Мұқыр станциясы міндетіне адал

Фоторепортаждар
01.12.2019, 10:02
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау теміржолына қарасты Мұқыр станциясы – 80 жылдан бері халыққа қызмет етіп келе жатқан байырғы бекеттің бірі. Қазіргі уақытта 4-ші класқа жататын шағын станция арқылы тәулігіне 6 жұп жолаушылар пойызы, Тальго жүрдек пойызы және 20 жұп жүк пойызы өтеді.

 Станцияда 40 адам жұмыс істейді, оның ішінде қозғалыс саласының мамандарынан бөлек байланыс, электрмен жабдықтау, вагоншылар, т.б. теміржолшылар бар. Бәрінің міндеті станция арқылы өтетін жолаушы және жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету болғандықтан бір қолдың саласындай ұйымшылдықпен жұмыс жасап, Мұқырдың атына кір келтірмей өз жұмыстарын абыроймен атқарып отыр. Станция бастығы Боран Өтеулиевтің айтуынша, өңірде соңғы жылдары темір жолдар жаңартылып, ағаш шпалдар темірбетонды түрге ауысуда. Станциялық негізгі жолдар бетон шпалдармен жабдықталған, ал қосымша жолдарда бұрынғыша ағаш шпалдар. Негізгі жол үшеу және 4 кірме жол бар. Ағымдағы жөндеу нәтижесінде пойыз жүрудің станциялық жылдамдығы 100-120 сағат/шақырымға жеткен. Тальго жүрдек пойызы сағатына 130 жылдамдықпен жүреді. Мұқырдың вокзалы 150 орынға шақталған, ішінде станция бастығы мен кезекшісі бөлмесі, «Жолаушылар тасымалы» АҚ-на қарасты электронды билет кассасы бар. Вокзалға 2014 жылы күрделі жөндеу жүргізіліп, қызметкерлердің жұмыс жасауына қолайлы жағдай жасалған. Бұрын жолаушылар пойызы станцияда үш-ақ минут аялдайтын. Кейін басшылық тарапынан тиісті шара алынып, пойыздың станцияда тұру уақыты 3 минуттан 5 минутқа ұзартылғаны халық үшін тиімді болды. Себебі, Мұқырда бүгінде 5 мыңның үстінде тұрғын бар. Олардың дені пойызды пайдаланады. Станция бастығының айтуынша, Атырау-Ақтөбе бағытындағы пойызға демалыс және мейрам күндері жалпы вагон қосу, Атыраудан Сағызға дейін аймақішілік жаңа рейс шығару да сөз болып жатыр екен. Ауылдық жер болғасын малсыз болмайды, өріске шығып, қайтатыны белгілі. Соған орай мал басу келеңсіз жағдайы болмас үшін станция жолдарының жиегіне мал өткізбейтін қоршау салыныпты. Өткен он айда станцияда жазатайым оқиға не жарақат алу, қауіпсіздік ережесін бұзу болмаған. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты