Назарда – автотежегіштер дайындығы

Аймақтар
24.09.2019, 14:13

Алда күздің құбылмалы, қыстың қытымыр күндері. Бейнеу локомотив айналым депосында өткен жиында Маңғыстаудағы автотежегіштердің жағдайы пысықталып, қауіпсіз қозғалысты қамтамасыз ету жайы қаралды.

Жиында сала мамандары өткен сегіз айда қанша рет автотежегіш қолданылды, себебі не, қандай жағдайлар орын алды, қателік қай жақтан және техниканың қандай кемшілігі болды... тағысын тағы мәселелер түгел сөз болды. Әрине, автотежегіш қолдануда жолға ауа жайылған мал мен жанның кесірі аз емес екені белгілі, бірақ сонымен қатар техникалық жағдайлар да сарапқа салынды.

Маңғыстау жүк тасымалы филиалы директорының орынбасары Ерлан Бүркітов, Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің Маңғыстау аймағы бойынша бас ревизоры Болат Дүйсәлиев, Маңғыстау вагон депосы басшысы Сәрсенбай Есенқұлов, локомотив пайдалану депосы басшысы Сәндібай Күзенбаев өз пікірлерін білдірді.

«Мақсатымыз – жылжымалы құрамның автоматты тежегіш жабдықтарының қыс мезгілінде үздіксіз және қауіпсіз жұмысын қамтамасыз ету. Сондықтан конференцияда жылжымалы құрамның тежегіш жүйесінде болатын ақаулықтарды талдап, жолдағы ойламаған жерден тап болатын жағдайлардың алдын алу бойынша шаралар әзірленді. Дайындықтағы ерекшеліктер талқыланды. Қызмет көрсету және қыстыгүні автотежегіш жабдықтарын пайдалану, тежегіш рычагты реттеуге ерекше назар аударылды», – деп ақпар берген бас ревизор Маңғыстаудағы қауіпсіздік көрсеткіштеріне де тоқтала кетті.

Айтуынша, жыл басынан бергі сегіз айда Маңғыстаудағы қауіпсіздік жағдайының кері көрсеткіші былтырғы салыстырмалы мерзімдегіден артқан. Өткен жылы 1,5 балл болса, биыл 4 балды құраған. Көрсеткішті жоғарылатып отырған оқиға наурыз айында Маңғыстау станциясында маневр кезінде тепловоздың төрт жолаушылар вагонына барып соғылуы болып отыр. Салдарынан әртүрлі зақымдалулар болып, жылжымалы құрам жөндеуге жіберілген. Сондай-ақ балдың артуына Бейнеу станциясында адам қағып кету жайты да қосылған.

Конференцияға ТД-2 автотежегіштер машинистнұсқаушысы Рамиль Құттымұратов, автотежегіш нұсқаушысы Әлібай Жұмабаев, ВЧД-33 бастығының орынбасары Сәкен Рабаев, вагон қараушы Бауыржан Ізбасқанов, аға вагон қараушы Бикенбай Ерғалиев, РБТ-14 локомотив шаруашылығы бойынша қозғалыс қауіпсіздігі ревизоры Оралбай Абдашов, ТД-2 машинисі Мақсат Абдашов, Мақсат Қамысбаев, Болатбек Ұзақов белсенді қатысып, өз пікірлерін ортаға салды. 

Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады
Әлеумет
09.09.2025
Бейнеуліктердің игі бастамасы
Жаңалықтар / Мұрағат
09.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №73 09 қыркүйек 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
08.09.2025
2030 жылға дейін жолаушылар вагондары паркі толық жаңартылады
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекет басшысы: Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекеттік тіл – достық тірегі
Аймақтар
08.09.2025
Жосалы–Түркістан телімінде жоспарлы жол күтімі жүргізілуде
Жаңалықтар
07.09.2025
Көшпелі комиссия 125 вокзалдағы жөндеу жұмыстарын тексерді