің жетістіктерім тек мұнымен тоқтап қалмайды. Бұдан да үлкен мақсаттар қойып, соған жетуге ұмтылатын боламын, – дейді Айдос. 

Тәуелсіздік құрдасы өзін ҚТЖ сынды үлкен компанияның бір бөлшегі ретінде сезінеді және соны мақтаныш етеді. Орталықтандырылған қосын кезекшісінің қызметтік міндетіне пойыздарды қабылдау және жөнелтуді жоспарлау, яғни оларды қай жолда қабылдап, қай жолдан жіберу керектігін анықтау жатады. 

Кейде жолаушылар пойыздары кестедегі уақыттан кеш немесе ерте келуі мүмкін.

Мұндай пойыздар бұл станция үшін қолайсыз. Себебі станция тұйық болғандықтан олар басқа өз уақытымен келетін пойыздардың станцияға келуіне кедергі келтіруі мүмкін. Сөйтіп бұл қозғалыста «домино» тәсілі ойнап кетеді. Міне, сондай кездерде Айдос сияқты кезекшілер пойыздардың бәріне қолайлы, олардың бәрін уақытында қабылдап, дер кезінде жөнелтетіндей етіп шешім қабылдауы керек болады. Бұдан басқа ол пойыз құжаттамаларын, аралас қызметтер арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету жұмыстарымен айналысады. Қазір оның қызметі бойынша вокзалда 4 қызметкер еңбек етеді. Олар әрқайсысы бір ауысымда 12 сағат жұмыс істейді. 

Биыл Айдос әке атанып, ұлды болды.

«Мен тәуелсіздік алған жылы дүниеге келген болсам, ұлым оның 29-шы жылында туды. Біз мемлекетімізбен бірге аяқтан тұрып, бала кезімізде оның ең қиын кезеңдерін білмей өткіздік. Ал біздің ұрпақтарымыз еліміздің гүлденіп, дамып жатқан тұсында жарық дүние есігін ашып жатыр. Олар – бүгіннен де мықты Қазақстанда өмір сүретініне сенемін», – дейді кейіпкеріміз.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат