Шиелі станциясында жүк тиеу жоспары артығымен орындалып жатыр

Аймақтар
02.05.2024, 12:35
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Орынбор-Ташкент магистралінің бойында бір ғасырдан астам уақыт бұрын пайда болған Шиелі станциясы – Қызылорда теміржолындағы өндірістік станциялардың бірі. Облыстың оңтүстігінде шоғырланған өндіріс орындарының дені теміржол тасымалына иек артады.  

Сондықтан Шиеліде қысы-жазы жұмыс қауырт. Айталық, жылдың алғашқы тоқсанында 948,4 жүк вагонына жүк тиеу жоспары 1 172 вагонға жетіп, меже 124 пайызға асыра орындалған. Вагон айналымының тоқсандық межесі 1 200-ден 3 232-ге дейін жеткізіліп, 269 пайызға орындалуы станция теміржолшыларының мерейін арттыратын көрсеткіш екені анық. Тек наурыз айында 369 вагонға жүк тиеу жоспары 651 вагонға жеткізіп, 176 пайызға орындаған.  

– Жалпы наурыздағы өндірістік көрсеткіштер 108 бен 286 пайыз арасында, ал алғашқы тоқсандағы көрсеткіштер жиыны 104 пен 269 пайыз арасында асыра орындалды. Жүк түсіру көрсеткішінің тоқсандық межесі 3 300 вагон деп бекітілген, ал нақты  көрсеткіш 3 438 вагонды құрап, 104 пайызға орындалды, – дейді станция бастығының орынбасары Нұрғали Әбжапбаров.

Айтуынша, станцияда еңбек ететін теміржолшылардың бәрі тәжірибелі мамандар. Көпшілігі осы кәсіппен біте қайнасқан әулеттен шыққан. Сондықтан кез келген жұмысты кәсіби деңгейде жүргізеді. Мысалы, тіршілігі күндіз-түні бір тынбайтын бекетке келіп-кетіп жатқан пойыздардың қозғалысын және маневрлік жұмыстарын станция кезекшісі Есен Мырзақұлов пен кезекші жанындағы оператор Салтанат Қонақбаева шебер атқара білсе, вагондарды құрамнан ажыратып құрастыру жұмыстарын Ырысбек Қалматовтай кәсіби деңгейде орындайтын пойыз құрастырушы көп емес.    

– Тәжірибеге сүйенем дегенмен, қауіпті аймақ саналатын теміржолда әрдайым сақтық қажет. Әр ауысымда жұмысымызға арнайы дайындық жасап, басшылық құрамның күнделікті пысықтау инструктажын тыңдап, ескертулерін есте сақтауға міндеттелеміз, – дейді станция кезекшісі Есен Мырзақұлов.

Сонымен қатар парк кезекшісі Марат Палымбетов, тасымал құжаттарын реттеу операторы Тоғжан Пиржанова, жүк қабылдап-тапсырушы Нұрбол Зинабдинов пен тауар қассирі Іңкәр Умешованың қай-қайсысы болсын жоғарыдағы барлық талапқа жауап беретін нағыз мамандар.    

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі