Жеңіске үлес қосқан құрметті теміржолшы

Аймақтар
10.05.2023, 16:29
Суреттерді түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Жұма Сүйіндіков Маңғыстау локомотив пайдалану депосындағы жалғыз тыл ардагері. Түбекке темір жол тартылып, салаға қажетті мамандарды жан-жақтан жинаған жылдары атамекеніне оралған қандастың бірі. Содан бері қойнауы құтты мекенде тұрақтап, өмірін темір жолмен байланыстырған.  

Жеңістің 78 жылдығына орай қарт еңбеккерді локомотив депосындағы әріптестері мен кәсіподақ ұйымының өкілдері құттықтай барып, хал-жағдайымен танысып қайтты. Әңгіме-дүкен құрып, шер тарқатқан қарияның әжім басқан жүзі жадырап, бір жасап қалды. «Маңғыстауда теміржол ашылып жатыр екен дегенді естіп ойланбастан көштің басын осында бұрып, ұрпағымды тарихи Отанына жеткіздім. Көп, бәлкім аз болар, қандай болса да еңбегімді ата-бабам туған жерге, өз еліме жұмсайын деген оймен көрші елден қоныс аудардым. Жаңаөзенге көшіп келіп депоға жұмысқа орналастым. 1966 жылдан 1985 жылы зейнетке шыққанға дейін тепловоз жүргіздім. Зейнеткерлік демалысына жасым келсе де басшылықтың сұрауымен жылдар жинаған тәжірибемді жастарға үйрету мақсатында 1996 жылға дейін жұмыста қалдым», –дейді тыл ардагері.  

−  Соғыс жылдары балалығын жоғалтқан ағамыз Жұма Сүйіндіков бүгінде Жаңаөзенде тұрады. Депомыздағы жалғыз тыл ардагері. Ел басына күн туған қиын-қыстау жылдары жанқияр еңбегімен Жеңісті жақындатуға үлес қосқан ұрпақ өкілі. Тыл бекем болмаса, майданға қажет дүниелер жеткізіліп тұрмаса, жеңіске жету де қиын болған болар ма еді. Сондықтан ардагерлердің еңбегін бағалап, хал-жағдайын біліп, хабарласып тұру – біз үшін қашанда міндет, – дейді Маңғыстау локомотив депосының кәсіподақ комитеті төрағасы Әбілсейт Набиханов.  

Қарт машинист 1930 жылы Түркіменстанның Красноводск облысында дүниеге келіпті. Соғыс басталғанда орта мектепті оқып жүрген, 12-13 жасынан еңбекке араласады. Соғыс біткеннен кейін Краснаводск қаласындағы ФЗО-да алты ай оқып тепловоз машинисінің көмекшісі болады. 1950 жылы Кеңес армиясы қатарына шақырылып, борышын Новосибирскіде өтейді. 1954 жылы әскерден оралысымен Мары қаласында машинист мамандығы бойынша жарты жылдық курстан өткесін  1954-1960 жылдары тепловоз машинисі болады. 1960 жылы Ашхабад қаласында машинист мамандығы бойынша білімін тағы он ай шыңдап, 1966 жылға дейін Түркімен теміржолында жұмысын жалғастырады. Атамекенге қоныс аударғасын да түбекте отыз жылға жуық машинист болып еңбек етеді. 

Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды
Аймақтар
10.06.2025
Жамбыл теміржолшылары Рәміздер күнін атап өтті
ҚТЖ келбеті
10.06.2025
Теміржолшы талай жанды аман алып қалды
Трансформация
10.06.2025
Байырғы депоның бүгіні
Станция тынысы
10.06.2025
Табысқа жетелейтін фактор
ҚТЖ келбеті
10.06.2025
Өнертапқыш инженердің жеңісі
Аймақтар
10.06.2025
Вокзалдар сенімгерлік басқаруға берілмек
Аймақтар
10.06.2025
Тәжірибеге негізделген білім ордасы
Аймақтар
10.06.2025
Атырау вагон құрастыру зауыты жүзінші вагонын шығарды
Жаңалықтар / Мұрағат
10.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №44 10 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
09.06.2025
Ақтауда Каспий теңізі акваториясындағы ең ірі контейнерлік хаб жұмыс істей бастады
Қауіпсіздік
09.06.2025
Жіңішке станциясында рейд ұйымдастырылды
Жаңалықтар
09.06.2025
ҚТЖ Transport Logistic 2025 көрмесінде
Әлемде
09.06.2025
Иран Орталық Азиямен көлік саласындағы ынтымақтастығын жандандыруда
Жүк тасымалы
09.06.2025
Жыл басынан бері темір жол көлігімен 100 млн тоннадан астам жүк тасымалданды