Тараз темір жол вокзалы: жолаушының жайын жасау – міндет

Аймақтар
19.08.2019, 10:45

Тоғыз жолдың торабында орналасқан Тараз темір жол вокзалында қым-қуыт тірлік күндіз де, түнде де толастаған емес. Тәулігіне әрлі-берлі 22 жұп жолаушы пойызы аялдап, жүздеген жолаушы мініп-түсіп жататын вокзал күніне 1800-ден астам адамға қызмет көрсетеді.

 Біз барғанда вокзал кассаларында бұрынғыдай адам ығы-жығы емес екен. Жалпы бүгінде электронды кезек бар, өз-өзіне қызмет көрсететін транзакциялық терминалдар бар, касса алдында сағаттап кезек күту деген келмеске кеткендей. Сосын, әрине, билеттерді интернет арқылы сатып алу мүмкіндігінің де әсері бар екені сөзсіз.

Вокзалға кірген-шыққан жолаушы кіреберісте екі жерде орналасқан рентген құрылғылы тексеру аппараты арқылы өтеді. Жолаушыларда қауіпті заттар мен қару-жарақтың болмауын, жалпы, адамдардың қауіпсіздігін сақтауға септігін тигізетін шара екені даусыз. Мұндай аппараттар 2017 жылы тек Тараз вокзалына ғана емес, Шу вокзалына да орнатылған.

Вокзалдың бірінші қабатында кассалар мен банкоматтар, анықтама, медпункт, дәріхана, екі жүк қоймасы орналасқан. Ал екінші қабатта кең де жарық 200 орындық күту залы, асхана, 20 орындық қонақ үй бар. Тазалық пен ұқыптылыққа баса мән берілетіні бірден аңғарылады. Көпшілік орын болғанымен, бей-берекет шашылған қоқыс тұрмақ, артық тұрған зат байқалмайды. Асхана да мұнтаздай таза, бағасы қолжетімді.

– Пойызбен Астанаға жиі қатынаймын, сондықтан вокзалға жиі келемін. Рас, бұрындары билет тапшылығы, кассада кезек күту сынды біраз проблемалар туындайтын. Бірақ соңғы жылдары темір жол жұмысы өте жақсы жолға қойылған. Әрі үйде отырып-ақ билетті брондап, сатып ала береміз. Бұрынғыдай билеттерді 2-3 есе қымбат бағаға саудалап жүретін алыпсатарлар да қазір байқалмайды, жабайы сауда жасайтын саудагерлер де азайған. Жалпы, вокзал жұмысы көңілімнен шығады, – деді Астанаға аттанғалы тұрған жолаушының бірі Самал Өзбекованы сөзге тартқанымызда.

Тараз темір жол вокзалы бастығының орынбасары Мақсат Садығұловтың айтуынша, темір жол вокзалдары қызмет көрсететін адамдар санына, аумағына, тағы да басқа біраз көрсеткіштеріне қарай кластарға бөлінеді. Тараз темір жол вокзалы бірінші класты вокзалдар қатарына жатады.

– Ғимаратқа 2013 жылы күрделі жөндеу жүргізілген. Бірақ жыл сайын ағымдағы жөндеу жұмыстарын да жасап отырамыз. Ең бірінші қызметтік міндет - жолаушының жайын жасау екенін вокзалдың әрбір қызметшісі жақсы біледі. Сондықтан келген-кеткен халыққа қажеттіліктің бәрін жасауға тырысамыз, – дейді ол.

Айтса айтқандай, вокзалда қызметтің түр-түрі бар. Бірінші қабатта ҚТЖ иелігіндегі 4 касса, 11 жекеменшіктегі касса орналасқан. Барлығы 15 касса жолаушылар таңдауына қарай қызмет етеді. Анықтама қызметі тәулік бойы жұмыс істеп тұр, ал басы ауырып, балтыры сыздаған жолаушы медпункттегі мейірбикенің көмегіне жүгіне алады. Сондай-ақ, үстіңгі қабатта ана мен балаға арналған бөлме бар. Негізінен ақылы болғанымен, Мақсат Ергешұлының айтуынша, жолаушылардың жағдайына қарай кейде онда барып тегін тынығуға да рұқсат етіледі екен.

– Вокзалдың бірінші қабатында – 50, екінші қабатында – 200 орындық күту залы бар, 2 жүк қоймасы жұмыс істейді. Жалпы барлығы 45 қызметкер жолаушылардың жайлылығы үшін жұмыс істейді. Оның 20-сы техникалық қызметшілер. Медпункт, тамақтану орындарын санитарлықэпидемиологиялық қызмет маманда ры жоспарлы түрде тексеріп тұрады. Сонымен қатар, вокзалда 5 түрлі банктің банкоматтары, көшірме, газет-журнал, канцелярлық тауарлар, жолға қажет майда-шүйде сататын киоскілер бар. Жалпы, жолаушыларды бірінші кезекте қажетті нәрселермен жабдықтап, қызмет көсртеуді мақсат тұтамыз. Алдағы уақытта вокзал ішіндегі электронды таблоларды жаңартуды жоспарлап отырмыз. Бұдан да басқа ішкі ұсақ-түйек жұмыстар бар, – дейді вокзал бастығының орынбасары.

Вокзал басшылығы сондай-ақ алыпсатарлармен және жабайы сауда жасайтын саудагерлермен күресті ұдайы жүргізіп келеді. Әсіресе жаз маусымында кез келген бағытта билет тапшылығы байқалатыны белгілі. Сондықтан жолаушыларға билет ұсынатын алыпсатарлар қатаң бақылауға алынған. Олармен жең ұшынан жалғаспас үшін кассалардың қызметі де бақылауда.   

Әлеумет
14.07.2025
Медициналық пойыз БҚО-да 7 мыңнан астам тұрғынға көмек көрсетті
Аймақтар
14.07.2025
Ақтауда Қытай компанияларының қатысуымен ірі логистикалық хаб құрылады
Аймақтар
14.07.2025
Қазақстандық жолсеріктер Deutsche Bahn тәжірибесін үйренуде
Аймақтар
14.07.2025
Елдің ықылысы – еңбектің өтеуі
Әлеумет
14.07.2025
Вокзалдағы кәсіпкерлердің құқықтары қорғалады
Жаңалықтар
14.07.2025
Теміржолшылар "Taza Qazaqstan"республикалық бастамасы аясында эко-сенбілік өткізді
Жүк тасымалы
14.07.2025
Қазақ транзитінің жаңа дәуірі басталды – сарапшы
Жаңалықтар
14.07.2025
ОА мен Оңтүстік Азияны жалғайтын теміржолға қатысты құжатқа қол қойылды
Аймақтар
14.07.2025
Берік Уәли Курчатовтағы теміржол кәсіпорнының жұмысымен танысты
Жолаушылар тасымалы
12.07.2025
ҚТЖ жазғы маусымда өзінің барлық бағдарлары бойынша 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдауға дайын
Жаңалықтар
11.07.2025
ҚТЖ басшылығы туризмді дамыту мәселелері бойынша көшпелі кеңес өткізді
Жолаушылар тасымалы
11.07.2025
ҚТЖ Астана – Бурабай бағдары бойынша «Burabay Express» жаңа электрпойызын іске қосты
ҚТЖ келбеті
11.07.2025
Мақаттың мақтанышы
Әлеумет
11.07.2025
Астанада кәсіподақтың VI есептік сайлау конференциясы өтті
Жаңалықтар
11.07.2025
Теміржол жөндеуде заманауи техника қолданылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
11.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №52 11 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
10.07.2025
ҚТЖ: Қытайдағы негізгі серіктестермен бірқатар уағдаластықтарға қол жеткізілді
Спорт
10.07.2025
Щучинск қаласындағы республикалық спартакиадаға 250 теміржолшы қатысуда
Жаңалықтар
10.07.2025
KTZ Express ЕО елдеріне экспорттық мультимодальды тасымалды ұйымдастырды
Жаңалықтар
10.07.2025
Транскаспий дәлізі: Қазақстанның көлік және цифрлық инфрақұрылымдағы жаңа бағыты